Mies joka tykkäät pullukoista naisista
Oletko miettinyt, että lieväkin ylipaino lyhentää elinikää monella vuodella. Haluatko naisystäväsi kuolevan ennenaikaisesti?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen on vähän pyöreä, eikä mikään megaläski, niin ainakin makkarin puolella menee lujaa. Isommat tytöt tykkäävät panna ja ovat tarpeeksi härskejä myöntääkseen nauttivansa nimenomaan isosta munasta, joka ainakin itselläni on. En vaivaa päätäni miettimällä muuta, kuin tällaisen gimman tyydyttämistä.
Oliko vastaus riittävä, antoiko se sinulle sitä mitä halusit?
Ihan mielenkiinnosta kysyn voisitko seurustella vähän pyöreämmän kanssa vai kelpaako ne vain seksiin? Minkä ikäinen ja näköinen itse olet? T. Eri kuin aloittaja
Olen itse 180 cm ja hoikka,rakenteinen mutta tosiaan iso penis. Isot tytöt tykkäävät varsin usein hoikista pojista, joilla kuitenkin tulisi olla sitä täytettä etumuksessa. Saattaa kuulostaa huvittavalta, mutta totta se on - kokemusta nimittäin on. Pyöreämmät tytöt ova seksissä keskimääräistä ahnaampia ja irstaampia, joten heidän kanssaan onnistuu erilaiset kokeilut helpommin kuin itsestään tarkkojen kaunottarien kanssa. En kuitenkaan lihavan kanssa seurustelisi.
Eli ymmärsinkö oikein: Nyt panet lihavien kanssa ja nautit, sitten jossain vaiheessa alat seurustella hoikan kaunottaren kanssa, koska lihava ei kelpaa seurusteluun. Ja siitä parin vuoden päästä tulet tänne ulisemaan seksin puutetta ja moittimaan naisia, kun se sun itsestään tarkka kaunotar ei anna kuin korkeintaan kerran kolmessa kuukaudessa eikä ota suihin ikinä. No onnea vaan.
Up