Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka feikata luksuselämä somessa?

Vierailija
16.12.2017 |

Vinkit kehiin!

Kommentit (924)

Vierailija
801/924 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideoita korona-ajan luksusfeikkailuun kun ei voi matkustaa eikä mitään tapahtumia järkätä.

Vierailija
802/924 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kukkaistutuksista saa helposti kuvia omaan someen. Kaiva esiin asetelmat naapurin terassilta, aidan toiselta puolelta yms. Sit vaan #beautyiseverywhere #flowers #summerfun #goodvibesonly

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/924 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on pahasta feikata lomamatkoja koronan vuoksi niin kannattaa feikata esim. kauneus operaatioita. Mene sairaalaan. Käytävillä on aina tyhjiä sairaalasänkyjä. Pujahda sänkyyn ja ota selfie. #taasmennään #energiaa #uusiminä

Jätä menemättä yhteenkään sänkyyn, ne voi olla, että juuri vaihdettu puhtaat vuodevaatteet ja vuoteen laidat desifoitu. Kyllä voi järjettömiä ehdotuksia.

Vierailija
804/924 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa mun työkaverit luulivat olen varakas. Väärin !

Osoite pitää olla oikea. Mutta voi käydä mäihä.

Itse muutin alueella, jonka arvo kohosi.

Avioeron jälkeen laihduin. Harrastin mm hyötyliikuntaa, ei ollut varaa muuhun.

Ei ollut varaa käydä kampaajalla, nyt hiukset ovat pitkähköt, hyväkuntoiset .

Vaatteet ovat ajattomia. Olen, avustuksella, tehnyt vaatekokonaisuuksia, jotka näyttävät hyvälle.

Lopputulos :

Onnea asunnon oston sijainnissa, vähävaraisuus, joka tarkoittaa olen normipainoinen, iho voi hyvin, kun liikun ja vaatteet ovat ajatuksella valittu ja sopii minulle.

Konmaritettu koti, lähes minimalisti.

Esim ostin Hakolan sohvan. Olohuoneessa on alle 10 huonekalua.

Näillä neuvoilla pääsee vähän pidemmälle.

Tänään ei ollut zoom palaverejä.

Päällä teepaita, jossa on likaläikkä keskellä paitaa ja housuissa on reikiä.

Vierailija
805/924 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkaa Sara Sieppiä

Vierailija
806/924 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosh kirjoitti:

En kyllä oikeesti oo kauhean varakas, mutta en köyhäkään. Mutta koulutusta meillä löytyy. Mies on tohtori ja neljä muuta tutkintoa ja ite oon erikoislääkäri. No, tässä luen vauva-palstaa. Mies katsoo tabletilta Suomi - filmiä Niskavuoresta ja uunissa paistuu kauraleipä. Mies toi tänään Citymarketista makkaraa ja kahvia tarjouksesta. Mitä tässä esittelisi? On meillä appelsiineja.

Tämä oli ehdottomasti helpoin tapa feikata luksuselämä netissä,!

Vierailija
807/924 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jotkut feikkaa livenä ostamalla kalliin auton jonka maksamiseen sitten menee kaikki roposet mikä nyt on aika turhaa koska reilua vähemmistöä ihmisistä kiinnostaa se millä autolla kukin ajaa.

Vierailija
808/924 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideoita korona-ajan luksusfeikkailuun kun ei voi matkustaa eikä mitään tapahtumia järkätä.

Löytyy täältä..

kevään arkeen ja juhlaan

Vierailija
809/924 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisinpäin. Somessa esitän köyhistä mutta todellisuudessa kuulun varakkaiden joukkoon

Vierailija
810/924 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs säästi mm. kalliit shampoopullot ja täytti ne halvemmalla shampoolla. Olihan se hienomman näköistä😂

Vierailija
811/924 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin jotkut feikkaa livenä ostamalla kalliin auton jonka maksamiseen sitten menee kaikki roposet mikä nyt on aika turhaa koska reilua vähemmistöä ihmisistä kiinnostaa se millä autolla kukin ajaa.

Mun mies osti yli 10 vuotta vanhan auton, joka maksoi n. 10 000 €. Hän valitsi sen sillä perusteella, että hinta on sopiva hänen budjettiinsa, ja ominaisuudet vastaavat hänen tarpeitaan. Sittemmin hän on saanut kuulla olevansa tosi rikas, kun sellaisella luksusautolla ajelee. Ei vaan autoa ostaessaan tiennyt, että ko. merkki on ns. luksusmerkki.

Toinen, millä hän on tietämättään "feikannut" olevansa varakkaampi kuin onkaan, on Stetson-merkkinen hattu. Sen hän osti, kun oli ensin kuluttanut muutaman halpishatun hajalle 1-2 kesässä. Stetsonilla on ikää n. 10 vuotta, ja viime syksynä hän puhui, että pitäisikö ostaa uusi, kun vanhassa alkaa jo vähän käytön jälkiä näkymään. Sanoin, että se on nyt parempi kuin uutena, koska siinä alkaa olemaan jo vähän luonnetta.

Vierailija
812/924 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siellä Lontoossa feikkaaminen sujuu näin korona-aikana?

Aika huonosti kiitos kysymästä. Kun ei mitään voi tehdä, ketään nähdä, eikä minnekään mennä kokonaiseen vuoteen niin alkaa huumori ja ideat olla vähissä. Aika nopeasti alkoi kyllästyttää napsia selfieitä kävelyillä ja girlboss-henkisiä kuvia läppäristä ja kahvikupista mun minihuoneen nurkkaan tungetusta työpöydästä.

Täällä alkaa pikkuhiljaa kaupunki avautua, ja mä pääsen taas harrastamaan feikkaamaan, onkin ollut jo ikävä.

Olin tosin äskettäin maaseudulla oikein hulppeassa airbnb:ssä sen varakkaan deittini kanssa ja sieltä sain taas vähän matskua someen pitkästä aikaa. Nyt pitää alkaa tän pidemmän hiljaiselon jälkeen ideoimaan uusia feikkauksia.

Vierailija
813/924 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joskus tapaisi deitellä tällaisen feikkari ääliön. Olisi kiva pudottaa korkelta kovaan kiveen. Mutta en tapaa, kun en paljasta varakkuuttani. Komea mutta köyhä ei näiile kelpaa.

Vierailija
814/924 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun joskus tapaisi deitellä tällaisen feikkari ääliön. Olisi kiva pudottaa korkelta kovaan kiveen. Mutta en tapaa, kun en paljasta varakkuuttani. Komea mutta köyhä ei näiile kelpaa.

Kerro mutä tekisit?

Vierailija
815/924 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu, mutta olen huomannut, että tekokynnet on nimenomaan niillä naisilla, joilla ei ole rahaa. Siis mitä rikkaampi, sitä varmemmin hänellä EI ole tekokynsiä.

Vierailija
816/924 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tekokynnet on niin out kuin voi olla. Hirveitä väriyhdistelmiä ja tekijät ilmeisesti niitä jotka tekee halvoilla aineilla ilman kunnon koulutusta. Mollukka kynnet on tulos. Samaa mieltä että ei varakkaat käyvät laittamassa moniväriset pitkät kynnet.

Lähiö kauneutta!

Vierailija
817/924 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah, vanha kunnon luksusfeikkailuketju!

No nyt on tietysti loistohetket "mökkeilyyn". Ei muuta kuin ajelulle (vaikka pyörällä) hyvälle seudulle, kun löytyy sopivan iso mökki, rantavaja tms niin siihen vaan ujuttaudut nurkalle norkoilemaan, arskat silmille, tilaamasi merkkihuivi kaulalle/hiuksiin niin ettei laput näy (palautat toki) ja kuvia!

"termarista voi juoda shamppistakin mökillä, tässä bf:n kanssa nauttimassa luonnosta"

Vierailija
818/924 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden kukkaistutuksista saa helposti kuvia omaan someen. Kaiva esiin asetelmat naapurin terassilta, aidan toiselta puolelta yms. Sit vaan #beautyiseverywhere #flowers #summerfun #goodvibesonly

Mä tajusin kerran tekeväni jotain tällaista. Asun kerrostalossa ja kuvailin puistoissa aina istutuksia ja kukkia ja sitten laitoin #garden jne omaan instaani. Varmaan joku luuli minun käyskentelevän omassa hehtaaripuutarhassani :D mutta sitähän yleiset puistot ovatkin, suosittelen tätä kaikille!

Vierailija
819/924 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo juttu, mutta olen huomannut, että tekokynnet on nimenomaan niillä naisilla, joilla ei ole rahaa. Siis mitä rikkaampi, sitä varmemmin hänellä EI ole tekokynsiä.

Tämä on varmaan ikäkysymys, ja kulttuurikysymys (esim. Suomi-USA) joku Billie Eilish käyttää tekokynsiä ja hänellä on massia.

Mutta täällä pohjoismaissa esim. korkeassa asemassa olevilla naisilla ON usein UV-lakatut kynnet, mutta ne ovat tosiaan vain lakatut, eivät tipeillä rakennetut hyvin pitkät. Niissä on yleensä värinä musta (kyllä), puhdas/tumma punainen tai huomaamaton nude/ranskalaiset lakkaukset. Näin kynnet pysyvät helposti pitkään siistinä, mutta eivät ole niin silmiinpistävät kuin hyvin pitkät, koristellut tai värikkäät.

Suurin osa ei tunnista tällaisia kynsiä "laitetuiksi", koska ne ovat huomaamattomat. Vähän sama asia kuin laadulla ja hyvin tehty pieni kauneusleikkaus, näyttää vaan virkeämmältä eikä muuta.

Vierailija
820/924 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mun lempiketju on herännyt :D

Jatkakaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan