Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisten kauneusihanteiden vastaisia piirteitä pidätte kauniina?

Vierailija
17.12.2017 |

Minä pidän ohuista "viivahuulista" paljon enemmän kuin paksuista huulista. Lisäksi naisilla yleensä suositaan pientä kengänkokoa, mutta mielestäni keskikokoinen/isohko on parempi (saa sääret näyttämään sirommilta).

Kommentit (265)

Vierailija
61/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla leveät hartiat ovat eroottiset.

Vierailija
62/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän isoista nenistä. Katsokaa vaikka elokuva Penelope missä Christina Ricci saa kirouksena possunnenän. Näyttää sen kanssa PALJON kauniimmalta, jotenkin herkemmältä ja älykkäämmältä. Lisäksi pidän kaljuista ja hoikista miehistä.

Christina Riccin jättiläismäinen otsa on ihana!

Nenistä puheenollen, Rossy de Palman nenä on niin outo ja valtava, että nainen on epätodellisen upea, vaikka monen mielestä varmaan "ruma". Näyttää siltä kuin olisi astunut ulos Picasson maalauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus ihastunut yhteen naiseen siksi, että hän käytti silmälaseja, joiden kanssa hän näytti erittäin kauniilta.

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin joillekkin miehille se on turn-off jos naisella on silmälasit. Minusta taas tuon kyseisen naisen kohdalla lasit tuntuivat kaunistavan häntä ja tekevän hänestä jotenkin "seksikkäämmän".

T: mies, jolla ei ole laseja

Vierailija
64/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ihaillaan täyteläisiä huulia tai sellaisia, joissa ylähuuli on lapsekkaan sensuellisti eteentyöntyvä. Minusta sellainen iso, uhmakkaasti töröttävä alahuuli on söötti.

Joskus pieni, ohuthuulinen suu on älyttömän viehättävä. Jos sen näyttää ihan 20-luvun mykkäfilmitähden suulta, nukelta tai on hurjan laaja amorinkaari..

Vierailija
65/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän isoista nenistä. Katsokaa vaikka elokuva Penelope missä Christina Ricci saa kirouksena possunnenän. Näyttää sen kanssa PALJON kauniimmalta, jotenkin herkemmältä ja älykkäämmältä. Lisäksi pidän kaljuista ja hoikista miehistä.

Christina Riccin jättiläismäinen otsa on ihana!

Nenistä puheenollen, Rossy de Palman nenä on niin outo ja valtava, että nainen on epätodellisen upea, vaikka monen mielestä varmaan "ruma". Näyttää siltä kuin olisi astunut ulos Picasson maalauksesta.

En muuten koskaan edes huomannut Riccin otsassa mitään vikaa ennen kuin luin siitä netistä, jokunen vuosi sitten. Enkä vieläkään oikein näe sitä. On minusta kaunis. :D

Vierailija
66/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pj harveyn suu on vino ja kummallinen, näkyy kuvissa ja erityisesti puhuessa/laulaessa. se on aivan ihana.. ja hän on myös todella laiha ja silti hurmaava

Vierailija
67/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni pömppis vatsa on kauniimpi kun joku sikspäkki, kaukana toisistaan olevat silmät(alien vibat). Pitkät naiset! Eikös yleensä naisten haluta olevan pieniä ja siroja.

Eikö se mene vähän niin että miehet haluaa pieniä ja siroja naisia, naiset taas ihailee pitkiä ja näyttäviä naisia.

Olen heteronainen ja ihailen erinäköisiä naisia, esim keijumaisen laihoja, valtavan pitkiä, lihaksikkaita jne. Ainoa vartalomalli mistä en pidä on hyvin stereotyyppinen ja kurvikas. Liika pehmeys on inhottavaa.

Kuvottavampaa on miesten liika pehmeys. Naisella on luonnostaan korkeampi rasvaprosentti, se kuuluu asiaan.

Vierailija
68/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan maantienvärisiä hiuksia ja siksi lopetin omieni värjäämisen kohta kymmenen vuotta sitten. Toki jostain syystä kaikilla muilla epämääräisen luonnollisen väriset hiukset näyttävät paremmilta kuin minulla.

Inhoan nykyistä kulmakarvatrendiä. Luonnolliset kulmat aina paremmat, ei läheskään kaikille sovi tummat muhtikarvat.

Miehillä isikroppa on oijoi paljon parempi kuin viimitten päälle trimmattu muskelimasiina.

Vierailija
69/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi nainen siinä mainoksessa, pyörittää ensin kuulaa ja sitten lastaan leikissä, hän on upea. Sopusuhtainen pitkä nainen, leveät hartiat, mutta myös leveä lantio, voimakkaan näköinen. Löytyy myös muotoja, muttei ole tippaakaan lihava. Olen nainen, eikä ihanteeni ole a-mallinen vartalotyyppi. Nuorempana olin mainoksen kaltainen nainen aika pitkälle, liikuin paljon. Nykyään mt-lääkkeet ovat lihottaneet minua, masennus on vienyt liian usein sohvan pohjalle.

Liian iso takapuoli tyyliin Kim Kardashian on ruma, mieluummin isot rinnat.

Vierailija
70/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Laihat miehet ovat jees

-Silmälasipäiset miehet ja naiset ovat usein komeita / nättejä / söpöjä

-Isokokoiset amatsoninaiset (pitkät, isoluiset, ei haittaa jos on vähän rasvaakin kunhan ei ole plösö) ovat hyvännäköisiä

-”Tuksumaiset” tällätyt täysin överin bimbo-lookin omaavat naiset ovat usein jotenkin viehättäviä :D

Vierailija
71/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla vahvat ja pyöreät poskipäät, sellainen naamatyyppi jota näkee suomalaisilla enemmän kuin länsieurooppalaisilla. Jostain syystä näyttelijöissä ja muissa julkkiksissa ei tällaisia ole.

Miehillä ylikolhot kasvonpiirteet. Vahva nenä mutta myös niin ettei naamassa ole paljoa rasvaa. Nämä esittää leffoissa yleensä pahiksia tai jotain muuta sivuosaa, joten tuskin on yleinen kauneusihanne.

Vierailija
72/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kalpeus on kauniimpaa mielestäni kuin varta vasten hankittu rusketus.

- Pidän paljon enemmän miehistä, jotka ovat sopusuhtaisia kuin semmoisista bodatuista. Ei liian iso, muttei mikään hoikkelikaan.

- Karvoitus on myös ihan jees, sekä miehellä että naisella. Ainoastaan kainalokarvat eivät sovi mielestäni kummallekaan sukupuolelle.

Ps. Ihanaa että joku oikeesti tykkää leveistä hartioista ja joku jopa alleistakin, terveisin näitä aina itsessään häpeillyt. :)

Vierailija
73/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan ihailevani voimakkaita, hieman isompia naisia, jotka ei sovi perusmallimuottiin. Esim. Ashley Graham on superkuuma, samoin Gladiaattoreiden Hurrikaani, Skorpioni ja Barbi.

Say What -ohjelmassa näytettiin naissotilaita, oisko ollu kurdeja. Haastateltiin myös Helly Luvia. Ne naiset oli ihan mielettömän upeita ja vahvoja. Heidän jälkeen siirryttiin hunnutettujen arabinaisten kuvaamiseen, ja kaikki karisma katosi ruudulta siinä silmänräpäyksessä.

https://static.ilcdn.fi/tv-ja-leffat/kurdi_etu131217TK_tw.jpg

Vierailija
74/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
75/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvat miehen selässä, säärissä, rintakehässä ja käsivarsissa ovat tosi seksikkäät! ( Olen nainen.)

What's wrong with you?

Ehkä olen apina! Oikeasti johtuu varmaan siitä, että isälläni oli hyvin karvainen selkä ja se on jäänyt mieleeni hyvänä ja turvallisena asiana.

Kyllä aikuiset naiset tykkäävät karvaisista miehistä, 20-30 kymppiset ei vielä ole kehittyneet

Rakastan miehellä luonnollista karvoitusta <3. Onneksi omalla miehelläni on karvat tallella. Terveisin parikymppinen "ei kehittynyt" nainen, puoliso ja äiti

Vierailija
76/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, pidän kalpeudesta enemmän kuin rusketuksesta. Nykymuodin mukaiset isot kulmakarvat ovat mielestäni rumat, samoin liian pitkät  ja laitetut kynnet.

Vierailija
77/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ihan mikä on "yleinen kauneusihanne" mutta tykkään siitä että naisilla on reilusti leveä perse vaikka kaikki eivät siitä tykkääkään.

Samaa mieltä. Myöskään pieni ylipaino ei haittaa, päinvastoin.

Vierailija
78/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän riippuvaista rinnoista, reisissä ja pyllyssä saa olla jonkin verran selluliittia ja ne saavat myös hölskähdellä hieman.

Vierailija
79/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän riippuvaista rinnoista, reisissä ja pyllyssä saa olla jonkin verran selluliittia ja ne saavat myös hölskähdellä hieman.

Kiitos! Olet ihana! Olen koko elämäni hävennyt turhaan itseäni.

Vierailija
80/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvat miehen selässä, säärissä, rintakehässä ja käsivarsissa ovat tosi seksikkäät! ( Olen nainen.)

What's wrong with you?

Ehkä olen apina! Oikeasti johtuu varmaan siitä, että isälläni oli hyvin karvainen selkä ja se on jäänyt mieleeni hyvänä ja turvallisena asiana.

Kyllä aikuiset naiset tykkäävät karvaisista miehistä, 20-30 kymppiset ei vielä ole kehittyneet

Jestas, minkä ikäiset sinusta sitten OVAT kehittyneitä, 500-vuotiaat??

Miehillä alkaa karvoitus lisääntyä kun ikää, 20-30 kymppisillä voi olla vielä ihan karvaton rinta.

Mies

Suomalaiset miehet ovat muutenkin melko vähäkarvaisia. Espanjalaisilla parikymppisillä on jo kunnon rintakarvat ja parta. N21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme