Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin naiselle pakit, nyt hän vaatii minua kertomaan rehellisesti..

Vierailija
16.12.2017 |

..miksi jätin hänet. Tiedän, että vastaukseni loukkaa naista. Kerronko silti?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillä kuitenkin jo seksiä?

Valitettavasti :)

-ap

Etkä kuitenkaan ymmärtänyt kun hänellä oli vielä vaatteet päällä, että painoa on sinun makuusi liikaa? Et taida olla kovin välkky tapaus.

Panin , kun olin puutteessa. Jälkeenpäin kadutti kyllä.

-ap

Olet oikea helmi, varmaan ymmärrät sen itsekin jossain pienen mielesi sopukoissa. 

Vierailija
22/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erittäin ikävä ihminen, ap. Häpeäisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Etkä kuitenkaan ymmärtänyt kun hänellä oli vielä vaatteet päällä, että painoa on sinun makuusi liikaa? Et taida olla kovin välkky tapaus.

-ap

Mitä ne läskit sua häiritsee? Samaa tavaraa siellä on tarjolla...

Vierailija
24/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Olet varsinainen löytö, ap. Joku onnekas saa sinut seuraavaksi.

Jaahas, seuraava!

Vierailija
25/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole rehellinen ja kerro, että olet kusipää ja käytit naista hyväksi,koska olit puutteessa. Sehän se totuus oikeasti on.

Vierailija
26/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo että olen moraalisesti alemmalla tasolla kuin muut av:n lukijat. Mutta kysymys olikin siitä, pitääkö minun kertoa rehellisesti naiselle että hän on liian lihava?

-ap

Vierailija
27/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän jo että olen moraalisesti alemmalla tasolla kuin muut av:n lukijat. Mutta kysymys olikin siitä, pitääkö minun kertoa rehellisesti naiselle että hän on liian lihava?

-ap

Ei. Sinun pitää kertoa naiselle rehellisesti että sinä olet kusipää, joka käyttää naisia hyväkseen jos panettaa.

Vierailija
28/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Onpa huono, taas kerran. Ettekö "provoilijat" ymmärrä, että KAIKKI juttunne liittyvät aina läskiin ja sen kauheuteen? Kannattaisiko sinunkin, hyvä ap-naikkonen keksiä joskus jotain uutta? Taidat olla se mt-ongelmainen vaimojankkaaja.

Vierailija
29/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kerro vain, eipä nainen jää ainakaan haikailemaan perääsi. Sitähän sä et halua.

Vierailija
30/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin puhut pakkien antamisesta, sitten jättämisestä. Pakit annetaan henkilölle, josta ei haluta yhtään mitään. Jättää voi henkilön, jonka kanssa on oltu suhteessa. Eli mistä tässä nyt oli kyse?

Vierailija
31/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro rehellisesti. Vaikka ehkä loukkaantuukin, osaa varmasti myös itse päätellä mitkä motiivisi oli alunperin ja mitä se sinusta kertoo.

Vierailija
32/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei pidä kertoa. Minä veikkaan, että suurin osa syytä kärttävistä ihmisistä ei kuitenkaan oikeasti halua tietää jos syy on asia joka on heille erityisen arka, ja kertominen on vaan tarpeetonta loukkaamista.

Vierailija
33/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että et ole yhtään valmis suhteeseen ja haluat olla vapaa ja monien eri naisten kanssa. Sehän on totta.

Vierailija
34/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies valehtelee tässä kohdin tyylikkäästi.

Vierailija
35/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kerro että hän on sinun makuusi liian lihava.

Vierailija
36/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis syy pakkien antamisellehan ei ole naisessa. Ap ei alun perinkään ollut kiinnostunut naisesta ja se on pakkien syy. Hän käytti tätä vain seksiin. Tuon syyt voit hyvin kertoa hänelle suoraan. Kerrot, että tapanasi on esittää ihastunutta, jotta pääset panemaan, vaikkei nainen tosiasiassa kiinnosta sinua lainkaan ulkonäön tai luonteen puolesta. Hän olisi siis voinut olla kuka tahansa.

Vierailija
37/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei pidä kertoa. Minä veikkaan, että suurin osa syytä kärttävistä ihmisistä ei kuitenkaan oikeasti halua tietää jos syy on asia joka on heille erityisen arka, ja kertominen on vaan tarpeetonta loukkaamista.

Ei se ole kenenkään muun asia päättää kysyjän puolesta mitä hän haluaa kuulla. Jos kysyy, pitää aikuisen ihmisen osata varautua rehelliseen vastaukseen. Tietty kipeä totuus tulee ilmaista mahdollisimman lempeästi, loukkaamatta tarpeettomasti, mutta myöskään muuttamatta sitä. Jos kysyjä loukkaantuu, hän voi sen jälkeen tehdä päätöksen siitä onko totuus pahan olon arvoista. Jokainen on vastuussa omasta toiminnastaan, myös kysyjä.

Vierailija
38/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin puhut pakkien antamisesta, sitten jättämisestä. Pakit annetaan henkilölle, josta ei haluta yhtään mitään. Jättää voi henkilön, jonka kanssa on oltu suhteessa. Eli mistä tässä nyt oli kyse?

Trollista.

Vierailija
39/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot, että vaikka nainen on tosi mukava niin haluat alkaa vakavampaan suhteeseen ehkä hieman sporttisemman naisen kanssa. Nainen pyysi rehellistä vastausta, joten hän kestää sen kun sanot kauniisti. Vältä sanoja “ruma”, “läski” ja ”selluliitti”.

Vierailija
40/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on liian lihava. Läskiä joka puolella, tissit roikkuu ja selluliittiä.

-ap

Kai sen nyt heti näkee että joku on lihava? miksi edes tapailit, jos oli mielestäsi liian lihava?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi