Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on neljä lasta. Mitä mietteitä se sinussa herättää?

priimasperma
17.12.2017 |

Arki ja pyhät on hektistä menoa aamusta iltaan. Leviäsikö sinulla kasetti, vai olisiko se jopa unelmasi?

T. Mies 36v

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nelilapsisen perheen nuorimmainen ja vihasin lapsuuttani isossa katraassa. Kamala meteli ja säätö koko ajan. Joka paikassa piti olla aina joku sisarus mukana. Ikinä ei saanut olla rauhassa. Toivottavasti sinun lapsesi eivät ahdistu isosta perheestä.

Itselläni on yksi lapsi. Sopiva luku minulle. Elämä on rauhallista ja leppoisaa.

Olen ainut lapsi, vihasin sitä. Tunsin itseni yksinäiseksi isossa omakotitalossa. Kadehdin monilapsisia perheitä, niissä aina mentiin ja tehtiin kaikkea kivaa. Aina oli säpinää. Meillä oli hiljaista kuin huopatossutehtaassa. Toivottavasti sinun lapsesi ei ahdistu pienestä perheestä.

ikävää jos sinulla oli huono perhe. Meille sai aina tulla kavereita ja he viihtyivätkin meillä.

Minulla oli onnellinen lapsuus ja nuoruus ainoana.

Minulla oli hyvä perhe. Silti kaipasin suurempaa perhettä. Ikävää, jos olit ainoa lapsi. Säälin sinua.

Vierailija
82/83 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nelilapsisen perheen nuorimmainen ja vihasin lapsuuttani isossa katraassa. Kamala meteli ja säätö koko ajan. Joka paikassa piti olla aina joku sisarus mukana. Ikinä ei saanut olla rauhassa. Toivottavasti sinun lapsesi eivät ahdistu isosta perheestä.

Itselläni on yksi lapsi. Sopiva luku minulle. Elämä on rauhallista ja leppoisaa.

Minä olin ainut lapsi ja kaipasin aina sisaruksia. Tunsin olevani jotenkin outo, kun kaikilla kavereilla oli sisaruksia.

Harmi kun vanhempasi eivät vieneet terapiaan.

Samat sanat sinusta. Taidat olla yhden lapsen äiti, jolla paniikki puskee kun lapsella ei ole sisaruksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä määrä, aikuisina ovat toisilleen suuri rikkaus ja runsas lähisuku. Meillä on kolme, neljättä vauva-aikaa en enää halua. Ja kolme mahtuu vielä perusfarkkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi