Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimauttava valokuvaus

Vierailija
08.07.2024 |

Haluaisin otattaa itsestäni pari kuvaa synttärilahjaksi itselleni. Ongelma on se, että vaivaannun, jos minua kuvataan ja näytän aina kuvissa kamalalta. Olisikohan pääkaupunkiseudulla kuvaajaa, jota voisitte suositella? Sellaista mukavaa ja lempeää? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko siis tekijänoikeussuojatun voimauttava valokuva -menetelmän hallitsevaa kuvaajaa vai ihan vain hyvää valokuvaajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että läheskään kaikki ammattikuvaajat eivät ymmärrä tai välitä huolehtia kuvattavan edustavuudesta kuvassa. 

Iso osa kuvaushetkeä on kuvaajan ja kuvattavan välinen kemia. 

Olen itsekin aika varautunut kuvattava, työn takia joudun päivittämään henkilökuvaa ja joskus päädyn julkisuuteenkin. 

Vierailija
4/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetko siis tekijänoikeussuojatun voimauttava valokuva -menetelmän hallitsevaa kuvaajaa vai ihan vain hyvää valokuvaajaa?

:DDDDDDDDDDDD tekijänoikeussuojattu voimauttava valokuva :DDDDDDDDDDDDDDDDD niin että olette nyt ihan itse keksineet tällaisen imartelevan kuvaamisen taidon ja tekijänoikeussuojanneet sen ja ölisette kuin mitkätkin nerot :D hahahahaa

Vierailija
5/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin, mutta pelkään ihan samaa. Näytän kuvissa kauhealta ja toki kuvittelen, että näytän muutenkin kauhealta.

Vierailija
6/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DDDDDDDDDDDD tekijänoikeussuojattu voimauttava valokuva :DDDDDDDDDDDDDDDDD niin että olette nyt ihan itse keksineet tällaisen imartelevan kuvaamisen taidon ja tekijänoikeussuojanneet sen ja ölisette kuin mitkätkin nerot :D hahahahaa

On se minustakin hyvin ylikaupallistetun makuisesti brändätty, mutta menetelmä ja sille haettu suoja ovat molemmat totta. 

Vierailija
7/15 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla kuvaamaan ja voimaannuttamaan.

Eikä maksa mitään kun vaan pyllistät hetken kun minä voivaannun.

Vierailija
8/15 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä valokuvaajaa, joka osaisi katsoa että kuvattava näyttää ihmiselle?

Vierailija
9/15 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannuttava kuva eli siis alaston kuvia vai? Mitä sinä niillä kuvilla teet?

Laitat seinälle ja kutsut naapurit ja sukulaiset katsomaan... Ja mieti, jos tulee oikein hyviä kuvia se kuvaaja laittaa ne kuvat nettiin jakoon ja sit kaikki näkee sun voimaantuvan. 

Vierailija
10/15 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimauttava valokuva on tietty menetelmä, johon kouluttaudutaan. 

Vierailija
11/15 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kuvata kun pyllistät. Eipä naama näy.

Vierailija
12/15 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammattivalokuvaaja ja vaivaantunut voimauttavista kuvista.

Vierailija
13/15 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimauttavan valokuvauksen perustana on kuvaajan terapeuttinen koulutustausta ja pitkälle kehittynyt luottamussuhde kuvattavan kanssa, Ei mikän yhden iltapäivän sessio siis.

Kokeile vaikka jotain boudoir-kuvaajaa. Voit itse määritellä oman vapautumisen määrän ja tyylin. Heillä on myös portfoliot joista voi katsoa minkä tyylisiä tekevät. Kuvattavan kanssa katsellaan moodboardeja, eli mallikuvia ja niiden perusteella päätetään minkä tyylisiä kuvia otetaan.

Vierailija
14/15 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliset selfiet ovat käytännössä voimauttavaa valokuvausta. Itsestään saa ottaa ihan sellaisia kuvia kuin haluaa, ja kohottaa niillä itsetuntoaan.

Vierailija
15/15 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ammattivalokuvaaja ja vaivaantunut voimauttavista kuvista.

Se on huomattu jo ala-asteella, kun otettiin luokkakuvia. Kuvaajan elämäntehtävä oli nolata kuvattavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä