En halua seurustella, mutta hän treffeiltä jotain
Olen 35-vuotiaana ekaa kertaa kunnolla sinkku, 8kk asumuserossa. Olen ollut sarjaseurustelija 16-vuotiaasta. Olen ollut avo- ja avioliitossa. Muutin poikaystävän kanssa yhteen 20-v.
Nyt on aika selvää, etten halua seurustella. En ikäänkuin 'siedä' mitään pariskuntatoimintoja. Paitsi seksiä. En jaksaisi käydä ravintoloissa romanttisilla illallisella, käydä tapahtumissa yhdessä tai matkustella. En halua keskustella.
Silti olen käynyt kesästä lähtien treffeillä viikoittain uusien miesten kanssa. Väitän hakevani seksiä, mutta ei siihen ole kuka tahansa kelvannut. Haen siis syvempää yhteyttä. En halua tavata kivoja miehiä liian usein (olen tavannut kahta miestä kaksi kertaa), ja sopimattomia en edes yritä tavata uudelleen.
Miksi käyn pakonomaisesti treffeillä, jos en halua "mitään"?
Miksen halua pelkkää seksiä kuitenkaan?
Nettitreffipalstojen selaamiseen, hedelmättömiin keskusteluihin ja treffien järkkäilyyn menee hirveästi aikaa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mun jopa 2 miespuolista ystävää on käynyt tuon saman polun. Toinen on jäänyt sinkuksi, mutta toinen löysi sitten sen elämänsä kumppaninkin, tosin livenä, ei netistä. Kumpikaan ei oikein osannut sanoa mitä etsii, etsiikö mitään, tai mitä edes haluaa. Toinen halusi muka seksiä, mutta sitten kuitenkin kieltäytyi naisten seksiehdotuksista, kun eivät tuntuneetkaan sopivilta. Ihmetteli itsekin, kun kyllä hän seksiä halusi, mutta jostain syystä siihen ei enää oikein kukaan kelvannutkaan. Minulle tuo näyttäytyi kumppanin etsintänä, mutta ehkä alitajunta toimi niin ,ettei nämä miehet tulleet enää uudelleen loukatuiksi, ku eivät oikein itsekään olleet haluamsistaan varmoja.
Minäkin väitän hakevani seksiä/seksisuhdetta, mutta kieltäydyn tarjouksista jopa silloin, kun kieriskelen kiimoissani niin, etten voi nukkua. Siis fyysisestä puutteesta. Mutta "fyysiseen" ei sitten kelpaa kuka tahansa. Olen ollut selibaatissa kuukausia välillä, ja seksikumppanieni kanssa olen kokenut jotain yhteyttä, siis mielen ja tunteiden tasolla. Silti en ole aloittanut suhteita heidän kanssaan.
Miehet ovat varmasti mielissään, no strings attached.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat varmasti mielissään, no strings attached.
Naisena olen kokenut, että miehet ovat niitä omistushaluisempia ja hakevat naisesta äitihahmoa emotionaalisiin tarpeisiinsa, joita eivät tiedosta tai myönnä
Joo, tapaile vain. Saat kokemusta ennen kuin olet valmis suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en päädy kanssasi treffeille jos kerta mitään ei ole tarjolla ei suhdetta eikä seksiä :S
Jos olet hyvin käyttäytyvä, älykäs ja mukava, ja meillä on kuumaa kemiaa, saisit seksiä.
Jos on muuta kemiaa niin silloin haluan suhdetta. Seksin eteen ei kauheasti kannata vaivautua.
No niin, olen yli kuukauden ollut treffilakossa, postin Tinderin ja nettideittiprofiilitkin. Joulupyhien takia aika paljon yksin kotona. En ole valaistunut aiheesta sen enempää. Kaipaan jotain mutta en mitään.
ap.
Tilanteeni on sama. Harkitsen tosin, että hakisin vain yhden yön seuraa, niin ei tulisi mitään muita ongelmia.
Mun jopa 2 miespuolista ystävää on käynyt tuon saman polun. Toinen on jäänyt sinkuksi, mutta toinen löysi sitten sen elämänsä kumppaninkin, tosin livenä, ei netistä. Kumpikaan ei oikein osannut sanoa mitä etsii, etsiikö mitään, tai mitä edes haluaa. Toinen halusi muka seksiä, mutta sitten kuitenkin kieltäytyi naisten seksiehdotuksista, kun eivät tuntuneetkaan sopivilta. Ihmetteli itsekin, kun kyllä hän seksiä halusi, mutta jostain syystä siihen ei enää oikein kukaan kelvannutkaan. Minulle tuo näyttäytyi kumppanin etsintänä, mutta ehkä alitajunta toimi niin ,ettei nämä miehet tulleet enää uudelleen loukatuiksi, ku eivät oikein itsekään olleet haluamsistaan varmoja.