Mitä yleisten kauneusihanteiden vastaisia piirteitä pidätte kauniina?
Minä pidän ohuista "viivahuulista" paljon enemmän kuin paksuista huulista. Lisäksi naisilla yleensä suositaan pientä kengänkokoa, mutta mielestäni keskikokoinen/isohko on parempi (saa sääret näyttämään sirommilta).
Kommentit (265)
Pidän naisista, jotka eivät käytä meikkiä. Varsinkin tekoripset, tekorusketus ja vahva huulipuna suorastaan oksettaa.
Pyöreä peppu naisella on tosi nätti, jos se sopii muuhun kroppaan ja on aito, eli luontainen ja treenillä ehkä hieman paranneltu. Mutta sellainen Kim Kardashianin tekopeppu on hirveä, luonnoton ja yksinkertaisesti ruma, koska ei istu kroppaan mitenkään ja näyttää tiukoissa housuissa tai bikineissä kammottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso nenä antaa särmää ja ylväyttä olemukseen esim Sarah Jessica Parker, Erja Häkkinen, Angelica Houston. Cherin ei olisi pitänyt leikata nenäänsä, olisi paljon persoonallisemman näköinen.
Häh. Voiko joku ajatella oikeasti noin? Ihan lohdullista sinänsä. Oletko nainen vai mies?
Minäkin pidän sellaisesta välimerenkansojen tyylisestä klyyvarista. Ihan snadi kreikkalaiskyömykin vain parantaa ylväyttä. Mutta nökönenät sieviä kanssa.
Mies 36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään pienistä tisseistä enemmän kuin suurista.
Missä kaltaisiasi kohtaa?
T. B75, kaikkien kolmen exänsä "laudaksi" mollaama
Valkkaa seuraavaksi joku vähemmän juntti poikaystävä. Kunnollinen mies ei kutsu tyttöystäväänsä "laudaksi" missään tilanteessa.
T. A70, eikä yksikään poikaystävä tai edes yhdenyönjuttu ole koskaan "laudoitellut" enkä jaksa uskoa jokaisen heistä olleen erityisiä pikkutissifaneja, ainoastaan normaalijärkisiä ja kohteliaita
Vierailija kirjoitti:
En pidä miehillä liian kauniista käsistä. Sellaiset pitkät, sirot muusikon sormet yököttävät. Miehellä pitää olla isot kourat, jykevät, rosoiset ja paksut sormet.
Mikä tässä oli kauneusihanteiden vastaista...?
Mun mielestä tummat silmänaluset on tosi sexyt ja kohtalokkaan näköiset, naisilla etenkin. Naurattaa aina kun luen naistenlehdistä miten ne saisi pois. Itselle ei kylläkään sellaisia ole suotu, joten tyydyn kadehtimaan. Olen siis nainen ja hetero.
Humbrey Bogartin ja Wallis Simpsonin tyylinen kolhous ja voimakkaat piirteet.
Rakastan luomia! Siis etenkin käsivarret täynnä luomia ja pisamia on jotenkin viehättävät.
Kiinnostuin vähän yhdestä tytöstä, koska hänellä oli kasvoissaan aknearpia.
Pidän pehmeästä vartalosta miehellä enemmän kuin kovasta. Siis mies jolta löytyy voimaa mutta on kuitenkin enemmän pulleaan päin :) Mielestäni mies saa ihan reilusti näyttää kasvoilta karulta, siis ei mikään kaunispoika vaan ihan selvästi miehen näköinen viikinki. hahah
Mutta Miehen persoona on kyllä tärkein ^_^ rakastava hellä mies on parasta kastia ja rakastun kuitenkin persoonaan en ulkonäköön.
T. 25 nainen
Miehellä aknearvet. Vähän pömppö maha ja karvaa siinä.
Kauneusihanteiden vastaisia eivät ole ainakaan seuraavat:
"En pidä bodatuista"
- suurin osa ei pidä. Tai pitää, mutta tarkoittaa bodatulla steroidimöykkyä ja normaalivartaloisella salilla bodaamismielessä käyvää normimiestä
"En pidä siloposkisista mallipojista"
- suurin osa ei pidä, pl. teinitytöt. Universaali miesihanne on hieman karhea
"Pidän kirveellä veistetyistä jykeviestä miehistä"
- stereotyyppinen vanhan ajan miesihanne
"Pidän nallekarhumiehistä"
- iso, raamikas mies jolta löytyy mahaakin. Yleinen, etenkin +-30v naisten, ihanne
"En pidä kaksimetrisistä"
- useimpien ihanne on välillä 180-190cm
Tämän kejun perusteella miesten ulkonäkömieltymykset ovat huomattavasti vaihtelevampia kuin naisten. Itse asiassa on mahdotonta edes sanoa mikä tyypillisin ihanne on (naisten tapauksessa tämä on helppoa: pitkä, raamikas, jykeväleukainen, matalaääninen).
Hobittimies kirjoitti:
Ulkonäöllisesti unelmanaiseni:
Pienehköt tissit.
Minua pidempi.
Voimakkaat ja paksut reidet, leveät hartiat.
Iso nenä (tämä nainen ei muilta osin suosikki, mutta nenä on nätti):
https://i.pinimg.com/736x/6f/3d/59/6f3d5938810115f03801298bce794529--big-noses-photo-reference.jpg
Hyi hitto!
vaalean ihmisen "värittömät" piirteet eli vaaleat kulmakarvat ja ripset, kalpeus yleensäkin
tummat silmänaluset on seksikkäät sekä naisilla että miehillä
Hobittimies kirjoitti:
Iso nenä (tämä nainen ei muilta osin suosikki, mutta nenä on nätti):
https://i.pinimg.com/736x/6f/3d/59/6f3d5938810115f03801298bce794529--big-noses-photo-reference.jpg.
No tuossa on kyllä todella hyvännäköinen nenä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvat miehen selässä, säärissä, rintakehässä ja käsivarsissa ovat tosi seksikkäät! ( Olen nainen.)
What's wrong with you?
Ehkä olen apina! Oikeasti johtuu varmaan siitä, että isälläni oli hyvin karvainen selkä ja se on jäänyt mieleeni hyvänä ja turvallisena asiana.
Kyllä aikuiset naiset tykkäävät karvaisista miehistä, 20-30 kymppiset ei vielä ole kehittyneet
Rakastan miehellä luonnollista karvoitusta <3. Onneksi omalla miehelläni on karvat tallella. Terveisin parikymppinen "ei kehittynyt" nainen, puoliso ja äiti
Tuossa varmaan tarkoitettiin, että kaikilla 20-30 vuotiailla pojilla ei ole vielä karvoja rinnassa tai selässä. Muutama pippelin ympärillä.
Tykkään, että miehen vartalo on mieluummin hoikka, myös hieman pyöreä ruumiinrakenne on parempi kuin bodattu. Monesti sanotaan, että naiset tykkäävät pitkistä miehistä. Minä taas toivon miehen olevan korkeintaan vähän pidempi. Olen itse 163 cm. Silmälasit komistavat useimpia miehiä.
Naisilla:
- pyöreyttä vatsan seudulla
- isot reidet (sekä lihasta että rasvaa)
- "allit"/pyöreyttä käsivarsissa
- lyhyet kynnet
- näkyvät tatuoinnit (esim. kaulassa)
- karvoitus käsivarsissa
Tässä joitain esimerkkejä, minkään näistä puuttuminen ei tee henkilöstä rumaa. : )
Pienet rinnat on tosi seksikkäät.