Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yleisten kauneusihanteiden vastaisia piirteitä pidätte kauniina?

Vierailija
17.12.2017 |

Minä pidän ohuista "viivahuulista" paljon enemmän kuin paksuista huulista. Lisäksi naisilla yleensä suositaan pientä kengänkokoa, mutta mielestäni keskikokoinen/isohko on parempi (saa sääret näyttämään sirommilta).

Kommentit (265)

Vierailija
121/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän naisilla lihaksikkaista pohkeista ja reisistä. Mitä paksummat niin sitä parempi. 

Vierailija
122/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään enemmän hoikista miehistä kuin lihaksikkaista :)

Ja olen loputtoman ylpeä koon 39 jaloistani. Näin lyhyellä naisella se on hyvin harvinainen (olen perehtynyt aiheeseen ja kuullut livenä muiden kengänkokoja kysyttäessä töissä. Yhdelläkään pl. minä, ei ollut 39, vaan pienempi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihastuksellani kengän koko 43 ja vaikka siitä nälvittiinkin tyyliin viulukotelot kyllä hänellä oli reipas ja roteva askel. Siis kyse oli naisesta.

Vierailija
124/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka naisella on paljon kauniimpi kuin pitkä. Tumma on kauniimpi kuin blondi. Pullea on parempi kuin hoikka. Iso ja lihaksikas nainen on kaunis.

M32

Vierailija
125/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaantuvat hiukset ovat mielestäni viehättävät. En ymmärrä harmaiden värjäämistä piiloon, se näyttää suttuiselta ja kovalta, harmaantuminen taas elegantilta.

Vierailija
126/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat! Lisäksi tykkään ylipäätään enemmän erikoisista kasvonpiirteistä, tyyliin Rose McGowan tai David Bowie. Miehissä puree pitkä tukka tai semmonen riutunut heroinistilook tyyliin Tommy Lee. Tykkään individualisteista ja niistä tyypeistä, jotka ei sekoitu tuohon harmaiden neuleiden ja mustien villakangastakkien massaan. (Ei sillä, kumpikin noista vaatteista on omiakin pukeutumisen kulmakiviä :D)

Vierailija
127/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso nenä antaa särmää ja ylväyttä olemukseen esim Sarah Jessica Parker, Erja Häkkinen, Angelica Houston. Cherin ei olisi pitänyt leikata nenäänsä, olisi paljon persoonallisemman näköinen.

Pieni nenä on vain pohjoisamerikkalainen kauneusihanne. Ei mikään yleismaailmallinen.

Kun luin tämän palstalta niin selvisi miksi mua pidettiin jenkeissä niin hyvännäköisenä. Olen sellaista äärilyhyttä savolaista nysätöpselimallia oikeen :D

Vierailija
128/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään naisilla vahvoista leuoista (olen itse tosi siro ja semisti leuaton nainen).

Miehillä tykkään että eivät ole kovin pitkiä. Haluan halikaverin suunnilleen samanpituisesta.

Vierailija
129/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla kuinka moni pitää vähän isommasta nenästä! Olen "kärsinyt" pitkään isosta nenästäni. Nykyään jopa olen oppinut pitämään tästä, mutta nuorempana oli hirveät ulkonäkökompleksit. 

Vierailija
130/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin rehevä nainen on ihana. Samoin hyvin lyhyt. Ihanin on hyvin lyhyt, lihava, erittäin persevä ja rintava.

Vierailija
131/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän naisilla lihaksikkaista pohkeista ja reisistä. Mitä paksummat niin sitä parempi. 

Ihanaa!

T. Savolainen emäntäpohje ja tukkireisi

Vierailija
132/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet 165-175cm, hyvä kasvojen luusto, vähäinen karvoitus, juurikin tuo ei-treenattu mielummin hoikka tai vähäinen vatsaakaan ei haittaa. Nörtteys!

Vierailija
133/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet <3

Vierailija
134/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin rehevä nainen on ihana. Samoin hyvin lyhyt. Ihanin on hyvin lyhyt, lihava, erittäin persevä ja rintava.

Kuulostaa enemmänkin kurvikkaalta?

Yleensä kun nainen kuvaa itsensä "reheväksi", se tarkoittaa vähän varttuneempaa rouvaa jolla paikat roikkuvat ja "massaa" on enemmänkin vyötäröllä ja vatsassa.

Vierailija
135/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikenlaisesta ruumiinkarvoituksesta, minusta vaan söpöä, kun mies on sellainen pörröinen. :3

Vierailija
136/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa!

T. Savolainen emäntäpohje ja tukkireisi

Allekirjoitan paksut reidet ja pohkeet.

Tulee semmoinen fiilis että noiden väliin kun päätyisi niin ei ihan äkkiä pääsisi pois :D

(mikä ei todellakaan haittaisi...)

Vierailija
137/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikatytöt jotka näyttävät naisellisilta mutta vähän maskuliinisilta samanaikaisesti.

http://i35.tinypic.com/ivle0i.jpg

Vierailija
138/265 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa itsekin sen lyhyen miehen löytäsin! <3

Vierailija
139/265 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen joskus ihastunut yhteen naiseen siksi, että hän käytti silmälaseja, joiden kanssa hän näytti erittäin kauniilta.

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin joillekkin miehille se on turn-off jos naisella on silmälasit. Minusta taas tuon kyseisen naisen kohdalla lasit tuntuivat kaunistavan häntä ja tekevän hänestä jotenkin "seksikkäämmän".

T: mies, jolla ei ole laseja

Minustakin silmälasit ovat yleensä hyvännäköiset.

Vierailija
140/265 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarpia.