Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua seurustella, mutta hän treffeiltä jotain

Vierailija
17.12.2017 |

Olen 35-vuotiaana ekaa kertaa kunnolla sinkku, 8kk asumuserossa. Olen ollut sarjaseurustelija 16-vuotiaasta. Olen ollut avo- ja avioliitossa. Muutin poikaystävän kanssa yhteen 20-v.

Nyt on aika selvää, etten halua seurustella. En ikäänkuin 'siedä' mitään pariskuntatoimintoja. Paitsi seksiä. En jaksaisi käydä ravintoloissa romanttisilla illallisella, käydä tapahtumissa yhdessä tai matkustella. En halua keskustella.

Silti olen käynyt kesästä lähtien treffeillä viikoittain uusien miesten kanssa. Väitän hakevani seksiä, mutta ei siihen ole kuka tahansa kelvannut. Haen siis syvempää yhteyttä. En halua tavata kivoja miehiä liian usein (olen tavannut kahta miestä kaksi kertaa), ja sopimattomia en edes yritä tavata uudelleen.

Miksi käyn pakonomaisesti treffeillä, jos en halua "mitään"?

Miksen halua pelkkää seksiä kuitenkaan?

Nettitreffipalstojen selaamiseen, hedelmättömiin keskusteluihin ja treffien järkkäilyyn menee hirveästi aikaa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Et tuota kenellekään haittaa?

Vierailija
22/48 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset jotain todella paljon. Jos se ei ole seksiä, ei seurustelua, eikä kumppanuutta, voiko olla ettet osaa olla yksin? Olet olemassa vain jos olet jossain suhteessa johonkuhun mieheen? Olet kelvollinen vain, jos todistettavasti joku haluaisi sinut?

Huono itsetunto. Olet jäänyt vaille hyväksyntää ja huomiota lapsena tai nuorena, ja paikkaat sitä nyt, tietämättä sitä.

Ole vähän aikaa ilman miehiä, ja mieti miksi sinusta tuntuu, ettet riitä etkä kelpaa, ja että sinun täytyy ponnistella ollaksesi joku, ollaksesi tarpeeksi ja rakastettu. Kuka ei ole antanut sinulle mitä piti.

Ja kenen hyväksynnän eteen sinun piti yrittää olla jotain muuta kuin oma itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin isäsuhteesta johtuu

Vierailija
24/48 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Koska VOIT.

Olet ollut yksiavioisuuden vankina ja nyt silmäsi avautuvat mahdollisuuksille.

Vierailija
25/48 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun kyllä. En tykkää deittailla tai tutustua uusiin ihmisiin. Olis kiva kun löytyis muutama fwb ja saman henkisiä tietty, ettei tule mustasukkaisia tyttöystäviä kuvioihin. On tää hankalaa, kun eihän tommosta voi deitti-ilmoitukseen edes kirjoittaa, koska eihän sitä kukaan ymmärtäisi. Olen vielä suht nirso myöskin, joten en ketä vain kelpuuta myöskään, enkä halua pelkkiä yhden yön panoja. Että Ap et ole yksin.

Vierailija
26/48 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset jotain todella paljon. Jos se ei ole seksiä, ei seurustelua, eikä kumppanuutta, voiko olla ettet osaa olla yksin? Olet olemassa vain jos olet jossain suhteessa johonkuhun mieheen? Olet kelvollinen vain, jos todistettavasti joku haluaisi sinut?

Huono itsetunto. Olet jäänyt vaille hyväksyntää ja huomiota lapsena tai nuorena, ja paikkaat sitä nyt, tietämättä sitä.

Ole vähän aikaa ilman miehiä, ja mieti miksi sinusta tuntuu, ettet riitä etkä kelpaa, ja että sinun täytyy ponnistella ollaksesi joku, ollaksesi tarpeeksi ja rakastettu. Kuka ei ole antanut sinulle mitä piti.

Ja kenen hyväksynnän eteen sinun piti yrittää olla jotain muuta kuin oma itsesi.

Ja sitten, kun nämä asiat on selvillä, niin kuinka eteenpäin?

Vierailija
27/48 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Et tuota kenellekään haittaa?

Entä tuhlattu aika? Kuitenkin olet keskustellut heidän kanssaan etukäteen netissä ym. Ja laittautunut treffeille, ostanut uusia vaatteita.. Miehet ovat toivoneet saavansa jotain myös..

