Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisten kauneusihanteiden vastaisia piirteitä pidätte kauniina?

Vierailija
17.12.2017 |

Minä pidän ohuista "viivahuulista" paljon enemmän kuin paksuista huulista. Lisäksi naisilla yleensä suositaan pientä kengänkokoa, mutta mielestäni keskikokoinen/isohko on parempi (saa sääret näyttämään sirommilta).

Kommentit (265)

Vierailija
101/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirous ja laihuus, tuntuu, että monet nykyisistä julkkisnaisista ovat aika romuluisia, nekin, jotka muuten ovat hoikkia. Sellainen Audrey Hepburn -sirous olisi oma haaveeni, mutta Audrey oli liian pitkä täysin vastaamaan omia mieltymyksiäni. En pidä isoja rintoja (c-kupista isompia) tai takapuolta kauniina. Toinen ehkä nykyisten kauneusihanteita kanssa ristiinmenevä on vaalean ihon kauniina pitäminen. Oikeastaan mielestäni mitä vaaleampi, sitä parempi, eikä minua saisi koskaan ottamaan aurinkoa tai muuten ruskettamaan itseäni tämän vuoksi. Tiivistettynä itäaasialaiset kauneusihanteet sopivat hyvin omiini. Kasvoissa julkkiksista viehättävät juuri Hepburn ja uudemmissa Lily Collins ja vähemmän tunnettu Emma Chota, he ovat myös vartaloltaan mieleeni. Liika lihaksikkuus ja Ashley Grahamin tapaiset naiset ovat minulle niin kaukana kauniista kuin olla ja voi

Miehissä on vaikeampi löytää yhdistäviä tekijöitä. Ainut, josta en pysty syttymään selkeä ylipaino ja lihavuus sekä ns. Kehonrakentajamainen täysi rasvattomuus. Olen viehättynyt sekä hyvin hoikkiin, että vähän tukevammin miehiin. Hoikat ovat jotenkin mielenkiintoisempia :D ja tukevammat ja lihaksikkaammat taas turvallisemman ja miehekkäämmän oloisia.

Vierailija
102/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän daameista joilla on kunnon permanentti (en nyt tarkoita sähköiskupermista). Itse olen 177 cm mies ja daamin pituus 165-170cm olisi ok. Meijerit aina paremmat mitä pienemmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tummat silmänaluset on tosi sexyt ja kohtalokkaan näköiset, naisilla etenkin. Naurattaa aina kun luen naistenlehdistä miten ne saisi pois. Itselle ei kylläkään sellaisia ole suotu, joten tyydyn kadehtimaan. Olen siis nainen ja hetero.

Kiitos ja kumarrus ☺ Mulla sellaiset, ja pois eivät lähde kulumallakaan. Pakko vain ollut oppia sietämään. Mielestäni näytän lähinnä väsyneeltä ja sairaalta, mutta onhan se kai sitten jotenkin kohtalokastakin.

Vierailija
104/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla vahvat ja pyöreät poskipäät, sellainen naamatyyppi jota näkee suomalaisilla enemmän kuin länsieurooppalaisilla. Jostain syystä näyttelijöissä ja muissa julkkiksissa ei tällaisia ole.

Mulla on sellaiset pyöreät poskipäät ja vähän pyöreä nenänpää myös. Olen aika kaukana klassisesta kaunottaresta, mutta joidenkin mielestä saatan olla söpön näköinen.

Julkkiksissa ei nykyään ole mitään muuta pyöreää kuin takamus ja rinnat. Kaikki muu on laihaa ja kulmikasta.

Vierailija
105/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että täällä on joku muukin kirjoittanut permiksien puolesta. Sillä hyvä permanetti antaa "kruunun" naisen kasvoille.

Vierailija
106/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lyhyistä miehistä.

En osaa selittää miksi, mutta tykkään enemmän itseni pituisista tai itseäni lyhyemmistä miehistä. Itse olen 165cm pitkä ja mieheni on 162,5cm, ja kaikki edelliset poikaystäväni ovat olleet samaa pituusluokkaa. 

Vierailija
107/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

luut erottuvat kauniisti, ei mitään luurankomeininkii vaan solisluut ja lonkkaluut jne

todella tumma iho naisella tai sitten aivan vitivalkoinen

persoonalliset nenät

Vierailija
108/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Kauneusihanteiden vastaisia eivät ole ainakaan seuraavat:

"En pidä bodatuista"

- suurin osa ei pidä. Tai pitää, mutta tarkoittaa bodatulla steroidimöykkyä ja normaalivartaloisella salilla bodaamismielessä käyvää normimiestä

"En pidä siloposkisista mallipojista"

- suurin osa ei pidä, pl. teinitytöt. Universaali miesihanne on hieman karhea

"Pidän kirveellä veistetyistä jykeviestä miehistä"

- stereotyyppinen vanhan ajan miesihanne

"Pidän nallekarhumiehistä"

- iso, raamikas mies jolta löytyy mahaakin. Yleinen, etenkin +-30v naisten, ihanne

"En pidä kaksimetrisistä"

- useimpien ihanne on välillä 180-190cm

Tämän kejun perusteella miesten ulkonäkömieltymykset ovat huomattavasti vaihtelevampia kuin naisten. Itse asiassa on mahdotonta edes sanoa mikä tyypillisin ihanne on (naisten tapauksessa tämä on helppoa: pitkä, raamikas, jykeväleukainen, matalaääninen).

