Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka feikata luksuselämä somessa?

Vierailija
16.12.2017 |

Vinkit kehiin!

Kommentit (924)

Vierailija
841/924 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on yksi mun lempiketjuja. Hotellissa ja tai marinassa huvittelen itsekseni miettimällä, millaisen kuvan tästäkin saisi #relaxing ja #kaupunkiloma. Tähän pandemiatylsyyteen olen tilannut itselleni kotiin netistä kivaa blingiä, jota sopivalla filttereillä voisi kuvata fiidiin. Niistä tulee hyvä fiilis vaikka niitä ei näe kuin minä.

Vierailija
842/924 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö korona tulot ja nyt joudut myymään jo tavaroitasi saadaksesi ruokarahaa? Nyt voit ruveta mainostamaan ekologista heräystä ja minimalismia.

Kuvaa tyhjiä kaappeja ja huoneita, joista jouduit myymään matot ja puolet huonekaluista (kova photoshoppaus vain, etteivät kulumat seinissä näy) ja mainosta, kuinka nyt on ihanasti tilaa hengittää. Lavastettu joogakuva sopii tähän väliin, mutta vihjaise samalla kalliista personal trainerista, eihän muuten voi joogaa harrastaa.

Kerro, kuinka materia alkoi ahdistaa, ja anna ymmärtää, kuinka kaapeissa oli vaikka kuinka paljon käyttämättömiä ja kerran käytettyjä luksuslaukkuja ja -vaatteita. Mutta ethän kuitenkaan olisi koskaan enää käyttänyt peräti kaksi vuotta vanhaa mallia.

Ehkä tässä kaikessa on auttanut kallis ammattijärjestäjä. Voit alentuvasti vihjaista, että ymmärrät, että joidenkin mielestä 2000 e:n henkilökohtainen life coaching voi olla kallis, mutta kyllä hyvinvointiin aina kannattaa sijoittaa. Eihän se ole kuin yhden viikonloppureissun tai parin vaatteen/laukun hinta! ”Ja varmaan kaikilla on nyt korona-aikana jäänyt rahaa säästöön, kun ei ole päässyt matkustamaan ja tapahtumiin.”

Hae ojasta muutama saraheinä peltipurkkiin ja kehu, kuinka voi ostohimon yllättäessä ostaa vaatteiden sijasta leikkokukkia piristykseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/924 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kiinteistönvälittäjänä olen huomannut, kuinka suosittuja yli 0,5 miljoonan euron asunnot ovat kuvauskohteina. Pihaan tullaan usein uusilla premium-autoilla ja sitten alkaa kamerat räpsymään, kun otetaan kuvia ympäri tonttia. Eräässä omiksessa vanhemmat laittoi lapset "leikkimään" talon oikeiden asukkaiden lastenhuoneessa ja ottivat kuvia. Ja pakko sano, että oikeasti tosi harvoin kalliita koteja ostaa ne, joiden olemus vaikuttaa varalkaalta. Kyllä ne kirurgi ja insinööripariskunnat yleensä kulkee melko halvoilla autoilla ja normaaleilla vaatteilla, jostain syystä. Yksi mies tuli kerran postin vanhalla autolla uuden kerrostalon esittelyyn ja osti kaksi alinta kerrosta. Eli yksi tapa esittää rikasta voisi olla esittää köyhää.

Meillä välittäjillä on paljon samaa ajatusta kuin aloittajallakin. Useimmat tuhlaa kaikki rahansa pukuun ja autoon. Eihän ne oikeasti toimi, mutta suurin osa välittäjistä luulee niiden toimivan.

Mutta ala käymään kalliiden asuntojen esittelyissä kuvaamassa itseäsi, käy autoliikkeistä ottamassa koeajoon kalliita autoja, pyydä kellosepänliikkeessä käteen kallis kello ja ota siitä kuva (muista ottaa mukaan joku kuvausalusta), käy myös jonkun rakenteilla olevan kerrostalon esittelyssä ja postaa sisältä kuva someen tekstillä "just kattomas mun uusia (huomaa monikko) sijoituskämppiä. Mee kesän parhaina päivinä rannalle ja ota kuvia kun makaat hiekkaa vasten, siinä on sun Dubain matka. Mene töihin siivousliikkeeseen ja sano, että sä siivoat vain hotelleja. Siellä sulla on pari päivää aikaa ottaa sviitissä kuvia ja sitten voit ottaa loparit. Voit myös mennä tavarataloihin ja siirrellä sen verran tavaroita, että ehdit kuvaamaan ne ja postaan someen, kuinka just ostit uudet astiat yms... Television voit kuvata ja Kikantissa, läppärin Verkkokaupassa ja muistat vaan ottaa ne kuvat riittävän läheltä.

