Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ ENSIKOT keskiviikkona 12.4.2006 ¤¤¤

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on myös yksi ensimmäisestä haaveileva...

Vierailija
2/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmalle tosiaan plussasäteitä, toivottavasti pääset jatkamaan plussa-aaltoa!

Täälläkin ilmoittautuu pääsiäismunia kartteleva. Tiedossa on isot juhlat toukokuun alussa, enkä mahdu mihinkään mekkooni, jos en vähän laihdu. Ja muutenkin, kesä on tulossa. Pitäisi pystyä käyttämään bikineitä :)

ON: kp 19/~34, ja kerrankin on pupuiltu jopa kahtena iltana peräkkäin! Eilen ihan vaan sanoin miehelle töistä tullessani, että " tänään et sitten nukahda heti sänkyyn päästyäsi, koska nyt taitaa olla ovulaatio" . Miten voikin noin uskomattoman epäeroottinen lause toimia?! Miehet on ilmiselvästi aika käytännönläheisiä olioita :)

Mutta siis, loppukuusta pääsen ehkä piinailemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis ollaan taas " kotosuomessa" - ikävä kyllä.

Juu, ja tätikin tuli mukavasti lomailemaan meidän kanssa...joten nyt on sitten menossa kp10/28-32..että se siitä taas, onpa typerää.

Alan ihan oikeesti jo miettiä et pitäisköhän käydä tohtorilla tai jotain, kuitenkin eka luomukierto oli jo elokuussa, seuraava on jo 9 kierto!!

Ihmettelen kovin, kun kiertokin on ollu tosi säännöllinen 28-32pv, ja oviksenkin oon tikuilla löytäny ainakin kolmesti ja muuten pari kertaa, ja aina on yritetty kun aika on ollu...ja tietty muutenkin...mutta ei.

Ehkä haikara ei vaan halua lentää meille...no, kunhan lentäisi edes teille muille sitten.

Yritys jatkukoon...ja plussa-aaltoja kehiin

Tappert

Vierailija
4/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että on ihana ilma. Typeryyksissäni laitoin aamulla toppatakin päälle kun lähdin töihin. Nyt hävettää töitten jälkeen mennä kauppaan, kun aurinko paistaa täydeltä taivaalta ja plussa-asteita on mooonta.

Plussasäteitä vimmatusti kaikille jotka niitä kaipailee tällähetkellä!!!!

Tilasin just kotitesteistä herkän raskaustestipaketin. Pääsispä jo testailemaan. Nyt vasta kp10 =(

Nyt täytyy vielä hetkeks keskittyä töihin, vaikkakin iso osa ajasta menee tällä palstalla kahlatessa =)

Vierailija
5/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun vihdoinkin aurinko paistaa oikein kunnolla. On tätä kevättä jo odotettukin. Toivottavasti sama paiste jatkuu, sillä pääsiäisenä olis aikaa taas ulkoillakin. Jos vaikka käyttäisi loma-ajan johonkin hyödylliseen eikä vain suklaamunien naposteluun. On se vaan kumma, kun näin aikuisenakin sormet syyhyävät Kinder-hyllyn vierellä...

Kiitos Killa nopeasta vastauksesta siihen luteaali-juttuun. Sain sinulta juuri sen tiedon, mitä kaipasinkin.

Joillakin teistä näyttää tuskallisen odottamisen aika olevan käsillä. Toivottavasti piinaava päivien laskeminen tuottaisi hyvän tuloksen. Itse olen päättänyt olla piinailematta ennen pääsiäistä, vaikka päiviä olisikin ehkä riittävästi siihen hommaan. En halua stressata itseäni vielä, säästän sen sitten ensi viikkoon, jos mitään ei sitä ennen kuulu. Luultavasti hermoilen jo ennen ensi viikkoa, mutta voihan sitä aina yrittää ottaa iisisti.

Aurinkoista keskiviikon jatkoa teille kaikille tasapuolisesti! Jospa tämä kevät toisi tänne päin paljon plussatuulia...

-desejo-

Vierailija
6/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taasen, täällä tätä uutta veroilmoitusta täyttelen, jotta saan sen huomenna postiin. Onpahan sitten pois pöydältä ja tehty...

Tappertille pahoittelut tädistä, miten se kahtasikin tulla teidän loman pilaamaan:(

Emma ja Killa, teillä alkaa olla jännät paikat käsillä. Paljon +++-säteitä sinne ja pidän peukut ja varpaat pystyssä dbdbdb Nyt kun on päästy laran ja ainoauroran siivityksellä vauhtiin niin plussa-aaltoa voisitte jatkaa!

Lisbet, tuu heti kertomaan kuulumiset. Mua jo jännittää kun ens viikolla ois mullakin aika sille lääkärille. Odotan sitä jo innolla. Kunhan eka se täti tulis tänne ja menis, että oltais oikeassa vaiheessa kiertoa. Nyt siis kp29 ja 19dpo eikä tätiä näy eikä muitakaan oireita ja su aamuna ja tänään ke aamuna testattu nega:((

Mukavaa keskiviikkoiltaa kaikille! Huomenna onkin vika työpäivä ja sit alkaa pyhät ja vapaat:)))))

Vierailija
7/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitää niin kiirettä, ettei kovin ehdi koneella istua (tai siis koneella istun kaiket päivät, tosin opinnäytetyön parissa).

Onnea plussanneille! Kunpa itse pääsis joskus perässä!

Kävin tossa salaa lukemassa, huomasin että fiorellalla on jännät paikat! Täytyykin muuten seuraavaks käydä " sillä puolella" kattoos onko selvinny mitään uutta...

Ja Ull-maj ihanainen oli käyny mua moikkaamassa, vähän tuli hyvä mieli sun kirjotuksesta! Sussa on siis jotain ennustajan vikaa, kerropa samalla koska meille tulee nyytti! =) Onnea odotukseen, tahdon pian seuraksi!

Nyt olis sitten mielipidekysymys oikeestaan...

Eli siis käytiin niissä testeissä, kummassakaan ei löytynyt niiden perusteella vikaa. Oma lääkäri kuitenkin kirjoitti reseptin Teroille, sanoi ettei niistä ainakaan haittaa ole. Pitäis auttaa kierron tasaamisessa (ei kovin epäs., 27-33), ja kun viime aikoina on ollu kovin niukkaa vuoto ni vissiin normalisois nekin. No, sitten käytiin yksityisellä. Tämä setä olikin napakka tapaus, sanoi heti että lakkaa sinä hermoilemasta, erotiikkaa kehiin jne. Raskaustestit käski heittää mäjelle, ja sanoi että mikäli ei oo tän vuoden loppuun mennessä tärpännyt ni sitten jatkotutkimuksiin. Sanoi että terot kannattaa unohtaa samantien. Nut tässä pähkäilen, kumpaa kannattaa kuunnella... Tosin miks odottaisin vuoden vaihteeseen, kun omalääkäri sanoi, että jos ei oo kolmen kuukauden terokuurin jälkeen tärpäännyt niin sitten jatkotutkimuksiin? Varmaan todella sekavaa tekstiä, mutta voisitteko kommentoida, mitä itse tekisitte? En oikeen osaa päättää...

Onko mooli ilmottanu taukoilevansa vai oonko vaan skipannu sen? Killalle hali!

Vierailija
8/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin huominen vapaata, joten pääsen pääsiäisen viettoon vähän aikaisemmin. Mukavaa. Väistyisi tuo täti vielä sivummalle, niin olisi pääsiäisenä kahta hauskempaa :)

Killelle kiitos tietojen päivityksestä ja tervetulotoivotuksista.

Tappert: mulla on aika sama tilanne, joskin mulla kiertoja pari enemmän takana. Varasin gynen vajaa viikko sitten ja sain ajan parin viikon päähän. Ajattelin, että kun en ole oikeastaan 2 vuoteen käynyt ollenkaan edes tarkastuksessa, niin sekin syyn varjolla voisi mennä vähän kyselemään että missä vika voisi piillä. Mun gyne on tosi mukava, joten se kyllä varmasti antaa vinkkejä että miten kannattaa asiassa edetä. Aloitin myös lämpöjen mittailun tässä kierrossa, joten nyt alkaa mennä tämä puuha jo ammattimaiseksi. Miehen äänikin oli kyllä aika pettynyt eilen kun kerroin että ei tässäkään kierrossa tärpännyt, joten jos mun herra-käsittämättömän-kärsivällinen-ja-" kyllä-se-siitä" alkaa kuulostaa tuolta, niin taitaa olla jo aika selvittää asioita vähän tarkemmin... ;)

Vierailija
9/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne olikin pamahtanut kaksikin viestiä sillä välin kun rustailin omaani. Naksu, miten pitkään olette yrittäneet?

Vierailija
10/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyny kyttäämässä Lisbetin lääkäri-kuulumisia, mutta nyt kyl en enää ehdi odotella. Joutuu lähtee jumppaan ja sit mies tuleekin kotiin reissusta ja taitaa palstailu jäädä tältä illalta.

Mut siis Naksulle: muistaakseni Mooli on tän viikon jossain reissussa, sellaista se jutteli tossa aiemmin.

Palaillaan!

Vierailija
11/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys vaan, sä ootkin uusi tuttavuus! Alustukseksi sen verran, että olin täällä jokunen aika sitten hyvinkin aktiivisesti " linjoilla" , mutta alkoi käymään kuumeilu vähän turhan raskaaksi, joten päätin pitää taukoa. Nyt oon taas välillä uskaltautunut jopa kirjoittelemaan... Eli siis meillä on menossa 8. yrityskierto, ja sitä aiemmin oli muutamassa kierrossa " periaattessa" mahdollisuus. Mutta varsinaista piinaa siis syys-lokakuun vaihteesta...

Vierailija
12/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu:

Mun kaverille lekuri määräsi terot kiertoa tasoittamaan. Olivat jo menossa lisätutkimuksiin, mutta toinen tero-kierto toi plussan. Olivat siis laittaneet yrityksen tauolle, eli stressittömyys oli varmaan lisä-apunu...

Tuunpas kohta jatkaan tänne, nyt pitää laittaa ruoka :)

T: Ull-Maij & Pikku-Pupu rv 18+2

Vierailija
13/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki! Oon nyt jo pidemmän aikaa tässä taustaillut teidän kanssa ja kirjotellu myös tuonne Kevättoiveiden puolelle.

Ajattelin kysyä teiltäkin, kun on tämä asiani mietityttänyt ;)

Eli nyt kp 23/30 menossa ja tänään alkoi tosi etova olo töissä ja kuumotuskohtaukset. Mulla ei yleensä koskaan oo pahaolo, ei edes mahataudissa, joten tämä kummastutti. Lisäksi on ollut alavatsanippailua viime viikolla, nyt suunnilleen joka toinen päivä.

Pupuiltua tuli kp 10:lla, ja ovislimat bongasin kp 14. Eli liekö ovis ollut sitten kp14-16, en ole varma.

Ostin tänään EarlyDetection -testin,niin mitä ootte mieltä näyttäiskö se jo tuloksia vai onko nyt liian aikaista testata? Täti pitäis tulla ensi keskiviikkona. En malttaisi odottaa, kuten varmaan arvaatte!

Ja sitten, miten kauan ne simpat siellä naisen elimistössä säilyy? Että onko kohdallani raskaus edes teoriassa mahdollista....onko se 3 vrk kun ne simpat elää vielä vai enemmän...?

Kiitos enskat jos jaksatte vastata! Täältä varmaan joltakin teistä löytyy kokemuksia asian tiimoilta! Hyvää pääsiäistä kaikille!!

-Tikru

Vierailija
14/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa minulle postia osoitteeseen tuiskutiusku@suomi24.fi. Hyvä, jos et ole ehtinyt niitä vielä muille myymään/antamaan.

Laittele minulle viestiä, niin päästään kauppojen tekoon.

Terveisin Tuisku

Vierailija
15/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viestini oli tietysti tarkoitettu AinoAuroralle, mutta enpähän sitä tajunnut siihen kirjoittaa :) Mitähän vielä tänään tohellan, kun on koko päivä mennyt yhdeksi toilailuksi....

... Ainiin, tervetuloa kaikille uusille ensikoille. Porukkaan mahtuu mukaan :)

Tuisku

Vierailija
16/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulle tehtiin siis sisäinen ultra. Lääkäri sanoi, että kohtu on ihan kunnossa, jokin " limatulppa" oli siellä. En saanut selvyyttä asiaan, että mikä se sitten oli, mutta ei kuulemma mikään huono asia.

" Munajohtimet" oli semmoset kuin pyöreät pallot, jonka reunoissa meni semmoset mustat aukot. Se tarkoitti sitä, että " munajohtimet" ovat kuulemma jotenkin repaleiset tai jotain. Lääkäri totesti, että olisi sattuma, jos tulisin raskaaks, eli näyttäisi siltä, että saan ne Clomifen-lääkkeet.

Ovulaatiota ei tässä kierrossa (ainakaan vielä) ole tapahtunut, eikä ehkä taphdukaan. S-prog. testeihin menen joskus ensi viikolla. Vielä oli kuulemma lääkärin mielestä liian aikaista mennä niihin. Meinaa ultrata mut ensi viikolla uudestaan, jos ei kuukautiset ala, ja katsoa onko jotain tapahtunu.. Ihme kyllä, että alkoi tutkimaan asiaa, vaikka olemme " vasta" reilu 6kk yritetty. Mutta olen kiitollinen että alkoivat. =)

Että semmosta..

KILLA: Mitäs jos olet todellakin PLUSSANNUT tässä kuussa???? Oispa IHKUU!!! :) Pidän sulle peukkuja!! :)

Kirjoittelen taas!!

=) Lisbet

Vierailija
17/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa ja muut piinailijat/oireilijat, tässä olisi minun plussakierron oirelista :)

Mulla normaalissa kierrossa rinnat kipeytyneet oviksen aikoihin ja pysyneet hieman arkoin tätiin saakka. Plussa kierrossa olivat oviksen aikaan kipeät ja sitten eivät.. eikä täti tullut :) (kipeytyivät sitten myöhemmin)

Lämmöistä: nousivat tosiaan sen asteen tai puoli. Välillä kävi alempana, mutta pääsääntöisesti pysy ylhäällä.

Muita oireita: Olimme lähdössä oluelle, join yhden ja halusin sen jälkeen nukkumaan, mikä ei ole minulle laisinkaan normaalia. Tunteet oli ja on tosi pinnalla, aloin itkemään ihan ihme asioista. Oli muuten kumman rauhallinen olo. Kohdussa tuntui sellaisia kouraisuja, ei tätimäistä jomotusta, vaan kuin joku olisi lusikalla kaapaissut ja sitten se jälkijomotus. Todellakin erilainen tunne, entä tädin aikaan.

Naksu: Kyllä se plussa tulee sieltä tulee :) Odotan sinua ja teitä muita innolla odotuspuolelle :)

Vierailija
18/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko jotain meilisoitetta tai messenger tietoja niin saan sinut kiinni, niin sovitaan niistä ovis testeistä.

Täällä on olo edelleen vähän hukassa, ei vieläkään oikeen tajuuuuuuuuuuuuu

Käyn välillä kurkkimassa täällä, mutta nyt takaisin työn touhuun !

Vierailija
19/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu!! Menen sinne lääkärille tänään kello 17.00 ja toivottavasti löytyy selitys " kaikelle" :)

Tissit ovat edelleen kipeät ja olen todennut, että en vielä kertaakaan ole tuntenu tämmöistä kipua. Välillä on semmosta jännää tunnetta, juuri navan alapuolella tai siinä heti vieressä.. Mutta en jaksa uskoa, että olisin raskaana. Pupuiltiin kyllä juuri kalenterin mukaan ovulaatiopäivänä, mutta kun sitä ovulaatiota en vaan tikuttanut, niin ei sitä varmaan sillon ollut.. Tulipas sekava teksti, SORRY!! =)

KILLA: Mikä kp menossa? Piinailetko??

No joo, tulen illalla kertomaan mitä se lääkäri sanoi.

L. (kp 22/30-43)

Vierailija
20/22 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipuli82, jos tätiä ei näy, ajattelin testata sunnuntaina. Toivottavasti ei näykään =)!

hapö2, teillähän on aivan mahtava tilaisuus molemmilla lähteä hetkeksi ulkomaille! Kuulostaa todella ihanalta. On kyllä varmasti vaikea päättää, mitä tekee, malttaako toisesta olla " erossa" pari kuukautta ja yrityshän siinä tosiaan menisi hetkeksi tauolle. Mutta tuollaisia tilaisuuksia ei välttämättä tule kovin usein =). Tsemppiä päätöksentekoon!

Adette ja Bianco, tervetuloa joukkoon!

Kp 32/29, ei mitään erikoisia oireita suuntaan tai toiseen =).

Kiitos plussapeukutuksista, niitä toivon myös minä ihan jokaiselle enskalle!

Emma