Vierailija
28/48 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailu on huumetta

Vierailija
29/48 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, moni ei uskalla käydä treffeillä ollenkaan.

Vierailija
30/48 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten, kun nämä asiat on selvillä, niin kuinka eteenpäin?

En tiedä, en ole itse vielä niin pitkällä. Ajattelisin, että ollaan aika pitkällä, kun on tuo oivallettu.

Seuraava ihastuminen näyttääkin tyhjältä refleksiltä, ja osaa katsoa itseään sivusta: ai noin se toimii. Tarve aktivoituu, riippuvuus siitä tunteesta herää, ja yrittää pakottaa taas tekemään ne samat asiat. Treffit, flirtti, miellyttäminen, täysi hurmaus päälle, suhde, tyydytys ja krapula, paniikki, pako ja ero.

Kuin vampyyri, joka imee ihastumisen ja haluttavana olemisen hurmaa ja humaltuu siitä. Kun tarve on tyydytetty, havahtuu ja ehkä hetken tajuaa. Ja inhoaa itseään, ennen seuraavaa kertaa.

Samanlainen kuin alkoholisti.

Ehkä samat lääkkeet tepsii, nimittäin raittius. Ei treffejä, ei elämää jonka fokus on miehet, mitä he sinusta ajattelevat, mitä sinä ajattelet heistä, paljonko sinulla on tänään käyttämätöntä valtaa.

Sen sijaan, kuin raitistunut alkoholisti, täytä se riippuvuuden jättämä ammottava aukko jollain muulla elämässä. Lähde lenkille. Lue kirja. Treffit ystävän tai äidin kanssa. Aloita harrastus. Uppoudu opiskeluun.

Opettele tietoisesti näkemään itsesi jonkun muun asian kautta. Opettele uskomaan, että arvosi ei synny siitä, miten kaunis tai haluttava olet. Vaikka tarkoituksella näytä arkiselta joku päivä, älä keskity siihen oletko jonkun mielestä viehättävä. Keskity muihin asioihin.

Ja tietenkin poista profiilit ja appsit, joilla metsästät saalista.

Vierailija
31/48 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 osui minuunkin.

Eron jälkeen elämässäni on liikaa tyhjää tilaa. En löydä tarkoitustani.

Menetin erossa kotini, lemmikkini, yhteisiä "ystäviä", sosiaalisen verkon..

Muutamista miehistä olen hakenut peiliä ja olen yrittänyt määrittää itseni heidän kauttaan. Että heidän identiteettinsä kertoisi jotain minusta (hän on älykäs - minä olen älykäs). Mikä tietenkin on hullua ja kertoo oman identiteetin hauraudesta, olenhan myös nuoresta asti ollut 'jonkun kumppani'.

Vierailija
32/48 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut läheisriippuvainen suhteissasi?

Vierailija
33/48 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun annat palaa!

Vierailija
34/48 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sääli, että nuoret naiset oppivat, että heillä ei olisi muuta valtaa kuin seksuaalinen, joka kuitenkin on vallan muodoista se katoavaisin. Voi kun tytöille opetettaisiin, että heidän kannattaa oman onnensa takia etsiä pysyvämpää valtaa elämässä: älyn valtaa, ajattelutaitoa, henkisen kantin tuomaa valtaa, oman fyysisen äänen valtaa, oman kehon voiman, hallinnan ja joustavuuden valtaa ja myös yhteiskunnallista valtaa. Jos hankkii näitä, niin tapahtuu kummia: se seksuaalinen valta hoituu ihan itsestään.

Seksuaalisuuden valtaa tarvitsee vain puolison saamiseen, ellei suuntaudu prostituutioon. Mutta jos luottaa vain siihen, petaa itselleen onnettoman elämän.

Vierailija
35/48 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, ettei ap:lla olisi koulutusta ym. Kykyjä? Ei kai ne katoa, vaikka pitäisi seksistä.

Vierailija
36/48 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan jouluna treffaile? Lepää vähän.

Vierailija
37/48 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies olisi sankari eikä hänen kykynsä vähenisi treffien määrästä

Vierailija
38/48 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko treffilakossa, ap?

Vierailija
39/48 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vähän aikaa yksin

Vierailija
40/48 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisithan "tapailla" kevyesti? Miksi ajatellaan, että heti pitäisi muuttaa yhteen ym.?