Ainoa tärkeä asia elämässä on se, että muut luulee sun olevan menestyjä, ei se että sä oikeesti menestyt itseäsi tyydyttävällä tavalla ja ne ei tiedä sitä.

Vierailija
844/924 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ollut tosi hauskaa luettavaa. Ohiksena: en tiedä onko muita joiden mielestä ne ripulipaskan väriset LV: n laukut on rumia? Oon ollu aina varma että Vuittonilla nauretaan et ihmiset ostaa niin karmeita laukkuja, kun vaan pistetään hintaa riittävästi!

Olen itse mummoikäinen ja minusta ne ovat niin mummomummomummolaukkuja että nuorekas imagoni romuttuisi jos tarttuisin moiseen kirkkokapsäkkiin.

Vierailija
845/924 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger-ex-vaimoni piti muutaman vuoden "täydellistä blogia", jossa kaikki oli pelkkää valhetta. Kuvat oli otettu vanhempieni suuresta talosta. Itse asuimme kerrostalokolmiossa eikä meillä ollut mitään hienoa. Ex-vaimollani oli muutama kehystetty kuva mukana just esim. vanhempien kotona mukana, jossa poseerasi naurettavissa kuvissa mm. vanhenpieni makuuhuoneessa ja oli laittanut kuvat yöpöydille. Nolo ämmä. Meidän Kreetanmatkakin oli oikeasti pelkkiä kuvia Porin Yyteristä. Ämmä jäi kiinni tästä kaikesta nololla tavalla. Tottakai ämmä ihriutui ja haukkui vanhempani ja minut kiusaajajsi. Ämmällä diagnosoitiin autismin kirjoon kuuluva asperger monivammaoireineen. Olen nykyään yh-iskä ja ainakaan mitään blogiämmää en enää ota riesakseni. Ei ketään kiinnosta teidän kuvasto-kotinne.

Vierailija
846/924 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittunut kirjoitti:

Just nää samat mammat dissaa jotain Sara Sieppiä jotka kyselee feikki elämäänsä vinkkejä.Olin oikeassa kateudesta sitä ajautuu mihin vain näemä.Säälittävää.

Epäilen että kyseessä on kuitenkin eri mammat.

Vierailija
847/924 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asperger-ex-vaimoni piti muutaman vuoden "täydellistä blogia", jossa kaikki oli pelkkää valhetta. Kuvat oli otettu vanhempieni suuresta talosta. Itse asuimme kerrostalokolmiossa eikä meillä ollut mitään hienoa. Ex-vaimollani oli muutama kehystetty kuva mukana just esim. vanhempien kotona mukana, jossa poseerasi naurettavissa kuvissa mm. vanhenpieni makuuhuoneessa ja oli laittanut kuvat yöpöydille. Nolo ämmä. Meidän Kreetanmatkakin oli oikeasti pelkkiä kuvia Porin Yyteristä. Ämmä jäi kiinni tästä kaikesta nololla tavalla. Tottakai ämmä ihriutui ja haukkui vanhempani ja minut kiusaajajsi. Ämmällä diagnosoitiin autismin kirjoon kuuluva asperger monivammaoireineen. Olen nykyään yh-iskä ja ainakaan mitään blogiämmää en enää ota riesakseni. Ei ketään kiinnosta teidän kuvasto-kotinne.

Puhut niin kauniisti lastesi äidistä.

Vierailija
848/924 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni huvittaa tämä ketju. :D Olen varakas ja yritän kaikin tavoin pitää matalaa profiilia, ettei kenellekkään selviä, että minulla on miljoonaomaisuus. Olen vielä nuori ja haluaisin, että esim. parisuhde ja ystävyyssuhteetkin perustuisivat muihin asioihin, enkä joutuisi esim. pohtimaan, että onko mies kiinostunut minusta itseni, vai rahojen vuoksi? Hankalaa välillä tämäkin. 

Vierailija
849/924 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ollut tosi hauskaa luettavaa. Ohiksena: en tiedä onko muita joiden mielestä ne ripulipaskan väriset LV: n laukut on rumia? Oon ollu aina varma että Vuittonilla nauretaan et ihmiset ostaa niin karmeita laukkuja, kun vaan pistetään hintaa riittävästi!

KYLLÄ!

Vierailija
850/924 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät halua tuoda varakkuuttaan julki. Ainoa asia mikä ikävä kyllä paljastaa, on auto työpaikan parkkipaikalla.

Kuinka niin? Useimmat uudet autot kuuluvat rahoitusyhtiölle. Paitsi vanhojen patujen, noin yleisesti.

Vierailija
851/924 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosh kirjoitti:

Hyvä, että testaat. Olen sisätautien erikoislääkäri Turun yliopistosta, mies on hallintotieteen tohtori Tampereelta. Itse harrastan feikkilääkärien polttamista netissä. Eniten harrastan diabetesta.

Ai provinssiakateemisia. Niin oon minäkin. Pätisin vasta esim. Harvardin tutkinnolla, en maakunta"yliopistojen". Ne on niin nähty...

Vierailija
852/924 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs säästi mm. kalliit shampoopullot ja täytti ne halvemmalla shampoolla. Olihan se hienomman näköistä😂

Olen tehnyt näin yli 10 v.

Käyttämissäni pulloissa on pumppu.

Ostin Lidlistä käsisaippuaa 3 l kanisterissa. Täytän siitä vessan pulloihin.

Vierailija
853/924 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kirppikseltä eurolla parilla skumppalasi, lidlistä croissant ja kaupasta poistoalennuksella viime vapun simapullo. Kaada sima lasiin, sniikkaa istumaan jollekin hienolle terdelle ja ota selfie shampanjabrunssistasi.

Yksikään aidosti sivistynyt ja rikas ei käy Lidlissä eikä käytä muovisia kertakäyttöastioita. Miksi feikata kun kaiken voi tehdä oikeassakin elämässä pienin askelin, kuten itse tein ja nyt olen omavarainen kohti matkalla rikkauksia.

Vierailija
854/924 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti, minimalistinen koti. Irtaimisto myyty fb.ssä vuosia sitten.

Ulkona panostaminen astioihin.

Käydään usein miesystävän kanssa fillaroimassa.

Pyöräillään reilu 5 km, tehdään parin km kävelylenkki, syödään eväät.

Paikalla on pöytä ja tuoleja.

Otan reppuun mukaan pöytäliinan, koska usein pöytä on aika likainen.

Aina on shampanjalasit, aamulla valmistaikinasta paistettuja croisantteja, usein marjoja jne.

Miesystävä enemmänkin laittaa kuvia instaansa. Ystävät pitää miestä onnenpekkana, kun on löytänyt minut. Eväiden hinta alle 10 e kahdelta.

Vierailija
855/924 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh,

mieti kuinka vähän on arvoa joidenkin mielipiteellä joita ehkä näkee kerran kahdessa vuodessa. Päteminen vie energiaa paljon. Mikset voisi vain olla oma itsesi?

Aikaisemmin luulin että muiden mielipiteillä väiiä, kunnes koin raskaita koettelemuksia ja tajusin kuinka pieni asia tuo on verrattuna noihin tärkeisiin ongelmiin ja mitä väliä

Vierailija
856/924 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kokemukset ovat rikkautta ja rakkaat ihmiset ja niitä muistat sitten vanhana. Eli tähtää enemmän kokemuksiin kuin tavroihin ja vaikka haaveisiin

Vierailija
857/924 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosh kirjoitti:

Hyvä, että testaat. Olen sisätautien erikoislääkäri Turun yliopistosta, mies on hallintotieteen tohtori Tampereelta. Itse harrastan feikkilääkärien polttamista netissä. Eniten harrastan diabetesta.

Mulla on tuttu kohta eläkeikäinen diabeteshoitaja. Kertoo auliisti olevansa sisätautilääkäri, joka on erikoistunut diabetekseen... Nytkö jo Vauva-palstalla?

Vierailija
858/924 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vinkki:

älkää feikatko ja unohtakaa se some. Rehellinen tosielämä on paljon terveellisempää.

Vierailija
859/924 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olikaan tämän pop palstalääkärin kanssa?

Vierailija
860/924 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

fake it ´til you make it eli suomeksi pyri oikeasti kohti luksusta äläkä pelkästään jää feikkaustasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi