Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko äänestää aktiivimallin puolesta äänestänyttä?

Vierailija
17.12.2017 |

Selitä meille muille, miksi.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saanut vakityöpaikan työllistyksen kautta.

Vierailija
2/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkee, ketkä kaikki sen puolesta äänestivät?

Vierailija
4/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas se liittyy tähän asiaan? Vai tarkoitatko, että olit palkattomassa työssä ja sait paikan sitä kautta?

Me vanhat kun on opittu, että työstä pitää saada alusta adti palkkaa.

Vierailija
5/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas se liittyy tähän asiaan? Vai tarkoitatko, että olit palkattomassa työssä ja sait paikan sitä kautta?

sain siitä työttömyyspäivärahan ja jonkun euroa kulukorvausta.

Jos ei edes työttömyyskorvausta tuosta uudesta mallista saa niin sitten en ymmärrä.

Vierailija
6/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois äänestää, en, en ja en missään nimessä. Katson seuraavissa eduskuntavaaleissa tarkkaan, kuka mun äänen saa. Vasemmalta, se on selvää. Siellä ei koskaan olis sorruttu tälläiseen aktiimallinöyryyttämiseen, jossa ei ole järkeä.

Vierailija
7/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Mistähän sen listan näkisi, tietäisi seuraavissa vaaleissa.

Olen varma että kaikki puolesta äänestäneet oikeistopuolueista, niitä en äänestä muutenkaan.

Vierailija
8/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei edes työttömyyskorvausta tuosta uudesta mallista saa niin sitten en ymmärrä.

Kyllä varmaan työttömyyskorvausta vastaan pääsee edelleenkin töitä tekemään. Minä teen ainoastaan palkkaa vastaan.

Vierailija
9/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistohallituksen älynväläys osa 666.

En voisi.

Vierailija
10/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan työttömyyskorvausta vastaan pääsee edelleenkin töitä tekemään. Minä teen ainoastaan palkkaa vastaan.

Niin, ei kai siitä ihan hirveän suurta osaa korvauksesta silti lohkea?

Vierailija
11/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Mistähän sen listan näkisi, tietäisi seuraavissa vaaleissa.

Olen varma että kaikki puolesta äänestäneet oikeistopuolueista, niitä en äänestä muutenkaan.

Pidetään huoli, että lista tulee tääne ja muualle nettiin. Eduskunnan sivultahan sen löytää. Ja laitetaan lista esiin taas ensi vaalien alla, kun useampikin on löytänyt itsensä aktivoitumasta ja ehkä työssäkäyvillekin on saatu kerrottua, millaisille firmoille heidän rahojaan työnnetään.

Vierailija
12/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Äänestän sellaista,  joka haluaa luoda mahdollisuuksia ja poistaa työllistymisen esteitä sen sijaan että rankaisisi työttömiä. Vaikka minulla on nyt vakityöpaikka, olen ollut sen verran pitkään työttömänä että asia on minulle tärkeä.

Vierailija
13/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi.

Tosin itse olen jo muutenkin aina äänestänyt joko Vasemmistoliittoa tai Vihreitä, joten sikäli oma äänestyskäyttäytymiseni ei muutu varsinaisesti tämän työttömiä kurjistavan aktiivimallin myötä.

T: mies 29v

Vierailija
14/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin äänestää. Aktiivimalli on kipeä ratkaisu, mutta eipä nuo hyvät keinot olet tepsineet niinkuin pitäisi.

Olen ollut punavihreä aikaisemmin, mutta nyt kun taisin tulla viimein järkiini ja tämä maahanmuuttokeskustelu on nyt tehnyt sellaisen vaikutuksen että taitaa Toukon porukka jäädä ja katson Halla-ahon porukkaa kohti.

Vierailija
15/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Passivoituminen on perusoikeus, eikä hallituksen pidä puuttua yhteiskunnallisiin ongelmiin.

Vierailija
16/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihertantta kirjoitti:

Voisin äänestää. Aktiivimalli on kipeä ratkaisu, mutta eipä nuo hyvät keinot olet tepsineet niinkuin pitäisi.

Olen ollut punavihreä aikaisemmin, mutta nyt kun taisin tulla viimein järkiini ja tämä maahanmuuttokeskustelu on nyt tehnyt sellaisen vaikutuksen että taitaa Toukon porukka jäädä ja katson Halla-ahon porukkaa kohti.

:D Tuota, vitsihän tämä oli. Mutta jatketaan: Kuinkas aktiivimalli hyödyttäisi muita kuin noita kursseja järjestäviä firmoja?

Vierailija
17/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivointimalli ei aktivoi työnhakijoita millään lailla. Lindström on itse sanonut että onhan tässä mallissa ongelmansa kun jotkut ovat erittäin aktiivisia eivätkä siltikään saa töitä! Haluaisin nähdä listan aktiivimallia äänestäneistä myös!

Vierailija
18/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan voisi.

Tosin itse olen jo muutenkin aina äänestänyt joko Vasemmistoliittoa tai Vihreitä, joten sikäli oma äänestyskäyttäytymiseni ei muutu varsinaisesti tämän työttömiä kurjistavan aktiivimallin myötä.

T: mies 29v

mutta kyseiset puolueet tuo vastaavan rahan edestä ma-muja, joten maksat joka tapauksessa valtion kiihtyvän velkaantumisen jotain kautta

Vierailija
19/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihertantta kirjoitti:

Ei ole mun syy kun olet lyhytnäköinen ja typerä. Aktiivimallikin tulee kalliimmaksi kuin perustyöttömyys. Ponikurssit ja 9 euron orjailut maksaa lopulta ne joilla vielä toistaiseksi on työ mistä maksetaan palkkaa.

Arvaa kaksi kertaa moniko yrittäjä vaihtaisi kaikki työntekijänsä ilmaisiin orjiin jos siihen saa mahdollisuuden?

Vierailija
20/39 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Poliittinen muistini on pitkä. Tukien vähennysautomatti tuo malli on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme