Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän johtuu sellainen suoraan sanoen roikkuva peppu, muuten ihan hyväkroppaisella eikä edes vielä vanhalla NAISELLA

Vierailija
16.12.2017 |

Siis ns. "vanhan miehen pylly" NAISELLA.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaamattomuus.

Vierailija
2/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaamattomuus.

Eikö silloin ole vain lattana? Tämä on kuin imettäneen patalappuset paitsi takapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittia voi olla ja lihasten puute

Vierailija
4/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaamattomuus.

Tämä. Lihakset tuo sen pyöreyden takapuoleen. Istumatyö ja liikunnan harrastamattomuus ei paljon lihaksia kasvata, vaikka olisi hoikka.

Vierailija
5/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole tehty mitään urheilua ja syödään eineksiä = äitien tekemää ruokaa eli hk pullerot mikroon ja bling. Minä istun suurimman osan päivästä, mutta kyykkään 180kg ja mulla on parempi perse kuin 70% naisista.

Vierailija
6/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tollaset on sitten kuitenkin niin harvinaisia?

Vierailija
7/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasten puute. Täysi liikkumattomuus. Pelkkä kävelykin /hyötyliikunta ylläpitää edes jonkinlaisia lihaksia.

Vierailija
8/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saattanut laihduttaa ja perse on jäänyt selliaseksi roikoksi. Istuminenkin aiheuttaa tuota.

Vierailija
9/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan vetänyt jonkun pitemmän superdieetin tai vastaavan ja lihakset on siinä palanut pois? Liian moni polttaa lihaksensa pois niiden nettidieettien takia.

Vierailija
10/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole tehty mitään urheilua ja syödään eineksiä = äitien tekemää ruokaa eli hk pullerot mikroon ja bling. Minä istun suurimman osan päivästä, mutta kyykkään 180kg ja mulla on parempi perse kuin 70% naisista.

180kg herranjumala mikä mamma! Sano vielä että syväkyykkyjä..

Vierailija
11/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Joo syväkyykkyjä.

Vierailija
12/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räystäsperseisillä nasilla on huono geeniperimä.

Vierailija
13/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Joo syväkyykkyjä.

Nykypäivänä mieskin voi olla mamma.

Vierailija
15/26 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen roikkuva maha on samaa perua.

Vierailija
16/26 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen roikkuva maha on samaa perua.

No ei ole. Maha voi roikkua jos se on iso. Nuo roikkuvat pyllyt on usein ihan pieniä ja nainen muuten nättikroppainen.

Vierailija
17/26 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenteellista myös. Joillain on isot lihakset, kun lantio on leveä ja korkea. Osalla on kapea ja matala. Eri ihmisillä on osat eri mittaisia. Vrt leveät tai kapeat hartiat, lyhyet tai pitkät sääret, lyhyt tai pitkä seljä, pieni tai iso leuka tai iso tai pieni otsa jne. Isoa peppua ei saa millään, jos on erilainen ruumiinrakenne luonnostaan.

Vierailija
18/26 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitien tekemä ruoka tulee kylläkin Saarioisilta, ei HK:lta.

Vierailija
19/26 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenemisesta

Vierailija
20/26 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaamattomuus ja ehkä laihduttanut paljon.

Itse kun huomasin takapuolen litistyvän aloin treenaamaan. Helppoa eikä tarvitse edes hirveästi hikoilla. Käyn kerran viikossa pilateksessa, muuten vesijuoksemassa. Kotona sitten sumokyykkyä ja askelkyykkyä vaikka imuroidessa:) On taas kiinteä ja pyöreä, bikinitkin istuu hyvin

n57v