Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehiä vaivaa--deittisivusto

Vierailija
18.12.2017 |

Olen kirjoitellut muutaman kivan miehen kanssa. Yhden kanssa sujui kirjoittelu alussa kivasti, mutta käänsi hyvin pian seksiaiheeseen. Profliilissani oli, etten hae kevyttä seuraa, vaan suhdetta. Tämä mies alkoi eka iltana kysellä seksimieltymyksiäni. Kerroin, etten edelleenkään hae seksiseuraa. Ihmetteli vielä, miksen enää vastaa. Hyi.

Kommentit (246)

Vierailija
181/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minultakin on yritetty kalastella tietoja varallisuudesta.

Vierailija
182/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekään ei välttämättä sovi miehelle, että nainen hankkii itse autonsa ja elintasonsa. Terveiset eksälle neukkukuutioonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuisen miehen suurin syyy, tarve ja motiivi kumppanuuteen naisen kanssa on se, että mahdollisimman usein, paljon ja kaikkiin reikiin, niin hankkii sen pumpattavan Barbaran.

Ei siihen tarpeeseen elävää naista tarvita.

Silloin ei miehen tarvitse keskustella lainkaan, koska näköjään monen miehen mielestä se on naisten kanssa niin vaivalloista.

Eikä edes ole vaivan arvoista. Niinpä...

Vierailija
184/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman ahdasmielistä porukkaa noissa nettideiteissä, kun naiset menee heti radiohiljaisuuteen, jos vaan kysyy, että tykkääkö ne kakkaleikeistä, vaikka sitä ennen on tultu ihan hyvin juttuun.

Ja tulkitset tämän ahdasmielisyydeksi syystä että...?

Vierailija
185/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N49lle: on muutenkin ihana ja kyllä, ensimmäinen mies, sitten 25 vuotta kestäneen avioliiton ja eron jälkeen, jota katselen ja kuuntelen enemmän kuin mielelläni, myös vaatteet päällä. Eikä miehilläkään näytä olevan mitään vaikeuksia olla tuossa vieressä...

Vierailija
186/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä mikään vaivaa. He vain haluavat tutustumiseltanne eri asioita kuin sinä haluat. Mitä väärää siinä on jos haluaa elämäänsä flirttiä ja seksiä? Et vain sattunut olemaan oikea kohde noille puheille, mutta monet naiset ovat.

Tosin ihan turha sanoa että kaikki miehet olisivat tuollaisia. Osa kiertelee seksuaalisia aiheita ja keskustelevat jostain työ-/opiskelujutuista vaikka päiväkausia, mutta nuo miehet sivuutatkin sitten tylsinä.

Itse laitan sopivasti flirttiä peliin, jolloin en anna typerää kuvaa itsestäni, mutta näen kuitenkin nopeasti onko nainen kiinnostunut vai ei. Nainen kun harvoin lähtee flirttiin mukaan jos mies ei kiinnosta.

Moni nainen ottaa parinvalinnan aivan liian tosissaan ja vaatii jotain ihme tenttausta ennen kuin voi päättää, että kannattaako tuosta miehestä kiinnostua. Tuolla asenteella ei mitään aitoa kiinnostusta koskaan tule. Ainoa keino on lähteä mukaan flirttiin ja tutustua siinä samalla. Jos ei ole kemiaa, niin ei voi olla mitään muutakaan, joten se on hyvä tarkistaa ensimmäiseksi. 

Vierailija
187/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman ahdasmielistä porukkaa noissa nettideiteissä, kun naiset menee heti radiohiljaisuuteen, jos vaan kysyy, että tykkääkö ne kakkaleikeistä, vaikka sitä ennen on tultu ihan hyvin juttuun.

Ja tulkitset tämän ahdasmielisyydeksi syystä että...?

No kun ei hyväksytä erilaisia mieltymyksiä, kuten vaikka jotain ripulikakkaleikkejä. Kyllä mä nyt sen ymmärrän, että joku ei niistä tykkää, mutta pitääkö heti tyrmätä täysin kun vaan vähän siitä kyselee? Ja vapaamielinen on valmis kokeilemaan, kun eihän sitä nyt etukäteen aina tiedä, vaikka joku erikoinen juttu olisikin ihan jees.

Vierailija
188/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kemiaa missään deittipalstan keskusteluissa selvitetä ja sen vuoksi, kuten on sanottukin jo, on turha seksiä siinä edes ruotia.

Kyllä minä ainakin haluan ensi hieman tietää, että onko mies fiksun tuntuinen, ennekuin kiinnostun.

Ja vaikka olisikin fiksu niin siltikin tavatessaan huomaan, että ei ole kemioita, vaikka miehessä sinällään mitään vikaa ei ole.

Vaikka olis selvitetty ne seksimieltymykset juurta jaksaen etukäteen ja on samansuuntaiset, niin silti sitten siihen seksiin saakka ei koskaan mennä.

Kun ei vaan tavatessa nappaa yhtään.

Tämä voi siis olla puolin ja toisin, ettei taas joku mies älähdä, että no niin tuollaisia nirppanokkia te naiset olette.

Vierailija
189/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kait jokainen aikuinen nainen sen tietää, että seksiasiat kuuluu seurusteluun, tyhmänäkö pidätte?

Vaikka ei sitä alkumetreillä alkaisi udella.

Luuletteko miehet myös, että ne mieltymykset kirjoitamalla selviää.

Eiköhän ne ole niin intiimejä asioita, että harva fiksu nainen niistä alkaisi tuntemattomalle ihmiselle kertoa, varsinkaan jos ei olla edes tavattu ja ehkä ei koskaan tavatakaan.

Voi hyvänen aika sentään tuota miesten ajatuskykyä. Tai ajatuskyvyn puutetta paremminkin.

Ja varsinkin sitä, kuinka tällä puutteella aliarvioitte naisen.

Siis ajatuskyvyn puutteen ja sen, että juuri tuolla kielenkäytöllä ilmiannatte sen, että olette vain seksin puutteessa, ette muun.

Minua puolestaan ihmetyttää miksi naiset heti kärkeen kyselevät miehen koulutuksesta ja työpaikasta. Sillä antavat vaan kuvan , että ovat vain statuksen ja rahan perässä. Loppuu mieheltä mielenkiinto mahdolliseen suhteeseen hyvin pian, kun paljastuu ettei hänen persoonalla olekaan mitään väliä.

Toisaalta hyvä, että naiset ajatuskyvyn puuttuessa paljastavat itsensä heti, ettei tule hukattua aikaa loisiin.

Mistä sitä persoonaa pitäisi alkaa tuntea, ellei harrastuksista ja uravalinnasta? Jostainhan sitä smalltalkiakin täytyy alkaa kehittää, ja ehkä yhteinen ammattiala olisi neutraalimpi lähtökohta kuin käsirautaleikit.

Jos ammattisi paljastaminen on sinusta nöyryyttävää, ehkä pitäisi vaihtaa alaa. Et kai luule, että kenenkään taloudellista tilannetta koulutus paljastaa, ei edes työnimike, samalla nimikkeellä on aivan laidasta laitaan tienaavia.

Kommenttisi kertoo enemmän huonosta itsetunnosta kuin mistään muusta. Se on paljon suurempi haitta seurustelussa kuin mikään raha tai titteli, koska se saa sinut puolustuskannalle, ja keskittymään itseesi, kun pitäisi keskittyä juttukumppaniin.

Tässä loistava esimerkki siitä miten rakentavasti keskustelu etenee, kun ollaan tarpeeksi syvällä niissä omissa ennakkoasenteissa. Vain minun parisuhteelta ja keskustelulta haluamat asiat on hyviä ja asiallisia. Lähestulkoon kaikki mitä vastakkainen sukupuoli tekee halutaan nähdä merkkinä jostakin viasta/huonosta kokemuksesta, johon on aiemmin törmätty. Ja pätee siis niin miehiin kuin naisiin.

Vierailija
190/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuore nettideittikokemus eiliseltä. Alettiin jutella deittisivustolla, alussa ympäripyöreitä, mutta noin viikon sisällä jo selkeää flirttailua, miten nyt kirjoittamalla keski-ikäiset sellaiseen kykenee. Mukaan tuli puhelut ja ai helkkari sentään miehen ääni on sellainen, että olin samantien valmis suunnilleen mihin vaan, en ajatellut enää hetkeäkään mahtaisiko hän miellyttää minua tavatessamme, saati tuntisinko seksuaalista vetovoimaa, TIESIN että tunnen jo ja sitä ei mikään poista. Tapasimme eilen ensimmäistä kertaa ja kyllä, ei mennyt montaa hetkeä kun pääsimme vauhtiin, jotain ihan uskomatonta, enkä nyt 46 vuotiaana ihan ensimmäistä kertaa seksiä harrastanut.

Jaarittelun opetus? Nainenkin voi olla todella todella valmis seksiin ja hyvinkin nopeasti, mutta sellaista kemiaa, mikä johtaa kenen tahansa miehenkin mielestä järisyttävän hyvään seksiin, ei synny kaikkien välille ja luulisi, että em seksi olisi miestenkin mielestä milloin tahansa parempaa, kuin kliininen pökkiminen ja tyhjennys, vai?

Ihana, just näin meilläkin. En mene yksityiskohtiin, mutta omg.

N49

Nytkö vasta löysit seksuaalisuutesi mummoiän kynnyksellä? Päätit vähän irroitella..

Ilmeisesti pleijeri pani vielä kakkoseen, omg..

Vierailija
191/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan että mies on kiinnostunut tieteestä, taiteesta, politiikasta, kirjallisuudesta, historiasta jne.

Jos mies ensimmäisenä kysyy että annanko panna kakkoseen... valitettavasti kovinkin hyvä mies menee hukkaan mun tapauksessa.

Mutta, onneksi löytyy hyviä miehiä, tällä hetkellä tapailen novellikirjailijaa. Ja on siellä toimittajia ja näyttelijöitä, muusikkoja.. Ei näitä tumputtavia elämänkoululaisia tarvitse tapailla. Annatte vaan huudella ja poistatte mätsin. Sen vaikeampaa se ei ole.

Vierailija
192/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kemiaa missään deittipalstan keskusteluissa selvitetä ja sen vuoksi, kuten on sanottukin jo, on turha seksiä siinä edes ruotia.

Kyllä minä ainakin haluan ensi hieman tietää, että onko mies fiksun tuntuinen, ennekuin kiinnostun.

Ja vaikka olisikin fiksu niin siltikin tavatessaan huomaan, että ei ole kemioita, vaikka miehessä sinällään mitään vikaa ei ole.

Vaikka olis selvitetty ne seksimieltymykset juurta jaksaen etukäteen ja on samansuuntaiset, niin silti sitten siihen seksiin saakka ei koskaan mennä.

Tämä voi siis olla puolin ja toisin, ettei taas joku mies älähdä, että no niin tuollaisia nirppanokkia te naiset olette.

Juuri noin. Netin kautta syntyneistä treffeistä hyvin harvat johtivat koskaan mihinkään. Ihan sama, oliko kirjoitettu päivä vai pari kuukautta. Ei kiinnosta, millaista seksiä sellainen mies haluaa, jonka kanssa kahvikupillisen juominen on ihan riittävä tapaamisaika. Ja ilmaisen runkkumateriaalin kirjoittaminen kiinnostaa vielä vähemmän.

Vierailija
193/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan että mies on kiinnostunut tieteestä, taiteesta, politiikasta, kirjallisuudesta, historiasta jne.

Jos mies ensimmäisenä kysyy että annanko panna kakkoseen... valitettavasti kovinkin hyvä mies menee hukkaan mun tapauksessa.

Mutta, onneksi löytyy hyviä miehiä, tällä hetkellä tapailen novellikirjailijaa. Ja on siellä toimittajia ja näyttelijöitä, muusikkoja.. Ei näitä tumputtavia elämänkoululaisia tarvitse tapailla. Annatte vaan huudella ja poistatte mätsin. Sen vaikeampaa se ei ole.

Jaa, sä etsit niin kuin sellaista kyldyrelliä miestä. Pitääkö olla marxilaisesti kyldyrelli vai kelpaako myös nationalistisesti kyldyrelli? Meinaan vaan, kun 95 prosenttia kyldyyri-ihmisistä tuppaa olemaan kallellaan sinne marxilaiseen suuntaan, niin siihen joukkoon ei nationalismiin kallellaan oleva kyldyyri-ihminen oikein sovi. Tietysti kyldyyriväessä on varmaan kaappinationalisteja, jotka ei vaan uskalla sitä julkisesti myöntää...

Vierailija
194/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä olen myös sen huomannut, että miehet kyselevät seksistä sen vuoksi, että sitten sen avulla saavat fantasioita ja tumputusmateriaalia.

Vaikka ei koskaan edes tavattaisi tai olisi tarkoitus.

Kirjoittelin jonkun aikaa miehen kanssa, joka tosin muka hienovaraisesti alkoi vetää juttua seksin suuntaan.

Itse olin siis asiallinen ja kirjoittelin ihan tavallisia asioita.

Ensin alkoi tulla suukkoja ja halauksia, no itse vain toivottelelin hyvää yötä tai mukavaa päivänjatkoa jne.

Sitten juttu meni, että täällä minä nyt ajattelen sinua peiton alla ja kirjoittelen ja muuta vastaavaa, no siihenkään en mennyt mukaan vaan toivottelelin hyvät yöt.

En sitten jaksanut enää tuoda hänen elämäänsä ja peitonsa alle lisäpiristystä, vaan pikkuhiljaa lopetin kirjoittelun.

Vaikka ei aina ole suoranaista niin kyllä tuollainen piiloseksistinen kirjoittelu ärsyttää.

Saatikka sitten se itse asia, huh.

Vierailija
195/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kait jokainen aikuinen nainen sen tietää, että seksiasiat kuuluu seurusteluun, tyhmänäkö pidätte?

Eiköhän ne ole niin intiimejä asioita, että harva fiksu nainen niistä alkaisi tuntemattomalle ihmiselle kertoa, varsinkaan jos ei olla edes tavattu ja ehkä ei koskaan tavatakaan.

Voi hyvänen aika sentään tuota miesten ajatuskykyä. Tai ajatuskyvyn puutetta paremminkin.

Siis ajatuskyvyn puutteen ja sen, että juuri tuolla kielenkäytöllä ilmiannatte sen, että olette vain seksin puutteessa, ette muun.

Minua puolestaan ihmetyttää miksi naiset heti kärkeen kyselevät miehen koulutuksesta ja työpaikasta. Sillä antavat vaan kuvan , että ovat vain statuksen ja rahan perässä. Loppuu mieheltä mielenkiinto mahdolliseen suhteeseen hyvin pian, kun paljastuu ettei hänen persoonalla olekaan mitään väliä.

Toisaalta hyvä, että naiset ajatuskyvyn puuttuessa paljastavat itsensä heti, ettei tule hukattua aikaa loisiin.

Mistä sitä persoonaa pitäisi alkaa tuntea, ellei harrastuksista ja uravalinnasta? Jostainhan sitä smalltalkiakin täytyy alkaa kehittää, ja ehkä yhteinen ammattiala olisi neutraalimpi lähtökohta kuin käsirautaleikit.

Jos ammattisi paljastaminen on sinusta nöyryyttävää, ehkä pitäisi vaihtaa alaa. Et kai luule, että kenenkään taloudellista tilannetta koulutus paljastaa, ei edes työnimike, samalla nimikkeellä on aivan laidasta laitaan tienaavia.

Kommenttisi kertoo enemmän huonosta itsetunnosta kuin mistään muusta. Se on paljon suurempi haitta seurustelussa kuin mikään raha tai titteli, koska se saa sinut puolustuskannalle, ja keskittymään itseesi, kun pitäisi keskittyä juttukumppaniin.

Ihan tavallinen keskustelu kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin tämän uravalinta tai harrastukset. Ei tule mieleen mitään sellaista ammattia, jota ei tietynlainen ihminen voisi tehdä, jos jätetään laskuista kehitysvammaiset ja muut vastaavat. Tietenkin ammatti ja harrastukset voivat antaa jotain suuntaa, mutta pelkästään niiden perusteella mennään aika pahasti metsään ja ilman niitä pystyy tutustumaan ihmiseen oikein hyvin. 

