Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehiä vaivaa--deittisivusto

Vierailija
18.12.2017 |

Olen kirjoitellut muutaman kivan miehen kanssa. Yhden kanssa sujui kirjoittelu alussa kivasti, mutta käänsi hyvin pian seksiaiheeseen. Profliilissani oli, etten hae kevyttä seuraa, vaan suhdetta. Tämä mies alkoi eka iltana kysellä seksimieltymyksiäni. Kerroin, etten edelleenkään hae seksiseuraa. Ihmetteli vielä, miksen enää vastaa. Hyi.

Kommentit (246)

Vierailija
201/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole naisena mitään sitä vastaan, että miehet alkavat viedä keskustelua suhteellisen pian seksin suuntaan, kunhan he tekevät sen fiksusti ja hauskasti. Jos he siihen pystyvät, se on jo merkki siitä, että heidän kanssaan voi olla aika lystiä. Seksi on monille miehille ykkösjuttu, mutta kun he löytävät itselleen sopivan partnerin, suhteella on hyvät edellytykset jatkua jatkua jatkua

Vierailija
202/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainaskin Suomi24:lla ei muunlaisia miehiä olekaan kuin näitä seksin vonkaajia. Lähestulkoon kaikki ovat kaljupäisiä sarjamurhaajan näköisiä mutruturpia.

Olen ollut ko. sivustolla usealla eri profiililla eri aikoina ja aina nämä samat idioottityypit laittavat täsmälleen samat viestit joka ikinen kerta - että tällaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kait jokainen aikuinen nainen sen tietää, että seksiasiat kuuluu seurusteluun, tyhmänäkö pidätte?

Vaikka ei sitä alkumetreillä alkaisi udella.

Luuletteko miehet myös, että ne mieltymykset kirjoitamalla selviää.

Eiköhän ne ole niin intiimejä asioita, että harva fiksu nainen niistä alkaisi tuntemattomalle ihmiselle kertoa, varsinkaan jos ei olla edes tavattu ja ehkä ei koskaan tavatakaan.

Voi hyvänen aika sentään tuota miesten ajatuskykyä. Tai ajatuskyvyn puutetta paremminkin.

Ja varsinkin sitä, kuinka tällä puutteella aliarvioitte naisen.

Siis ajatuskyvyn puutteen ja sen, että juuri tuolla kielenkäytöllä ilmiannatte sen, että olette vain seksin puutteessa, ette muun.

Minua puolestaan ihmetyttää miksi naiset heti kärkeen kyselevät miehen koulutuksesta ja työpaikasta. Sillä antavat vaan kuvan , että ovat vain statuksen ja rahan perässä. Loppuu mieheltä mielenkiinto mahdolliseen suhteeseen hyvin pian, kun paljastuu ettei hänen persoonalla olekaan mitään väliä.

Toisaalta hyvä, että naiset ajatuskyvyn puuttuessa paljastavat itsensä heti, ettei tule hukattua aikaa loisiin.

Mistä sitä persoonaa pitäisi alkaa tuntea, ellei harrastuksista ja uravalinnasta? Jostainhan sitä smalltalkiakin täytyy alkaa kehittää, ja ehkä yhteinen ammattiala olisi neutraalimpi lähtökohta kuin käsirautaleikit.

Jos ammattisi paljastaminen on sinusta nöyryyttävää, ehkä pitäisi vaihtaa alaa. Et kai luule, että kenenkään taloudellista tilannetta koulutus paljastaa, ei edes työnimike, samalla nimikkeellä on aivan laidasta laitaan tienaavia.

Kommenttisi kertoo enemmän huonosta itsetunnosta kuin mistään muusta. Se on paljon suurempi haitta seurustelussa kuin mikään raha tai titteli, koska se saa sinut puolustuskannalle, ja keskittymään itseesi, kun pitäisi keskittyä juttukumppaniin.

Ihan tavallinen keskustelu kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin tämän uravalinta tai harrastukset. Ei tule mieleen mitään sellaista ammattia, jota ei tietynlainen ihminen voisi tehdä, jos jätetään laskuista kehitysvammaiset ja muut vastaavat. Tietenkin ammatti ja harrastukset voivat antaa jotain suuntaa, mutta pelkästään niiden perusteella mennään aika pahasti metsään ja ilman niitä pystyy tutustumaan ihmiseen oikein hyvin. 

Anna esimerkki ihan tavallisesta keskustelusta, jossa ei puhuta mitään töistä eikä harrastuksista.

