Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miten joku ei muka erota flirttiä ja seksuaalista ahdistelua toisistaan.

Vierailija
17.12.2017 |

En ymmärrä tätä vikinää "eihän naisiin edes uskalla katsoa enää"
Melkoinen ääliö täytyy olla

Kommentit (217)

Vierailija
21/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän naiset ovat niin sanoneet, että katsominenkin voi olla seksuaalista ahdistelua.

Tällä menolla joutuu kohta sosiaalisesta pakosta kulkemaan burkamaisessa luomuksessa. Tavallisissa vaatteissa kulkevaa aletaan pitämään kai tyrkkynä?

Ei tarvitse kulkea peitettynä.  Saa ihan vapaasti esitellä itseään.  Mutta samalla pitää sietää se, että jonkun katse osuu siihen esillä olevan asiaan.  

Mutta jos todellakin haluaa, että kukaan ei näe eikä katso, niin kulkekoon sitten burkassa ja mieluiten vielä pineään aikaan.

Vierailija
22/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No semmoinen, että jos nainen on ollut ystävällinen ja mies kokenut sen kutsuna seksiin, jonka jälkeen nainen sanoo ei niin miehen pitäisi silloin kunnioittaa toista ihmistä ja ymmärtää ettei seksiasia toteudu. Eli ei saa painostaa, uhkailla, lirkutella, kiristää, mustamaalata, lytätä, haukkua, kouria jne. Se on kamalaa ja valitettavan yleistä käytöstä tietynlaisten miesten toimesta. Mikään ulkonäkö ei riitä tuollaiseen öykkäröintiin ja nämä tänne kirjoittelevat provotyypit vain tässä kokevat uhkaa, koska käyttäytyvät itse näin ja se ei olekaan ok. Olenkin kummastellut pitkään miksi muut miehet ja naiset hiljaa hyväksyvät moisen käytöksen ja eivät puutu julkiseen kourimiseen ja nimittelyyn tai härskien ja alentavien kommenttien heittelyyn. Nimittäin itselläni ollut tilanne, missä korkeassa esimiesasemassa ollut pitkä ja yleisillä kriteereillä komea mies lääppi firman kaikissa kekkereissä, lupaili ylennyksiä seksiä vastaan ja ein jälkeen haukkui ja nolasi ja aina jatkoi ja vonkasi eikä kukaan koskaan auttanut. Sen sijaan pari naiskollegaa avautuivat minulle siitä, että olen selkeästi h*ora ja provosoin miespoloa ja olen ihan aiheuttanut ahdistelun viekoittelevalla käytökselläni... Mieluummin ampuisin kuulkaa itseäni päähän, mutta naisten ilkeys ja kateus toisille naisille lienee rajaton. Enkä tiedä miksi ahdistelusta kannattaisi ketään kadehtia, mutta kummallisia ovat muiden mieliteot. Kerroin ahdistelusta kahdelle muulle esimiehelle, koska mies myös uhkaili ja käytti valtaansa ja aikaansa sabotoidakseen uraani ja ihmissuhteitani työpaikalla. Asiaa hyssyteltiin ja sanottiin, että voin yksin lähteä tekemään virallista valitusta, mutta tässä on sana sanaa vastaan. Sana, vaikka molemmat esimiehet olivat todistaneet kourimista vierestä ja myös sitä kuinka toistuvasti pyysin lopettamaan ja kuinka poistuin paikalta. Lopulta henkisesti lopen uupuneena häippäsin yks kaks toiseen työhön enkä ole päivääkään katunut päätöstäni. Olen vihdoin vapaa siitä urposta, vaikka traumat jäi. Pelkään miehiä kuollakseni, koska en voi tietää kuka on mulkku. Tämäkin perheenisä vaikutti aluksi tosi kivalta ja empaattiselta mieheltä kunnes tutustuin työn takia paremmin. Mutta tosiaan mieskollegani pitivät tätä idioottia ja ällötystä tosi kovana ja ihailtavana jätkänä, vaikka tiesivät tasan mitä tekee. No, menettivät hyvän työntekijän ja nyt autan kilpailevaa firmaa tekemään hyviä asioita ja siellä voivat urpoilla ja ahdistella keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% naisista erottaa flirtin ja seksuaalisen ahdistelun

95% miehistä erottaa flirtin ja seksuaalisen ahdistelun

Jäljelle jäävät miehet ja naiset vaikeuttavat sitten kaikkien muiden elämää.

Vierailija
24/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä oli joku aika sitten ketju, jossa ap oli pahastunut seuraavassa tilanteessa:

Työpaikan kolme naista oli hississä menossa ylös kun aulaan tuli miespuolinen kollega, joka oli menossa portaisiin kun yksi naisista kysyi. että tuletko samaan hissiin.

Mies oli sanonut että "ni eihän noin houkuttekevasta seurasta voi kieltäytyä" ja tullut hissiin. Ap:n mielestä tää oli seksuaalista ahdistelua.

Mun mielestä toi ei ollut edes flirttiä vaan tyhjää small talkia. 

Että ymmärrän kyllä ettei se aina niin selvää ole. Ja eikös naisasiaporukka vouhota että "jos sen kokee häirinnäksi se on häirintää". Eli jollekin joku asia on häirintää, toiselle se ei ole.

Tämä on juuri niin sitä. Itse naisena, ja elämässä paljon myös häirintää kokeneena (sellaista kourimis/puristeluhäirintää sekä oikeasti limaista ja iljettävää kommentointia) olen niin turhautunut kun hyvät asiat otetaan ja käännetään ihan käsittämättömiksi. #metoo on lähtökohtaisesti positiivinen asia, varmasti tekee kaikille hyvää (myös naisille, myös minulle henkilökohtaisesti) miettiä omaa käytöstä ja pohtia missä soveliaisuuden rajat kulkevat.

Seksuaalinen häirintä on vallankäyttöä. Häirintään syyllistyvä ottaa oikeudekseen kajota toiseen tai kommentoida asiattomuuksia siten että toiselle tulee epämukava olo. Yleensä häiritsijä on hyvin tietoinen tekemästään vaikutuksesta, ja esimerkiksi siinä tyypillisessä nuori nainen/tyttö ja vanhempi mies kuviossa vanhempi mies nauttii siitä kun hän saa tytön hämilleen ja kiusaantuneeksi.

En usko että tämä oli tarkoitus ollenkaan tässä hissikommentissa, tyyppi vaan oli olevinaan sanavamis läpänheittäjä.

Vierailija
25/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teitä kukaan enää jaksa; jos mieluummin uskotte jotain yksittäistä naista joka ei ilmeisesti itsekään ymmärrä mistä on kyse kun tästä asiasta puhutaan (onko pelkkä "katse" mielestänne "ei-toivottua seksuaalista käytöstä"?

No niin, ei todellakaan ole.

Juuri tässä se ongelma onkin.  Ei tarvita kuin se yksi ymmärtämätön nainen, joka syyttää katseesta tai hymystä.  Ja mies on se syyllinen - ei suinkaan se ymmärtämätön nainen.  

Vierailija
26/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on varmasti autistisia tai muuten vain niin sosiaalisesti heikkolahjaisia, että tavallinenkin kanssakäynti on haasteellista. Heidän kohdallaan ymmärrän ongelman.

Vierailija
27/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tää metoo-touhu karkaa kunnolla käsistä, ujommat ihmiset eivät uskalla lähestyä toisia enää senkään vertaa kuin ennen, koska pelkäävät olevansa seksuaalisia häiritsijöitä (vaikka eivät olisikaan), naisten palkkaaminen sellaisiin tehtäviin vähenee, jossa joutuu toimimaan miehen kanssa, joka on hierarkisesti naista ylempänä (miespomo, kansanedustajan avustajana toimiminen jne.)

Tämäkö lisää tasa-arvoa mielestänne, arvon kohkaajat?

Vierailija
28/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän naiset ovat niin sanoneet, että katsominenkin voi olla seksuaalista ahdistelua.

Tällä menolla joutuu kohta sosiaalisesta pakosta kulkemaan burkamaisessa luomuksessa. Tavallisissa vaatteissa kulkevaa aletaan pitämään kai tyrkkynä?

Naiset luulevat olevansa niiiin nokkelia että. Tyhmäkin tajuaa pelin idean. Jos joku mies on vielä niin typerä että yrittää löytää teitä miellyttävän ratkaisun huomaa hän pian olevansa täysin alistettuna. Parempi olisi kasvattaa muuri miesten ja naisten välille, silloin ei syntyisi sekaannuksia ja miehet olisivat turvassa.

Yritysmaailmassa miehet vaativat esiliinan jos joutuvat yksin naisen kanssa. Eikö teidän naisten pitäisi vaatia esiliinaa, ei miesten?

Kaikki ovat jo turtuneita teidän muisteloihin ja pistävät merkille miten suurta vihaa täynnä naiset ovat. Uskokaa pois miehistä ei ole enää harmia teille.

Vierailija
29/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on miehen ulkonäössä. Jos komea, se on flirttiä, jos ruma, se on häirintää.

Melkoinen ääliö tosiaan, jos ei tätä ymmärrä.

Juuri näin. Kun lähestyjä on sopiva, niin järeäkin flirttailu/kaksimielisyys on tervetullutta ja tuo ihanaa piristystä päivään. Kun lähestyjä on vähemmän toivottu, niin alkaa ahdistamaan. Miten mies voisi tietä, kuuluuko kumpaan ryhmään, ellei kokeile?

Sori, koko keskustelu on ihan typerää. Sitä on nuorena painettu tissit töröllä peppu heiluen kaupungilla ja on tullut kaikenlaisia lähestymisiä vastaan. On torjuttu, lähdetty mukaan ja joskus jopa läppäisty käsilaukulla. Niistäkö pitäisi nyt traumatisoitua?

No miksi ihmeessä on pakko lähestyä kaksimielisyyksillä tai järeällä flirtillä 😃. Että osa voi tehdä elämänsä vaikeaksi. Ensin lähestytään kuin normaalit ihmiset toisiaan ja jos huomataan että toinen lämpenee, aletaan vasta se järeä flirtti. Kyllä tää metoo tulee tekemää teille pojat niin hyvää. Voitte joskus jopa saada kun opettelette ihmisten tavoille.

Vierailija
30/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kulkea peitettynä.  Saa ihan vapaasti esitellä itseään.  Mutta samalla pitää sietää se, että jonkun katse osuu siihen esillä olevan asiaan.  

Mutta jos todellakin haluaa, että kukaan ei näe eikä katso, niin kulkekoon sitten burkassa ja mieluiten vielä pineään aikaan.

No niin, tehdäänpä selväksi, että on eri asia vilkaiseeko huomaamattomasti, katsooko vahingossa liian pitkään vai tuijottaako pitkään mittaillen katseellaan avoimesti eri ruumiinosia, ehkä vielä välillä katsoen suoraan silmiin ikään kuin tarkistaen, menikö viesti perille.

Samoin kun on todella rasittavaa, että keskustellessa mies puhuu lähinnä tisseille, vaikka ne ei edes ole ns. tiskissä.

Ei nää ole vaikeita juttuja. -eri

Vierailija
31/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla viisainta kulkea ympäri vuoden aurinkolasit päässä, ettei vahingossakaan tule katseltua naisia. Sehän voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi! Hankalaa varsinkin näin kaamosaikana, täällä napapiirin pohjoispuolella.

Vierailija
32/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No semmoinen, että jos nainen on ollut ystävällinen ja mies kokenut sen kutsuna seksiin, jonka jälkeen nainen sanoo ei niin miehen pitäisi silloin kunnioittaa toista ihmistä ja ymmärtää ettei seksiasia toteudu. Eli ei saa painostaa, uhkailla, lirkutella, kiristää, mustamaalata, lytätä, haukkua, kouria jne. Se on kamalaa ja valitettavan yleistä käytöstä tietynlaisten miesten toimesta. Mikään ulkonäkö ei riitä tuollaiseen öykkäröintiin ja nämä tänne kirjoittelevat provotyypit vain tässä kokevat uhkaa, koska käyttäytyvät itse näin ja se ei olekaan ok. Olenkin kummastellut pitkään miksi muut miehet ja naiset hiljaa hyväksyvät moisen käytöksen ja eivät puutu julkiseen kourimiseen ja nimittelyyn tai härskien ja alentavien kommenttien heittelyyn. Nimittäin itselläni ollut tilanne, missä korkeassa esimiesasemassa ollut pitkä ja yleisillä kriteereillä komea mies lääppi firman kaikissa kekkereissä, lupaili ylennyksiä seksiä vastaan ja ein jälkeen haukkui ja nolasi ja aina jatkoi ja vonkasi eikä kukaan koskaan auttanut. Sen sijaan pari naiskollegaa avautuivat minulle siitä, että olen selkeästi h*ora ja provosoin miespoloa ja olen ihan aiheuttanut ahdistelun viekoittelevalla käytökselläni... Mieluummin ampuisin kuulkaa itseäni päähän, mutta naisten ilkeys ja kateus toisille naisille lienee rajaton. Enkä tiedä miksi ahdistelusta kannattaisi ketään kadehtia, mutta kummallisia ovat muiden mieliteot. Kerroin ahdistelusta kahdelle muulle esimiehelle, koska mies myös uhkaili ja käytti valtaansa ja aikaansa sabotoidakseen uraani ja ihmissuhteitani työpaikalla. Asiaa hyssyteltiin ja sanottiin, että voin yksin lähteä tekemään virallista valitusta, mutta tässä on sana sanaa vastaan. Sana, vaikka molemmat esimiehet olivat todistaneet kourimista vierestä ja myös sitä kuinka toistuvasti pyysin lopettamaan ja kuinka poistuin paikalta. Lopulta henkisesti lopen uupuneena häippäsin yks kaks toiseen työhön enkä ole päivääkään katunut päätöstäni. Olen vihdoin vapaa siitä urposta, vaikka traumat jäi. Pelkään miehiä kuollakseni, koska en voi tietää kuka on mulkku. Tämäkin perheenisä vaikutti aluksi tosi kivalta ja empaattiselta mieheltä kunnes tutustuin työn takia paremmin. Mutta tosiaan mieskollegani pitivät tätä idioottia ja ällötystä tosi kovana ja ihailtavana jätkänä, vaikka tiesivät tasan mitä tekee. No, menettivät hyvän työntekijän ja nyt autan kilpailevaa firmaa tekemään hyviä asioita ja siellä voivat urpoilla ja ahdistella keskenään.

Ainakin kaksi on tässä ketjussa sitä mieltä, että jatkuva nolaaminen, uhkailu ja lääppiminen on ihan soveliasta käytöstä esimiesasemassa olevalle ukkomiehelle?

Vierailija
33/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Kun lähestyjä on sopiva, niin järeäkin flirttailu/kaksimielisyys on tervetullutta ja tuo ihanaa piristystä päivään. Kun lähestyjä on vähemmän toivottu, niin alkaa ahdistamaan. Miten mies voisi tietä, kuuluuko kumpaan ryhmään, ellei kokeile?

Sori, koko keskustelu on ihan typerää. Sitä on nuorena painettu tissit töröllä peppu heiluen kaupungilla ja on tullut kaikenlaisia lähestymisiä vastaan. On torjuttu, lähdetty mukaan ja joskus jopa läppäisty käsilaukulla. Niistäkö pitäisi nyt traumatisoitua?

No miksi ihmeessä on pakko lähestyä kaksimielisyyksillä tai järeällä flirtillä 😃. Että osa voi tehdä elämänsä vaikeaksi. Ensin lähestytään kuin normaalit ihmiset toisiaan ja jos huomataan että toinen lämpenee, aletaan vasta se järeä flirtti. Kyllä tää metoo tulee tekemää teille pojat niin hyvää. Voitte joskus jopa saada kun opettelette ihmisten tavoille.

Minä olen nainen enkä IKINÄ lämpene miehelle joka puhuu minulle kuin jollekkin työkaverilleen. 

Jos minä olen vaikka illanistujaisissa niin kyllä minä odotan että kun joku mies tulee puhumaan minulle niin hän yrittää minut iskeä ja haluaa seksiä. Muuten en halua että hän edes minulle puhuu.

Tuollainen toiminta kuin mitä sinä halua tapppaa kaiken erotiikan ja seksuaallisuuden miehen ja naisen väliltä. 

Sama juttu on seksissä. Jos olen miehen kanssa kotona niin en todellakaan halua että mies kysyy että harrastetaanko seksiä? Vaan haluan että hän toimii. Seksi ja erotiikkaa on sanatonta viestintää ja tunnetta EI mitään diplomaattista sopimista. 

Menisi kyllä aivan sairaaksi jos vaikka baarissa joutuisi erikseen kyselemään jotain oikeuksia sille että saako vaikka ehdottaa seksiä??? 

Vierailija
34/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, tehdäänpä selväksi, että on eri asia vilkaiseeko huomaamattomasti, katsooko vahingossa liian pitkään vai tuijottaako pitkään mittaillen katseellaan avoimesti eri ruumiinosia, ehkä vielä välillä katsoen suoraan silmiin ikään kuin tarkistaen, menikö viesti perille.

Samoin kun on todella rasittavaa, että keskustellessa mies puhuu lähinnä tisseille, vaikka ne ei edes ole ns. tiskissä.

Ei nää ole vaikeita juttuja. -eri

Ketä tahansa saa katsoa juuri niin paljon kuin huvittaa. Mitään väärää siinä ei ole.

Julkisella paikalla saa vaikka kävellä kamera mukana ja kuvata jokaista persettä jonka näkee.

Vierailija
35/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisin koskaan ollut tilanteessa, jossa olisi ollut epäselvää ahdistellaanko minua vai flirttaillaanko minulle.

Ahdistelua on ollut esimerkiksi täysin tuntemattomien ihmisten toimesta seuraavat asiat: perseen läpsiminen, hameen nostaminen, hameen alta kouriminen, tissien puristelu, metrosta kauppaan ja kaupasta kotiin seuraaminen, auton kyytiin painostaminen, autolla seuraaminen, väkisin suuteleminen, huorittelu, seksifantasioiden huutaminen (mitä tekisin sulle) ja varmaan jotain unohtui. Ensimmäiset tapaukset olivat kun olin 11-vuotias.

Flirttailua on ollut esimerkiksi hymyily, nauraminen, joku pieni kiva kehu esimerkiksi tyylistä, hymystä tai silmistä, kahville pyytäminen, tanssimaan pyytäminen, tietynlainen pilke silmäkulmassa ym. Näitä ihania miehiä on onneksi vaikka kuinka paljon!

Itse asiassa jos naisten ei tarvitsisi pelätä seksuaalista ahdistelua, flirttailu ei suinkaan vähentyisi, vaan uskon että kävisi päin vastoin. Nykyisin moni nainen valitettavasti joutuu usein välttämään hymyilyä tai katsekontakteja tuntemattomien miesten kanssa, kun ei voi koskaan tietää onko se turvallista.

Mutta jos jonkun mielestä nuo ekat mainitsemani tapaukset ovat olleet jotain flirttailua, niin suosittelen kyllä olemaan flirttailematta enää koskaan.

Tiedän että nyt joku taas tulee esittämään jonkun pseudotieteellisen jännämiestesteorian tähän. En aio vaivaantua vastaamaan.

Vierailija
36/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies flirttaa ja oppii virheistään, joten hän ei ole muutaman nuorena tapahtuneen ylilyönnin jälkeen ahdistellut naisia. Ressukka mies ei myöskään ole ahdistellut, mutta häneltä puuttuu kokemus onnistuneesta flirtailusta. Ressukka mies ei kerta kaikkiaan tiedä, millaista on saada naiselta positiivista huomiota. Niinpä hän pelkää ahdistelevansa. Jos uskaltautuu yrittämään, hän tekee sen ikäisekseen anteeksiantamattoman kömpelösti ja pelkää ahdistelusyytöksiä. Tästä syystä ressukka mies ei tiedä, mikä on ahdistelun ja flirtin ero. Hän kyllä tunnistaa sikamiesten harjoittaman ahdistelun ahdisteluksi, muttei ole varma, miten rikollisina naiset kokevat hänen omat heikot lähestymisyrityksensä.

Vierailija
37/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos tulevaisuudessakin tummahipiäiset hiphop artistit sitten edelleen sitten esiintymisissä ja kappaleissa sitten osoittavat naisen paikan seksikkäänä lihanpalana niin onko korrektia nostaa sitten meteliä mahdollisen huonon suvaitsevaisuuden kanssa.

Vierailija
38/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumpikaan teistä ei niiden lukemattomien ketjujen ja satojen viestienkään jälkeen ole ymmärtänyt asiaa - vaikka se on selitetty uudestaan ja uudestaan; esimerkein, yksinkertaistaen (tyyliin for dummies) ja antaen kirjaimellisesti ohjeita miten lähestyä naista (eikä pelkästään siitä näkökulmasta että mitä "saa" sanoa ja tehdä, vaan vilpittömästi on neuvottu miten se KANNATTAA tehdä, eli minkälaista käytöstä naiset arvostavat - niin oikeasti olen sanaton.

Googlatkaa vaikka "seksuaalinen häirintä" (tämäkin on neuvottu tekemään x usea...), ei liene ylitsepääsemättömän työlästä? Sitä selitystä voitte tavailla niin kauan että asia lopultakin teille avautuu...

Ei teitä kukaan enää jaksa; jos mieluummin uskotte jotain yksittäistä naista joka ei ilmeisesti itsekään ymmärrä mistä on kyse kun tästä asiasta puhutaan (onko pelkkä "katse" mielestänne "ei-toivottua seksuaalista käytöstä"?

No niin, ei todellakaan ole.

Älkää tehkö itsestänne totaalisia ääliöitä.

Sitä paitsi - omapahan on tappionne ellette jaksa/kykene/viitsi asiaa itsellenne selvittää tai haluatte tämän tekosyyn varjolla taas keksiä selityksiä miksi se asiallinen kanssakäyminen naispuolisen henkilön kanssa on niin vaikeaa tai jopa mahdotonta.

Saatte kyllä odottaa maailman tappiin ellette itse tee yhtään mitään sen eteen että tutustuisitte naisiin, puhumattakaan muusta kanssakäymisestä siitä eteenpäin...

Jos jotain haluaa, sen eteen on myös itse oltava valmis näkemään vaivaa.

Edes opettelemaan peruskäytöstavat.

Ja jos tämäkin nyt kertakaikkiaan on liian vaikeaa, niin sitten te vaan yksinkertaisesti pysyttelette kotona.

Naisten kannalta ajateltuna vahinko on kohtuullinen.

Kaltaisesi besserwisserit ovat sitten rasittavia ihmisiä.  Te tiedätte kaiken aina -  oikein.  Te ette ole koskaan väärässä.  Jos joku on hieman erilainen tai ajattelee toisin, te tuomitsette.  Te että myöskään ymmärrä, että me ihmiset olemme hyvinkin vaihtelevia sosiaalisilta taidoiltamme.  Sitäkään te ette tunnu ymmärtävän ja hyväksyvän.  On varmaan rankkaa, kun me kaikki emme ole yhtä täydellisiä ja erehtymättömiä sosiaalisissa tilanteissa.   

Miksi muuten olet noin kiukkuinen?  Vai oliko tämäkin väärä tulkinta tästä kirjoituksesta?

Vierailija
39/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä metelöi asiasta eniten ne naiset jotka eivät saa minkäänlaista huomiota miehiltä. Varsinkaan niiltä komistuksilta. FAKTA!

Vierailija
40/217 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen enkä IKINÄ lämpene miehelle joka puhuu minulle kuin jollekkin työkaverilleen. 

Jos minä olen vaikka illanistujaisissa niin kyllä minä odotan että kun joku mies tulee puhumaan minulle niin hän yrittää minut iskeä ja haluaa seksiä. Muuten en halua että hän edes minulle puhuu.

Tuollainen toiminta kuin mitä sinä halua tapppaa kaiken erotiikan ja seksuaallisuuden miehen ja naisen väliltä. 

Sama juttu on seksissä. Jos olen miehen kanssa kotona niin en todellakaan halua että mies kysyy että harrastetaanko seksiä? Vaan haluan että hän toimii. Seksi ja erotiikkaa on sanatonta viestintää ja tunnetta EI mitään diplomaattista sopimista. 

Menisi kyllä aivan sairaaksi jos vaikka baarissa joutuisi erikseen kyselemään jotain oikeuksia sille että saako vaikka ehdottaa seksiä??? 

Minäkin olen nainen ja en tykkää siitä, että mulle tullaan ns. kylmiltään heittämään jotain seksiläppää. Ihmiset ollaan erilaisia, ei ole mitään keinoa joka 100% toimisi kaikkiin. Siksi suosittelen lähestymistä normaalin kohteliaasti. Fiksu ihminen vähän tunnustelee minkälainen parteri on kyseessä, ja heittää läppänsä sen mukaan. Se on sosiaalista älykkyyttä.

Seksi ja erotiikka on paljon sanatonta viestintää, se on ihan totta. Tässä tarvitaan myös sitä sosiaalista älyä. Parisuhteessa on helppo huomata ja tunnistaa toisen halut ja haluttomuudet, mutta uusien ihmisten kanssa se on aina vaikeampaa. Siksi vain pitää edetä vähän rauhallisemmin ja tilannetta tunnustellen. Läpsy perseelle ja "haluaisin panna sua" voi olla parisuhteessa ok, tuntemattomalle todella ahdistavaa.

Tässä on loppupeleissä kyse vain käytöstavoista.