Meinasin laittaa hörökorvat, mutta sekin on varmaan yleinen mukamas erikoinen mieltymys. Iso nenä on ihan tavallinen mieltymys.

Ehkä ne erikoiset mieltymykset on harvoin erikoisia.

Vierailija
109/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso juutalainen nenä Barbra Streisand, Sarah Jessica Parker, Meryl Streep etc. Itselläni on sellainen, on se niin komea.

Vierailija
110/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään lyhyistä miehistä :) Muutenkin pienikokoisuus ja/tai hiukka feminiinisyys miehessä on super seksikästä! Omani on vähän tällainen mutta saisi olla vielä enemmänkin. Äijämäisyys on täysi turnoff. Lisäksi kalpea iho + tumma tukka näyttää ihanalta sekä miehellä että naisella! Joku mainitsi tummat silmänaluset niin nekin on tosi hot!

Vierailija
111/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luut erottuvat kauniisti, ei mitään luurankomeininkii vaan solisluut ja lonkkaluut jne

todella tumma iho naisella tai sitten aivan vitivalkoinen

persoonalliset nenät

Mulla erottuu luut ja kopsauttelen niitä sitten joka paikkaan. Pehmeämpi on kätevämpi.

Vierailija
112/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän oman pituisista tai itseäni lyhyemmistä miehistä. Vähän nolottaa myöntää ääneen kavereille tästä, kun tuntuu olevan normia tykätä pitkistä miehistä.

Tykkään myös jos mieheltä löytyy jonkin verran vatsaa, mutta ei liikaa. Pieni pyöreys on ok. Miesmakuni on siis: pieni ja pyöreä

Vierailija
113/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla mieluummin tanakka kuin ruipelo. Naisella sellainen kolho kasvo on kivempi kuin tyttömäinen söpöys.

Vierailija
114/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vinot, erottuvat kulmahampaat, erityisesti naisella

- leveät hartiat, myös naisella

- miehellä kunnon reidet eikä mitkään rimpulat

- karvainen mies on jees

115/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni pömppis vatsa on kauniimpi kun joku sikspäkki, kaukana toisistaan olevat silmät(alien vibat). Pitkät naiset! Eikös yleensä naisten haluta olevan pieniä ja siroja.

Sama täällä!

Olen aina ihmetellyt näiden hongankolistajien suosiota. Pienet naiset ovat mielestäni paljon kiinnostavampia. Pitkät naiset ovat pelottavia:D

Isoja huulia en myöskään ymmärrä. Esim. Angelina Jolien huulia kehutaan jatkuvasti. Eikö ne näytä hirveän epäluonnollisen näköisiltä? En ymmärrä. 

Luonnollinen on kaunista.

Vierailija
116/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat ja lyhyehköt miehet, sellainen 170-175 on täydellinen, yli 180 cm on jo vähän turn-off. Muutenkin tykkään enemmän poikamaisista miehistä, jotka eivät ole "liian komeita". Pukeutumistyylikin saa olla mieluummin rento kuin liian asiallinen tai siisti.

Vähän synkän näköiset ihmiset, en jostain syystä pidä liian hymyilevistä, energisistä ja iloisen oloisista.

Naisilla myös rento tyyli, ei liian huoliteltu olemus. Pienet rinnat, ei liian hoikka vaan sellainen pehmeä normaalivartaloinen. Muutenkin naisilla musta toimii myös persoonallisuus ja vähän sama kuin miehillä, että "liika kauneus" on vaan tylsää :)

Vierailija
117/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyntyyliset isot nenät niin miehillä kuin naisilla. 

Vierailija
118/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitkät ja lakatut kynnet naisella on seksikkäät! Olen itse heteronainen. Saan itselleni iloa kun näen omat kynteni miehen alastomilla harteilla.. ;)

Vierailija
119/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän aasialaisia miehiä komeina ja se taitaa olla harvinaista. No ehkä nuoret naiset jotka seuraa K-pop maailmaa ovat samaa mieltä. Sellainen laiha, kapeat piirteet omaava aasialainen - korealainen tai japanilainen yleensä - mies on aivan älyttömän komea ja puoleensavetävä. Eipä silti, suomalainenkin mies voi olla herkku, mutta kun nyt kysyttiin normaalista poikkeavia mielipiteitä.

Vierailija
120/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet silmät voivat olla jonkun kasvoissa mielenkiintoa herättävät, kun taas joidenkin kasvoissa mitäänsanomattomat. Useimmiten tekijöiden yhdistelmä saa aikaan kauniin tai vähemmän kauniin vaikutelman, ei niinkään pelkät yksityiskohdat.