Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin naiselle pakit, nyt hän vaatii minua kertomaan rehellisesti..

Vierailija
16.12.2017 |

..miksi jätin hänet. Tiedän, että vastaukseni loukkaa naista. Kerronko silti?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerys, kerro ihan suoraan, että halusit vain seksiä. Naisessa ei ole mitään vikaa, vaan sinussa. Asenteessasi naiseen/ naisiin yleensä. Ovat olemassa vain halujesi tyydyttämistä varten.

Ehdotus: käytä jatkossa maksullisia palveluita. Siinä ei tarvitse perustella yhtään mitään ja nainen saa edes korvauksen olemisesta hetken kanssasi.Hyi.

Vierailija
42/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mäkin kerran erehtynyt naisen kanssa sänkyyn joka oli liian lihava. Ei sitä vaatteiden läpi kaikkea nää, esim persettä tai vatsaa. Naamasta ihan normaali mutta oli kyllä muuten lihava kun otti vaatteet pois. Onneksi hänkään ei enempään halunnut niin ei tullut kiusallista hetkeä, jossa pitäisi kertoa syy tai keksiä joku tekosyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselleni on tärkeää saada tietää oikea syy, jotta asian voi käsitellä ja elämässä siirryttyä eteenpäin. Voihan sitä sitä selitystä vähän pehmentää oikeilla sanamuodoilla tai ainakin varoittaa, että selitys tulee loukkaamaan. Itse olen saanut naisilta välillä epäuskottavia selityksia ja olen joutunut itse selvittämään todellisen syyn. Jos syy kertottaisiin heti, niin asiaa  ei tarvitsi pyöritellä mielessä kuukausia.

Yksi nainen jätti 4 vuoden seurustelun jälkeen puhelimessa. Sanoi syyksi ikäeron. Paljastui, että sillä oli jo toinen mies, jonka kanssa muutti yhteen samantien. Todellinen syy oli varmaankin se, että emme menneet naimisiin emmekä perustaneet perhettä. Aiheesta ei koskaan keskusteltu, joten minun olisi pitänyt pystyä lukemaan hänen ajatuksensa. 

Toinen tapaus oli kun työkaveri jätti yllätten vajaan parin kuukauden kiihkeän tapailun jälkeen. Juuri kun hän sanoi kertoneensa ex-miehelleen, että hän seurustelee kanssani. Aikoi kuulema tunnustaa seurustelun myös työpaikalla, jos joku muu kolleega näkisi meidät yhdessä. Kun kysyin selitystä äkkiä käännökseen niin sain vastukseksi vain ettei hänellä koskaan ollut mitään suuria tunteita.  Puheet ja tekstiviestit kertoivat kuitenkin jotain muuta. Työpaikalla hän moikkaili edelleen iloisesti niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.  Mietin todellista syytä ja aikaa myöten sain mielessä poissuljettua muutaman vaihtoehtoisen teorian.  Jäljelle jäi vain yksi.  Kysymykseen olisko hän tullut raskaaksi hän ei koskaan vastannut mutta hänen käytöksensä muuttui täysin.  Nyt melkein kymmenen vuotta mennyt ja olemme edelleen samassa työpaikassa. Emme ole puhuneet asiasta koskaan koska hän välttelee minua edelleen kuin ruttoa.  Ironista kyllä kondomia ei käytetty nimenomaan hänen toivomuksestaan. Itse olen asian käsitellyt eikä se minua vaivaa. 

Vierailija
44/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M09 kirjoitti:

Ainakin itselleni on tärkeää saada tietää oikea syy, jotta asian voi käsitellä ja elämässä siirryttyä eteenpäin. Voihan sitä sitä selitystä vähän pehmentää oikeilla sanamuodoilla tai ainakin varoittaa, että selitys tulee loukkaamaan. Itse olen saanut naisilta välillä epäuskottavia selityksia ja olen joutunut itse selvittämään todellisen syyn. Jos syy kertottaisiin heti, niin asiaa  ei tarvitsi pyöritellä mielessä kuukausia.

Yksi nainen jätti 4 vuoden seurustelun jälkeen puhelimessa. Sanoi syyksi ikäeron. Paljastui, että sillä oli jo toinen mies, jonka kanssa muutti yhteen samantien. Todellinen syy oli varmaankin se, että emme menneet naimisiin emmekä perustaneet perhettä. Aiheesta ei koskaan keskusteltu, joten minun olisi pitänyt pystyä lukemaan hänen ajatuksensa. 

Toinen tapaus oli kun työkaveri jätti yllätten vajaan parin kuukauden kiihkeän tapailun jälkeen. Juuri kun hän sanoi kertoneensa ex-miehelleen, että hän seurustelee kanssani. Aikoi kuulema tunnustaa seurustelun myös työpaikalla, jos joku muu kolleega näkisi meidät yhdessä. Kun kysyin selitystä äkkiä käännökseen niin sain vastukseksi vain ettei hänellä koskaan ollut mitään suuria tunteita.  Puheet ja tekstiviestit kertoivat kuitenkin jotain muuta. Työpaikalla hän moikkaili edelleen iloisesti niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.  Mietin todellista syytä ja aikaa myöten sain mielessä poissuljettua muutaman vaihtoehtoisen teorian.  Jäljelle jäi vain yksi.  Kysymykseen olisko hän tullut raskaaksi hän ei koskaan vastannut mutta hänen käytöksensä muuttui täysin.  Nyt melkein kymmenen vuotta mennyt ja olemme edelleen samassa työpaikassa. Emme ole puhuneet asiasta koskaan koska hän välttelee minua edelleen kuin ruttoa.  Ironista kyllä kondomia ei käytetty nimenomaan hänen toivomuksestaan. Itse olen asian käsitellyt eikä se minua vaivaa. 

Olisitko siis onnellisempi, jos jättämisen syyksi kerrottaisiin sinulle rehellisesti, että p€niksesi on liian pieni tai että olet todella surkea seksissä, tai että hampaadi ovat niin vastenmieliset, ettei sinua halua suudella tai että olet liian tyhmä älyllisesti? Näide n takia olen jättänyt miehiä, enkä ole koskaan kertonut oikeaa syytä. Miksi turhaan loukkaamaan.

Vierailija
45/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M09 kirjoitti:

Olisitko siis onnellisempi, jos jättämisen syyksi kerrottaisiin sinulle rehellisesti, että p€niksesi on liian pieni tai että olet todella surkea seksissä, tai että hampaadi ovat niin vastenmieliset, ettei sinua halua suudella tai että olet liian tyhmä älyllisesti? Näide n takia olen jättänyt miehiä, enkä ole koskaan kertonut oikeaa syytä. Miksi turhaan loukkaamaan.

Ehkä olisi parempi kertoa? Ainakin jos on vaan lyhyt suhde.. eihän kumpikaan sukupuoli välttämättä koskaan saa tietää mitä itsessä on vikana jos kukaan ei sano... ei kai ihmiset niin herkkiä ole. 

Vierailija
46/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän tuota monen muunkin ehdottamaa "oikeasti halusin vain seksiä"

Vierailija
47/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillä kuitenkin jo seksiä?

Valitettavasti :)

-ap

Etkä kuitenkaan ymmärtänyt kun hänellä oli vielä vaatteet päällä, että painoa on sinun makuusi liikaa? Et taida olla kovin välkky tapaus.

Panin , kun olin puutteessa. Jälkeenpäin kadutti kyllä.

-ap

Olisit vetänyt käteen tai käyttäny maksullista.

Vierailija
48/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia en ikinä enää uskalla lähestyä miehiä, en kelpaisi kenellekään.

T. 10 kg ylipainoa

Vierailija
49/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

It Ain´t over till the fat lady sings.

Sinkkumies

Vierailija
50/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan ihmiset arvostavat toisessa rehellisyyttä. Rehellisyys taitaa olla hyve vain, jos siitä on itselle hyötyä.

Vierailija
51/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen ja oikea syy: sinä halusit vain seksiä kun olit puutteessa, vaikka nainen ei ole lainkaan sinun makuusi. Sano tuo. Kaikille paras vaihtoehto ja rehellisin vastaus. Miksi vielä jauhaa asiasta?

Vierailija
52/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerys, kerro ihan suoraan, että halusit vain seksiä. Naisessa ei ole mitään vikaa, vaan sinussa. Asenteessasi naiseen/ naisiin yleensä. Ovat olemassa vain halujesi tyydyttämistä varten.

Ehdotus: käytä jatkossa maksullisia palveluita. Siinä ei tarvitse perustella yhtään mitään ja nainen saa edes korvauksen olemisesta hetken kanssasi.Hyi.

Etkö osaa lukea? Naisessa nimenomaan on vikaa, hän on liian lihava.

Ei kai se nyt naisen vika ole, jos joku ääliö vaan tapailee häntä, vaikka ei oikeasti kiinnosta? Mistä nainen sen voisi tietää?

Vierailija
53/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin itse jätin kerran miehen,kun oli huonoa seksiä(kylläkin ainoa kerta)ja miehellä oli pienempi muna kuin muilla miehillä,keiden kanssa olen ollut suhteessa.Olisin ehkä voinut kokeilla uudestaan,mutta mies kuitenkin suuttui siitä kun hänet lemppasin.Itse yritin keksiä kaikkia muita mahdollisia syitä miksi emme sovi yhteen.En vain pystynyt sanomaan,että huono seksi johtui lopulta hänestä ja hänen pienemmästä munasta.Mielestäni tein oikein kun en sitä hänelle sanonut.

Vierailija
54/55 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan suurin osa naisista makaa sängyssä seksin aikana kuin lahna, tekemättä mitään. Jos seksi on hyvää niin se on puhtaasti miehen ansiota. Jos ei ole, niin mitä nainen on tehnyt sen eteen, että seksi olisi hyvää?

Vierailija
55/55 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi