Kuinka feikata luksuselämä somessa?
Kommentit (924)
Osta kirppikseltä eurolla parilla skumppalasi, lidlistä croissant ja kaupasta poistoalennuksella viime vapun simapullo. Kaada sima lasiin, sniikkaa istumaan jollekin hienolle terdelle ja ota selfie shampanjabrunssistasi.
Just nää samat mammat dissaa jotain Sara Sieppiä jotka kyselee feikki elämäänsä vinkkejä.Olin oikeassa kateudesta sitä ajautuu mihin vain näemä.Säälittävää.
Huvittunut kirjoitti:
Just nää samat mammat dissaa jotain Sara Sieppiä jotka kyselee feikki elämäänsä vinkkejä.Olin oikeassa kateudesta sitä ajautuu mihin vain näemä.Säälittävää.
Itsekin näemmä tähän ketjuun viime kesänä kirjoittaneena (ainakin vaikuttaisi olevan omasta näppikseltä) täytyy kommentoida että vaikka tämä on riemukas ketju ja olen lukenut tästä jokaisen viestin naureskellen loistaville postauksille, ei se tarkoita että olisin feikannut itselleni valheellista some-elämää. Älä ole niin tosikko!
Hieno harrastus ainoaksi sellaiseksi.
Tää on ollut tosi hauskaa luettavaa. Ohiksena: en tiedä onko muita joiden mielestä ne ripulipaskan väriset LV: n laukut on rumia? Oon ollu aina varma että Vuittonilla nauretaan et ihmiset ostaa niin karmeita laukkuja, kun vaan pistetään hintaa riittävästi!
Vierailija kirjoitti:
Tää on ollut tosi hauskaa luettavaa. Ohiksena: en tiedä onko muita joiden mielestä ne ripulipaskan väriset LV: n laukut on rumia? Oon ollu aina varma että Vuittonilla nauretaan et ihmiset ostaa niin karmeita laukkuja, kun vaan pistetään hintaa riittävästi!
On ne aika rumia, mutta joskus tajusin, et myös ne ruudulliset on Vuittoneita ja ne näyttää ihan suklaalevyiltä. Niissä on sellaisia tummanruskeita ja beigejä ruutuja. Hintahan niissä on naurettava, kun siinä maksetaan merkistä. Itse arvostan kyllä enemmän kotimaiseen panostamista. Marimekko, Lumi, Globe Hope, mitä näitä nyt on.
Just pari päivää sitten selasin Asos-kaupan käytetyn tavaran puolta ja siellä oli Vuittonin pieni ja erittäin kulunut avainkotelo, hintaa taisi olla jotain 160 puntaa. Se oli ihan nuhjuinen ja kulunut. En tajua.
Mutta ehkä käytetyn ostaminen voisi olla jollekin se tapa esittää äveriästä jos nyt palataan itse aiheeseen.
Mielestäni se kuuluu elämän kokemattomuuteen ja omaan arvomaailmaan.
Materiaaliset arvot katoaa ja menettävät merkityksensä lyhyessä ajassa. Turhuutta!!!
Vierailija kirjoitti:
Aika huvittavaa kun moni täällä kertoo miten feikataan keskiluokkaista elämää. Ei taida olla mitään hajua miten ne oikeasti rikkaat elävät (>25Miljoonaa eur).
Niin varmaan ja täällä sinä silti olet.
Vierailija kirjoitti:
Mä en varsinaisesti feikkaa luksuselämää sillä monen silmissä mun elämä olisi varmasti aika luksusta ihan tällaisenaan, mutta mä editoin hyvin tarkasti mitä somessa kerron.
Olen todella yksityinen ihminen, monet mun asiakkaat ja yhteistyökumppanit seuraavat mua instassa joten annan hyvin silotellun kuvan kaikesta ja jätän asioita kertomatta jolloin näyttää siltä että aina on ihanaa ja kaunista ka luksusta.
Niin varmaan. Saanko kysyä miksi pyörit täällä alakoulutettujen sivustoilla ja juurikin tällä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on pahasta feikata lomamatkoja koronan vuoksi niin kannattaa feikata esim. kauneus operaatioita. Mene sairaalaan. Käytävillä on aina tyhjiä sairaalasänkyjä. Pujahda sänkyyn ja ota selfie. #taasmennään #energiaa #uusiminä
Jätä menemättä yhteenkään sänkyyn, ne voi olla, että juuri vaihdettu puhtaat vuodevaatteet ja vuoteen laidat desifoitu. Kyllä voi järjettömiä ehdotuksia.
Juuri näin ! Ne ovat siinä hätätapauksia varten, - ei sinua.
Tietyillä aloilla ei paljon tarvitse, kun muut kuvittelevat luksuselämän puolestasi. Olen saanut ammatillista näkyvyyttä alan sisällä hienona pidetyissä yhteyksissä.
Nyt moni kollega kuvittelee, että vietän luksuselämää. Asun vuokrayksiössä, teen työni likaiset hommatkin itse, deittailen kahden lapsen vuorohuoltajaa naapurikaupungista. Ja siis tykkään elämästäni, moni vain luulee sitä aivan toisenlaiseksi.
Skumppalasi hienossa ympäristössä, ja somekuva *jonkun toisen* julkaisemana, ja huhumylly on valmis 🤷🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Ennen koronaa mun työkaverit luulivat olen varakas. Väärin !
Osoite pitää olla oikea. Mutta voi käydä mäihä.
Itse muutin alueella, jonka arvo kohosi.Avioeron jälkeen laihduin. Harrastin mm hyötyliikuntaa, ei ollut varaa muuhun.
Ei ollut varaa käydä kampaajalla, nyt hiukset ovat pitkähköt, hyväkuntoiset .
Vaatteet ovat ajattomia. Olen, avustuksella, tehnyt vaatekokonaisuuksia, jotka näyttävät hyvälle.
Lopputulos :
Onnea asunnon oston sijainnissa, vähävaraisuus, joka tarkoittaa olen normipainoinen, iho voi hyvin, kun liikun ja vaatteet ovat ajatuksella valittu ja sopii minulle.
Konmaritettu koti, lähes minimalisti.
Esim ostin Hakolan sohvan. Olohuoneessa on alle 10 huonekalua.Näillä neuvoilla pääsee vähän pidemmälle.
Tänään ei ollut zoom palaverejä.
Päällä teepaita, jossa on likaläikkä keskellä paitaa ja housuissa on reikiä.
Ihana kirjoitus ! Huomaa että olet onnellinen ja tyytyväinen elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi feikata luksuselämää, kun sellaisen voi saavuttaa oikeastikin.
Eihän sillä ole mitään väliä, onko sitä vai ei. Vain se ratkaisee, mitä muut meistä ajattelevat!
Kaikki eivät halua tuoda varakkuuttaan julki. Ainoa asia mikä ikävä kyllä paljastaa, on auto työpaikan parkkipaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin feikkaisin paskan elämän someen. Kuvia Ladasta, sotkuisesta kämpästä, epämuodikkaista vaatteista jne. Some on syöpä.
Minä ainakin alan seurata sinua!😊
kun ei oo sometiliä, ei tarvi feikata, mutta juhlat on hyvä tilaisuus feikkaamiseen. rippijuhlissa kesällä, oli merkkilaukkua jos jonkinlaista, kalliimpia asujakin näkyi ja isäntäväellä oli muutama arvokas tuoli ja valaisin. pihatien autotkin(yht.hinta lähempänä puolta milliä) olivat sitä luokkaa, etten onneksi mennyt omalla rellullani. minun asuni kokonaishinta oli kenkineen(kalleimmat) ja laukkuineen 135.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jotkut feikkaa livenä ostamalla kalliin auton jonka maksamiseen sitten menee kaikki roposet mikä nyt on aika turhaa koska reilua vähemmistöä ihmisistä kiinnostaa se millä autolla kukin ajaa.
Mun mies osti yli 10 vuotta vanhan auton, joka maksoi n. 10 000 €. Hän valitsi sen sillä perusteella, että hinta on sopiva hänen budjettiinsa, ja ominaisuudet vastaavat hänen tarpeitaan. Sittemmin hän on saanut kuulla olevansa tosi rikas, kun sellaisella luksusautolla ajelee. Ei vaan autoa ostaessaan tiennyt, että ko. merkki on ns. luksusmerkki.
Juu, joidenkin mielestä esim. Mersu = ökykallis auto, oli millainen tahansa. Vaikka olisi 30 vuotta vanha kehnokuntoinen Mersu, niin saa mainintoja, kuinka ”Mersulla se ajelee”… Tässä on tietysti helppo tapa feikata rikasta tämän tapaisille ihmisille. Mutta kaikkiin ei tietysti mene täydestä se 2000 e:n romu.
Vierailija kirjoitti:
Mä kerran jopa emmin, että ostaisin netistä second hand vuittonin, kun oli siihen irtorahaa. Mutta en pystynyt kun se väri on niin ruma! Ja kaikki olisi kuitenkin ajatelleet, että se on feikki ja ostettu Turkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin feikkaisin paskan elämän someen. Kuvia Ladasta, sotkuisesta kämpästä, epämuodikkaista vaatteista jne. Some on syöpä.
Minä ainakin alan seurata sinua!😊
Tämä olisi hauska! Sitten bileet olisi grillausta pallogrillillä jonkun heinittyneen rötiskön pihalla paplarit päässä, kaikilla eri pari retro retkituoli.
Nyt on hyvä aika mennä venesatamaan ja feikata luxusveneen rinnalla, #holiday#sea# wonderful.