Vierailija
196/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen kemian yleensä huomaa jo nettikeskustelussa jos on kuitenkin nähnyt toisesta kuvia, jotka ovat edes suurinpiirtein totuudenmukaisia. Itselläni ainakin se on mennyt aina siten, että jos keskustelu luistaa netissä, niin se luistaa myös livenä. Joskus on tosin käynyt niin, että netissä ei luistanut, mutta livenä luisti. 

Vierailija
197/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen keskustelu kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin tämän uravalinta tai harrastukset. Ei tule mieleen mitään sellaista ammattia, jota ei tietynlainen ihminen voisi tehdä, jos jätetään laskuista kehitysvammaiset ja muut vastaavat. Tietenkin ammatti ja harrastukset voivat antaa jotain suuntaa, mutta pelkästään niiden perusteella mennään aika pahasti metsään ja ilman niitä pystyy tutustumaan ihmiseen oikein hyvin. 

Anna esimerkki ihan tavallisesta keskustelusta, jossa ei puhuta mitään töistä eikä harrastuksista.

Vierailija
198/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen kemian yleensä huomaa jo nettikeskustelussa jos on kuitenkin nähnyt toisesta kuvia, jotka ovat edes suurinpiirtein totuudenmukaisia. Itselläni ainakin se on mennyt aina siten, että jos keskustelu luistaa netissä, niin se luistaa myös livenä. Joskus on tosin käynyt niin, että netissä ei luistanut, mutta livenä luisti. 

Minulla on ihan erilainen kokemus. Still-kuvat eivät ole kertoneet yhtään mitään siitä, kolahtaako treffeillä eikä edes puhelimessa puhumisesta ole voinut ennakoida, miten kommunikaatio sujuu kun tavataan livenä. Hyvin harva tapaaminen on johtanut jatkoon.

Vierailija
199/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä olen myös sen huomannut, että miehet kyselevät seksistä sen vuoksi, että sitten sen avulla saavat fantasioita ja tumputusmateriaalia.

Kirjoittelin jonkun aikaa miehen kanssa, joka tosin muka hienovaraisesti alkoi vetää juttua seksin suuntaan.

Itse olin siis asiallinen ja kirjoittelin ihan tavallisia asioita.

Ensin alkoi tulla suukkoja ja halauksia, no itse vain toivottelelin hyvää yötä tai mukavaa päivänjatkoa jne.

Sitten juttu meni, että täällä minä nyt ajattelen sinua peiton alla ja kirjoittelen ja muuta vastaavaa, no siihenkään en mennyt mukaan vaan toivottelelin hyvät yöt.

En sitten jaksanut enää tuoda hänen elämäänsä ja peitonsa alle lisäpiristystä, vaan pikkuhiljaa lopetin kirjoittelun.

Vaikka ei aina ole suoranaista niin kyllä tuollainen piiloseksistinen kirjoittelu ärsyttää.

Saatikka sitten se itse asia, huh.

Joo, näissäkin se on se kemia, jota on tai ei.

Itse olin pikkasen hämmästyksistäni omasta käytöksestäni, kun huomasin että meidän suhteeseen tuli puhelinseksi, kun olimme tunteneet muutaman kuukauden, muttei pidetty pitkän välimatkan vuoksi kiirettä tapaamiselle.

Toisaalta se tapahtui yhtä luonnollisesti kuin olisi seksikin siinä vaiheessa ja se oli jotenkin vielä toimivaa ja vastavuoroistakin.

Vierailija
200/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Tätä muuten tekee yllättävän paljon naisetkin, joskin absoluuttinen määrä varmasti onkin huomattavasti pienempi. 

En ole mikään helposti syttyvä mies ja varsinkaan en semmoiselle naiselle, kenestä en ole nähnyt esim. kunnon kuvia, tai muuten tiedän liian vähän. On kieltämättä aika epämukavaa ampua hienovaraisesti alas vihjailevia juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi