Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus mennyt hiljaiseksi jonkun ihmisen tyhmyydestä?

Vierailija
17.12.2017 |

Mitä tapahtui?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kirosi poliisilaitosta, kun kehtasivat puuttua rahankeräysketjukirjeisiin. Kuulemma ainoa tapa köyhälle ansaita kunnolla rahaa. Ei mennyt jakeluun, vaikka laskimella näytin, kuinka monta ihmistä rahantulon jatkuvuus kaikille osallistujille olisi vaatinut ketjun xx:lle jäsenelle. Suomen koko väestö ei olisi riittänyt. Höpisi vain, että mukaan kelpuutetaan vain luotettavia ihmisiä...

Vierailija
22/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ex, joka polttelee kannabista. Hänen juttunsa olivat välillä niin käsittämättömän järjettömiä ottaen huomioon, että hän on minua noin 9 vuotta vanhempi. En osaa eritellä. Se ihminen on vain uskomattoman idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaverille sanoin että miten nauratti IL tai IS julkastu pikku artikkeli chilistä ja miten kapsaisiini aiheuttaa sitä poltteen tuntua suussa, mutta se ei _oikeasti_ polta suuta.

Kaveri sitten googletti asian ja iloisena ilmoitti mulle että näinhän se on :D.

Vierailija
24/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kaikki menivät hiljaiseksi minun tyhmyydestäni, kun yritin onnistumatta sanoa yhtä vaikeaa sanaa mutta jäin vaan sitä änkyttelemään siinä. Sitten minäkin hiljenin ja oltiin kaikki hiljaa siinä.

Siis millä kielellä? Eikö kukaan sanonut sitä sanaa sinulle eteen, kun etsit sitä?

Ihan suomenkielellä yritin tiettyä konstikkaampaa sanaa sanoa, tuli sellainen nolouden hiljaisuus hetkeksi kaikilla ja sitten alettiinkin puhua toisesta aiheesta.

Siis mikä sana on suomessa vaikea? Epäjärjestelmällistyttämättömyydellänsäkäänköhän, niinkö? Voisitko kertoa sen sanan, ei tuollaista voi olla.

Siis ihan varmasti alan sitä sanaa vielä tässä kertomaan, jolloin minut tunnistaa 100% varmasti.

Vierailija
25/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni (20v) jaksaa aina hämmästyttää mut maalaisjärjen puutteellaan ja aukoilla yleissivistyksessään. Pelkästään tämän vuoden aikana olen saanut lähes itkeä sen tyhmyyttä aivan liian monta kertaa. Hänellä ei ollut mitään käsitystä miten hedelmöitys tapahtuu ja kuinka useasti kuussa se on mahdollista, harrastanut siis seksiä holtittomasti ilman ehkäisyä ja ollut vaan että aijaa onpa hyvä etten oo tullu raskaaks ":D". Lisäksi ei tiennyt vesi- ja sähköpatterin eroa, ei tiennyt miten nakkeja keitetään, ei tiennyt että koira pitää madottaa kaksi kertaa vuodessa (ei siis ollut madottanut 5-vuotiasta koiraansa koskaan ennen kuin koira sairastui ja eläinlääkäri asiasta huomautti), ei päässyt ylioppilaskirjoituksista läpi ja päästi eksänsä kuin koiran veräjästä kun tämä ajoi kännissä kaverin auton paskaksi, sanoi vaan välittävänsä jätkästä kuitenkin vielä sen verran ettei halunnut sen menettävän korttia eikä siksi poliisia sotkettu asiaan. 

Eipä olla hirveästi kyllä enää oltukaan tekemisissä, en vain jaksa.

Vierailija
26/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon tälle palstalle kirjoittaneen kysymyksen vuoksi.

"Miten suhtautuisit jos aikuinen lapsesi toisi samaa sukupuolta olevan puolisonsa joulupöytään?" -kysymyksen esittäjän tyhmyys kyllä sai hiljaiseksi.

Tuoda yllättäin umpivanhoillisen perinnepöytään tunnelmaa pilaamaan saa hiljaiseksi. Hienotunteisuus ei ole tyhmyyttä.

Vierailija
27/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kaikki menivät hiljaiseksi minun tyhmyydestäni, kun yritin onnistumatta sanoa yhtä vaikeaa sanaa mutta jäin vaan sitä änkyttelemään siinä. Sitten minäkin hiljenin ja oltiin kaikki hiljaa siinä.

Siis millä kielellä? Eikö kukaan sanonut sitä sanaa sinulle eteen, kun etsit sitä?

Ihan suomenkielellä yritin tiettyä konstikkaampaa sanaa sanoa, tuli sellainen nolouden hiljaisuus hetkeksi kaikilla ja sitten alettiinkin puhua toisesta aiheesta.

Siis mikä sana on suomessa vaikea? Epäjärjestelmällistyttämättömyydellänsäkäänköhän, niinkö? Voisitko kertoa sen sanan, ei tuollaista voi olla.

Siis ihan varmasti alan sitä sanaa vielä tässä kertomaan, jolloin minut tunnistaa 100% varmasti.

Kuka ei osaa sanoa jotain suomalaista sanaa?

Vierailija
28/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran kuntosalin pukkarissa naisen, jonka ulosanti oli niin tyhmää, että oletin hänen olevan jotenkin kehitysvammainen. Näin hänet monta kertaa, ja meinasin jo kysyä, että asuuko hän ihan itsenäisesti. Sitten kävi ilmi hänen jutuistaan, että hän oli ilmeisesti naimisissa ja asui miehensä kanssa. Siinä meni kyllä hiljaiseksi. Joku mies kestää tuon tasoista tyhmyyttä, miten tyhmä pitää miehen olla?

Tiedän useita lievästi kehitysvammaisia, jotka ovat naimisissa ja asuvat siis yhdessä.

Vierailija
29/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ystävä, joka on aika naiivi ja vähän kouluja käynyt. Aina olen hänen puheitaan ja osaamattomuuttaan selitellyt perhetaustoilla, mutta nyt pari viikkoa sitten aloin pohtia, onko tämä ihminen ihan oikeasti vain tyhmä. Hän siis hankkiutui raskaaksi henkistä väkivaltaa harrastavalle, ja muutoinkin todella huonosti käyttäytyvälle poikaystävälleen, joka on useita kertoja tuonut ilmi, että ei missään nimessä tahdo lapsia. Ja nyt tämä ystävä minulle itkee, kuinka poikakaveri ei tahdo tätä "vahinko"lasta.

Vierailija
30/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni ihan pokkana selitti mulle ettei ymmärrä miten verotus toimii, ja että hänen miehensä hoitaa heillä kaikki raha-asiat. Jäi hieman epäselväksi että millä paukuilla tämä nainen oli kohonnut esimiesasemaan. 🤔

Vierailija
31/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on englanninkielinen nimi ja kerran yksi ihminen ihmetteli kuinka hyvin olenkin oppinut puhumaan suomea. Olen asunut koko ikäni Suomessa ja toinen vanhemmistani on suomenkielinen. Näen suomenkielisiä sukulaisiani useammin jne eli olisi ihme jos en olisi oppinut suomea.

Samaa toisin päin ihmetellään kaksikielisen (suomi-englanti) perheemme lapsista. Yksi tuttu ihmetteli huuli pyöreänä että osaako teidän lapset englantia. Mietin vaan että miten se ajatteli lasten kommunikoivan isänsä kanssa jos eivät osaisi (tuttu tuntee siis myös isän joka ei osaa suomea).

Vierailija
32/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kertaa, että olen jo tottunut. Yksi mieleenpainuva tilanne oli kun yritin opettaa kaverilleni matematiikkaa. Vaikka minä selitin mielestäni erittäin havainnollisesti ja jopa piirsin asiat, niin ei vain ymmärtänyt. Eipä siinä lopulta ollut enää mitään sanottavaa. 

Vierailija
33/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuottaa lähes aina vaikeuksia sanoa hyperkolesterolemia. Joudun sitä aika usein käyttämään, kun lääkiksessä opiskelen. Lääketieteen sanastossa on kyllä muitakin vaikeita.

Vierailija
34/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole dysfasiasta kuullut

Vierailija
35/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin 2009 helmikuun ja 2010 kesäkuu välisenä aikana miehen, joka ei osannut tunnistaa oman kerrostaloasuntonsa summerin ääntä, vaikka hän oli tuolloin asunut kyseisessä asunnossa jo 7 kuukautta. Muistan kun olin hänen luonaan käymässä, ja kun hänen summerinsa soi (meidän yhteisiä tuttuja oli tulossa käymään), niin hän kysyi minulta "mikä tuo outo ääni oli?" ja tuijotti asuntonsa ulko-ovea pöllämystyneen näköisenä. Piti sitten erikseen sanoa, että se on hänen asuntonsa summeri.

Vierailija
36/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimieheni ihan pokkana selitti mulle ettei ymmärrä miten verotus toimii, ja että hänen miehensä hoitaa heillä kaikki raha-asiat. Jäi hieman epäselväksi että millä paukuilla tämä nainen oli kohonnut esimiesasemaan. 🤔

Eiköhän tuo ole ihan vain laiskuutta. Monihan tuollaiseen sortuu, puoliso niin kätevästi tietää ja osaa jonkun asian niin itse ei viitsi sitten ottaa selvää.

Vierailija
37/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies (24 vuotias) luuli että naisten kuukautiset tulevat vain täydenkuun aikaan. Ensin luulin että vitsaili, sitten naureskelu vaihtui hiljaisuuteen kun tajusin että oli tosissaan. 🤦

Vierailija
38/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jonkin aikaa seurustelukumppani joka yllätti paitsi kyseenalaisilla elämänarvoillaan myös tyhmyydellään/sivistyksenpuutteellaan.

Väitti esim. kivenkovaan että lapsi kehittyy miehen siittiöstä, nainen tarjoaa vain kasvupaikan kohdustaan. Ovulaation luuli tarkoittavan kuukautisia.

Vierailija
39/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli jonkin aikaa seurustelukumppani joka yllätti paitsi kyseenalaisilla elämänarvoillaan myös tyhmyydellään/sivistyksenpuutteellaan.

Väitti esim. kivenkovaan että lapsi kehittyy miehen siittiöstä, nainen tarjoaa vain kasvupaikan kohdustaan. Ovulaation luuli tarkoittavan kuukautisia.

Nieletkö?

Vierailija
40/84 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttuni luuli olevansa Mensan jäsen, sen perusteella, että hän oli edellisenä tehnyt netissä jonkun pikatestin, joissa oli samoja tehtäviä kuin Mensassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi