Pääkirjoitus: HS ei ole enää uutisväline
Suomen Uutisten päätoimittaja Matias Turkkila kirjoittaa Helsingin Sanomien muutoksesta.
https://www.suomenuutiset.fi/paakirjoitus-hs-enaa-uutisvaline/
Kommentit (19)
no ei ole vaan globalistien Helsingin Kalifaatin Sanomat.
Suomen Uutset ei ole muistaakseni sitoutunut JSN:n ohjeisiin, joten ei sekään ole mikään uutismedia. Hesari voi sentään saada sieltä nootit yms.
Vierailija kirjoitti:
Suomen Uutset ei ole muistaakseni sitoutunut JSN:n ohjeisiin, joten ei sekään ole mikään uutismedia. Hesari voi sentään saada sieltä nootit yms.
Itse nimittämiltään toimijoilta.
Helsingin Sanomat kannattaisi muuttaa keskustelupalstaksi. Siirryn aina melko suorinta tietä kommenteihin ja lukematta jätän esimerkiksi NYT sisällön koska siellä ei ole kommentteja.
Hyvin ajankohtainen kirjoitus kun HS joutumassa tutkintaan ehkä maanpetoksesta julkaistuaan ERITTÄIN SALAISIA valtion papereita.
Mamujen rikoksia ei julkaista, mutta jos saa Suomen turvallisuutta vaarantavia tietoja, niin heti julki vaan.
Suomen uutiset on yhtä luotettava media kuin ”mv” tai ”mitä vittua”.
Siitä olen samaa mieltä, että journalismin taso Helsingin Sanomissa on laskenut kuin lehmän häntä, mutta ei voi kehua Matias Turkkilaakaan. Pitäisi ensin vähän miettiä mitä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä, että journalismin taso Helsingin Sanomissa on laskenut kuin lehmän häntä, mutta ei voi kehua Matias Turkkilaakaan. Pitäisi ensin vähän miettiä mitä kirjoittaa.
Totta, mutta "laatumedialta" odottaakin enemmän.
MAtias Turkkila on itse todennut:
"Suomen Uutiset ei katso olevansa riippumaton uutisväline eikä se sellaista yritä JSN:n sääntöjä luovasti tulkitsemalla sellaista teeskennellä. Koska emme voi selkä suorana kaikkia sääntöjä allekirjoittaa, on parempi pysytellä ulkopuolella."
Eli ihan avoimesti ovat pelkkää propagandaa vailla mitään todellisuuspyrkimyksiä edes.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ajankohtainen kirjoitus kun HS joutumassa tutkintaan ehkä maanpetoksesta julkaistuaan ERITTÄIN SALAISIA valtion papereita.
Mamujen rikoksia ei julkaista, mutta jos saa Suomen turvallisuutta vaarantavia tietoja, niin heti julki vaan.
Eli HS pelaa Putinin pussiin. Ryssätrollit paljastettu!
Vierailija kirjoitti:
"Suomen Uutiset ei katso olevansa riippumaton uutisväline eikä se sellaista yritä JSN:n sääntöjä luovasti tulkitsemalla sellaista teeskennellä. Koska emme voi selkä suorana kaikkia sääntöjä allekirjoittaa, on parempi pysytellä ulkopuolella."
Eli ihan avoimesti ovat pelkkää propagandaa vailla mitään todellisuuspyrkimyksiä edes.
JSN:n sääntöihin sitoutuneet mediat valehtelevat olevansa riippumatomia. Yksikään ei kerro suoraselkäisesti minkä ideologian puolesta rummuttavat. Tässä kohtaa pisteet menevät Suomen Uutisille.
Vierailija kirjoitti:
Aihe vapaalla sana on vapaa. Kerro rohkeasti mielipiteesi siitä, mitä Turkkilan olisi pitänyt miettiä. Missä kohtaa sinulle tuli paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JSN:n sääntöihin sitoutuneet mediat valehtelevat olevansa riippumatomia. Yksikään ei kerro suoraselkäisesti minkä ideologian puolesta rummuttavat. Tässä kohtaa pisteet menevät Suomen Uutisille.
Miten sokea ja luottavainen voi ihminen olla.... Jestas sentään.
Pelkkä naistenlehti, joka junttaa feministi-vasemmistolais-vihreää maailmankuvaa. Eikä se mikään ihme ole, kun toimitukseen palkataan enää vain nuoria marxisminsa yliopistossa tankkanneita naisia. (?)
Sääli. Hesaria ei missään nimessä voi pitää enää valtakunnan laadukkaimpana sanomalehtenä. Helvetin iso sääli.
Olipa yllättävän fiksu kirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Suomen uutiset on yhtä luotettava media kuin ”mv” tai ”mitä vittua”.
Samaa mieltä mutta nämäkin on luotettavampia kuin hesari.
Joko Suomen Uutiset on?