En minä ala tähän mitään keskustelua tyhjästä rakentamaan, mutta aiheita on vaikka kuinka paljon. Esimerkiksi puhuin yhden naisen kanssa siitä mitä lastenohjelmia hän tykkäsi katsoa lapsena. 

Vierailija
204/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kemiaa missään deittipalstan keskusteluissa selvitetä ja sen vuoksi, kuten on sanottukin jo, on turha seksiä siinä edes ruotia.

Kyllä minä ainakin haluan ensi hieman tietää, että onko mies fiksun tuntuinen, ennekuin kiinnostun.

Ja vaikka olisikin fiksu niin siltikin tavatessaan huomaan, että ei ole kemioita, vaikka miehessä sinällään mitään vikaa ei ole.

Vaikka olis selvitetty ne seksimieltymykset juurta jaksaen etukäteen ja on samansuuntaiset, niin silti sitten siihen seksiin saakka ei koskaan mennä.

Kun ei vaan tavatessa nappaa yhtään.

Tämä voi siis olla puolin ja toisin, ettei taas joku mies älähdä, että no niin tuollaisia nirppanokkia te naiset olette.

Kyllä sen kemian yleensä huomaa jo nettikeskustelussa jos on kuitenkin nähnyt toisesta kuvia, jotka ovat edes suurinpiirtein totuudenmukaisia. Itselläni ainakin se on mennyt aina siten, että jos keskustelu luistaa netissä, niin se luistaa myös livenä. Joskus on tosin käynyt niin, että netissä ei luistanut, mutta livenä luisti. 

Minulla on ihan erilainen kokemus. Still-kuvat eivät ole kertoneet yhtään mitään siitä, kolahtaako treffeillä eikä edes puhelimessa puhumisesta ole voinut ennakoida, miten kommunikaatio sujuu kun tavataan livenä. Hyvin harva tapaaminen on johtanut jatkoon.

Unohdan tosiaan aina sen, että lähes jokainen on paljon huonompi ihmistuntija kuin minä. 

Vierailija
205/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainaskin Suomi24:lla ei muunlaisia miehiä olekaan kuin näitä seksin vonkaajia. Lähestulkoon kaikki ovat kaljupäisiä sarjamurhaajan näköisiä mutruturpia.

Olen ollut ko. sivustolla usealla eri profiililla eri aikoina ja aina nämä samat idioottityypit laittavat täsmälleen samat viestit joka ikinen kerta - että tällaista.

Ei kukaan normaali ihminen ole millään senssipalstoilla.

Vierailija
206/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tuomitsisin urpoksi sellaisen miehen joka heti kyselee seksimieltymyksistäni. Olen seksiasioissa aika kokeilunhaluinen, mutta en todellakaan halua kertoa seksuaalisista mieltymyksistäni ihmiselle jota en yhtään tunne, ja josta en vielä tiedä olenko kiinnostunut vai en.

Vierailija
207/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tulkita niin, että deittisivut ovat miehille vain seksiseuran hankintaa varten?  Homma on ihan kunnossa, jos naisetkin haluavat samaa, mutta eikö sitä varten ole omat sivustonsa? Kaksi ystävääni on löytänyt 10v sitten puolison nettideiteiltä, mutta nykyään ilmeisesti miehet ovat haluttomia sitoutumaan ja vain seksi kiinnostaa.

Jos mies ei kykene kirjoittamaan muutaman viestin jälkeen kuin seksistä, lopetan koko jutun siihen. En todellakaan kerro seksielämästäni ja toiveistani jollekin r*nkkarille, joka väittää hakevansa pysyvää seuraa.

Ja vaikka kirjoittaisin ja mies mieltyisi minusta sen perusteella, ei ole mitään aikomusta tavata tuollaista miestä.

Joo-o eli nainen on aseksuaali, ellei avaa seksielämänsä saloja jollekin urpolle ensimmäisenä iltana. Saavat reppanat pettyä monta kertaa ja pahimmillaan jäävät omaa syytään yksinäisiksi miehiksi.

Vierailija
208/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan että mies on kiinnostunut tieteestä, taiteesta, politiikasta, kirjallisuudesta, historiasta jne.

Jos mies ensimmäisenä kysyy että annanko panna kakkoseen... valitettavasti kovinkin hyvä mies menee hukkaan mun tapauksessa.

Mutta, onneksi löytyy hyviä miehiä, tällä hetkellä tapailen novellikirjailijaa. Ja on siellä toimittajia ja näyttelijöitä, muusikkoja.. Ei näitä tumputtavia elämänkoululaisia tarvitse tapailla. Annatte vaan huudella ja poistatte mätsin. Sen vaikeampaa se ei ole.

Jaa, sä etsit niin kuin sellaista kyldyrelliä miestä. Pitääkö olla marxilaisesti kyldyrelli vai kelpaako myös nationalistisesti kyldyrelli? Meinaan vaan, kun 95 prosenttia kyldyyri-ihmisistä tuppaa olemaan kallellaan sinne marxilaiseen suuntaan, niin siihen joukkoon ei nationalismiin kallellaan oleva kyldyyri-ihminen oikein sovi. Tietysti kyldyyriväessä on varmaan kaappinationalisteja, jotka ei vaan uskalla sitä julkisesti myöntää...

Perussuomalaiset ei kiinnosta. Saa olla vaikka fyysikko tai saunanrakentaja, jos on pientä aivotoimintaa jäljellä. Muuta kuin uhoamista.

Vierailija
209/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin nää keskustelut aina menee. Kun joku kertoo, että on halukas ja estoton vaikka ei puhukaan seksistä tinderissä tms appissa, seuraa siltä osin hiljaisuus. Kukaan miehistä ei kommentoi sanallakaan ko. viestejä mutta kaikkiin muihin kyllä senkin edestä. 

Ja koska ne omaa käsitystä haastavat on ignoorattu, kyseinen miestyyppi katsoo voivansa edelleen varmuudella kertoa, että naisia on vain kahta tyyppiä:

- seksistä nettideittisovelluksissa puhuva estoton

- seksin suhteen netissä vaikeneva estoinen

MOT

Tulin vain katsomaan, olisiko joku mies vastannut tähän. Eipä tietenkään. :)

Vierailija
210/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin tuomitsisin urpoksi sellaisen miehen joka heti kyselee seksimieltymyksistäni. Olen seksiasioissa aika kokeilunhaluinen, mutta en todellakaan halua kertoa seksuaalisista mieltymyksistäni ihmiselle jota en yhtään tunne, ja josta en vielä tiedä olenko kiinnostunut vai en.

Suurin pointtihan juuri on se, että onko mies idiootti vai ei.

Oma poikani on kauniisti käyttäytyvä nuori mies, enkä ota kotiini moukkaa jota täytyy hävetä.

Vierailija
211/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sama porukka on siellä vuodesta toiseen.

Vierailija
212/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuin nettideitillä miehestä, jolla hieno profiilikuvaus ja maininta, ettei hae pelkkää seksiseuraa. Oli muutenkin fiksu ja kykeni juttelemaan aiheesta kuin aiheesta.

Ei todellakaan ollut hakemassa ainoastaan seksiä, vaan elättäjää itselleen. Kenenköhön luona nykyään majailee. Sanoi kerran, ettei kukaan nainen enää heitä häntä tavaroineen pihalle. Minä kyllä vielä niin jouduin tekemään.

Vierailija
213/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo seksimieltymysten utelu heti kättelyssä ei muutenkaan ole relevanttia, sillä oikean miehen kanssa nainen voi olla valmis kokeilemaan vaikka mitä - mutta ei todellakaan kenen tahansa treffikumppanin kanssa. Eli naiselle on mahdotonta sanoa "antaako kakkosta", jos ei edes tunne koko miestä. Mutta tosiaan, jatkakaa samaan malliin, niin voidaan erottaa helpommin ne helmet kivien seasta.

Vierailija
214/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa miehenä: En koskaan kysele seksimieltymyksistä. Annan suhteen kehittyä rauhallisesti, sillä toivon pidempiaikaisia tai pysyvää kumppanuutta. Toki sitä läheisyyttä pitää vähitellen tulla kuvaan mukaan että kiinnostus säilyy. Seksissä etenen tunnustellen, että tullaan tutuiksi. Vähitellen sitten uusia juttuja kiinnostaviksi tehden. Aika monta "lähetyssaarnaajanaista" on oppinut mm. Suuseksiin, seksikkääseen pukeutumiseen ja muuhun kivaan. Naiset pitää osata viekotella vähän kuin kalan väsytys - kärsivällisyydellä ja pienillä tempuilla. Oikeasti muuten mukavia naisia ei liikaa ole, joten seksiasiat kannattaa hoitaa kohdilleen opettamalla. T. Mies 54

Vierailija
215/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuin nettideitillä miehestä, jolla hieno profiilikuvaus ja maininta, ettei hae pelkkää seksiseuraa. Oli muutenkin fiksu ja kykeni juttelemaan aiheesta kuin aiheesta.

Ei todellakaan ollut hakemassa ainoastaan seksiä, vaan elättäjää itselleen. Kenenköhön luona nykyään majailee. Sanoi kerran, ettei kukaan nainen enää heitä häntä tavaroineen pihalle. Minä kyllä vielä niin jouduin tekemään.

Yksi entinen tv-sarjaohjaaja oli myös tällainen. Halusi vain muuttaa pois äitinsä luota. Huh huh...

Vierailija
216/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

230

Puhut kuin nainen olisi joku opetettava koiranpentu.

Ikäänkuin ylhäältäpäin katselisit kaiken oppineena ja tietävänä mestarina ja opetat sitten niitä taitamattomia ja tietämättömiä naisia omaan muottiisi.

No, tuottaa varmaan paljon iloa ja tyydytystä saada kala koukkuun vasytystekniikallasi.

En tiedä, voit olla ihan mukavakin mies, mutta jotenkin mulla nousi nyt evät pystyyn, taidan olla se vastarannan kiiski.

Vierailija
217/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

232:lle. Monilla naisilla on huonoja seksikokemuksia ja siksi estoisia ja haluttomia. Edesmenneen vaimoni kanssa löysimme vuosien mittaan uusia puolia seksuaalisuudestamme. Seksi ei minulle ole vain panemista.

Tällä palstalla huomaa, että monille naisille seksi on jotain epäkiinnostavaa ja vastenmielistä, johon sitten ehkä pakkotilanteessa suostutaan jossain suhteen vaiheessa.

Monissa suhteissa olen onnistunut saamaan naisen löytämään seksuaalisuutensa. Usein siihen liittyy sekin, että hyväksyy vartalonsa.

En hae "voitonmerkkejä" enkä niistä tarinoita kerro. Saan tyydytyksen siitä, että kumppanini kanssa muun lisäksi myös hän haluaa ja nauttii seksistä.

Onko tuossa pahaa? Sen olen huomannut, että omasta aloitteestaan lähetyssaarnaajanaiset eivät seksissä edisty vaan tarvitsevat jonkun houkuttelemaan ja opastamaan

Perinteisissä bordelleissahan oli toisin päin: Sinne vietiin nuorukainen oppimaan kokeneen naisen johdolla mite toimitaan. Siis ns. Säätyläispiireissä ennen vanhaa.

Vierailija
218/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa miehenä: En koskaan kysele seksimieltymyksistä. Annan suhteen kehittyä rauhallisesti, sillä toivon pidempiaikaisia tai pysyvää kumppanuutta. Toki sitä läheisyyttä pitää vähitellen tulla kuvaan mukaan että kiinnostus säilyy. Seksissä etenen tunnustellen, että tullaan tutuiksi. Vähitellen sitten uusia juttuja kiinnostaviksi tehden. Aika monta "lähetyssaarnaajanaista" on oppinut mm. Suuseksiin, seksikkääseen pukeutumiseen ja muuhun kivaan. Naiset pitää osata viekotella vähän kuin kalan väsytys - kärsivällisyydellä ja pienillä tempuilla. Oikeasti muuten mukavia naisia ei liikaa ole, joten seksiasiat kannattaa hoitaa kohdilleen opettamalla. T. Mies 54

Mietinpä vain, ovatkohan ne olleet sinun kaltaisiasi miehiä, jotka ovat menneet ihan lukkoon kun olen ollut tosi estoton ja kokeilunhaluinen. Jos kokemus naisista on tuo, niin olen aika ääri-erilainen. 

Vierailija
219/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietinpä vain, ovatkohan ne olleet sinun kaltaisiasi miehiä, jotka ovat menneet ihan lukkoon kun olen ollut tosi estoton ja kokeilunhaluinen. Jos kokemus naisista on tuo, niin olen aika ääri-erilainen. 

Tilanteen mukaan. Kuten mainitsin osa tämän palstan naisista torjuu aluksi seksin ja myöhemminkin ovat estoisia. Toki olen tavannut naisia, joiden kanssa on ollut luontevaa jo alusta alkaen harrastaa kaikkia niitä juttuja, mistä kumpikin pitää.

Suhteellisen "siistiä" so. Kaikkia ns. Pervoiluja en harrasta eli ehkäpä sinä saat paremman kyyditsijän jostakusta toisesta. Vielä ei ole tullut minulle vastaan, että pitäisi olla johonkin suostumatta, mutta toki se oikeus minullakin on jos kemiat ei kohtaa tai partneri ei saa houkuteltua mukaan

Vierailija
220/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt herran jumala kerro tuota täällä naisvaltaisella foorumilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä