Mistähän johtuu sellainen suoraan sanoen roikkuva peppu, muuten ihan hyväkroppaisella eikä edes vielä vanhalla NAISELLA
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Treenaamattomuus.
Eikö silloin ole vain lattana? Tämä on kuin imettäneen patalappuset paitsi takapuoli.
Selluliittia voi olla ja lihasten puute
Vierailija kirjoitti:
Treenaamattomuus.
Tämä. Lihakset tuo sen pyöreyden takapuoleen. Istumatyö ja liikunnan harrastamattomuus ei paljon lihaksia kasvata, vaikka olisi hoikka.
Koskaan ei ole tehty mitään urheilua ja syödään eineksiä = äitien tekemää ruokaa eli hk pullerot mikroon ja bling. Minä istun suurimman osan päivästä, mutta kyykkään 180kg ja mulla on parempi perse kuin 70% naisista.
Miksi tollaset on sitten kuitenkin niin harvinaisia?
Lihasten puute. Täysi liikkumattomuus. Pelkkä kävelykin /hyötyliikunta ylläpitää edes jonkinlaisia lihaksia.
On saattanut laihduttaa ja perse on jäänyt selliaseksi roikoksi. Istuminenkin aiheuttaa tuota.
Oliskohan vetänyt jonkun pitemmän superdieetin tai vastaavan ja lihakset on siinä palanut pois? Liian moni polttaa lihaksensa pois niiden nettidieettien takia.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei ole tehty mitään urheilua ja syödään eineksiä = äitien tekemää ruokaa eli hk pullerot mikroon ja bling. Minä istun suurimman osan päivästä, mutta kyykkään 180kg ja mulla on parempi perse kuin 70% naisista.
180kg herranjumala mikä mamma! Sano vielä että syväkyykkyjä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Joo syväkyykkyjä.
Räystäsperseisillä nasilla on huono geeniperimä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Joo syväkyykkyjä.
Nykypäivänä mieskin voi olla mamma.
Miehen roikkuva maha on samaa perua.
Vierailija kirjoitti:
Miehen roikkuva maha on samaa perua.
No ei ole. Maha voi roikkua jos se on iso. Nuo roikkuvat pyllyt on usein ihan pieniä ja nainen muuten nättikroppainen.
Rakenteellista myös. Joillain on isot lihakset, kun lantio on leveä ja korkea. Osalla on kapea ja matala. Eri ihmisillä on osat eri mittaisia. Vrt leveät tai kapeat hartiat, lyhyet tai pitkät sääret, lyhyt tai pitkä seljä, pieni tai iso leuka tai iso tai pieni otsa jne. Isoa peppua ei saa millään, jos on erilainen ruumiinrakenne luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Äitien tekemä ruoka tulee kylläkin Saarioisilta, ei HK:lta.
Treenaamattomuus ja ehkä laihduttanut paljon.
Itse kun huomasin takapuolen litistyvän aloin treenaamaan. Helppoa eikä tarvitse edes hirveästi hikoilla. Käyn kerran viikossa pilateksessa, muuten vesijuoksemassa. Kotona sitten sumokyykkyä ja askelkyykkyä vaikka imuroidessa:) On taas kiinteä ja pyöreä, bikinitkin istuu hyvin
n57v
Treenaamattomuus.