Kuinka feikata luksuselämä somessa?
Kommentit (924)
Vierailija kirjoitti:
Kysy Maisalta :D
Maiskukan feikkaus on läpinäkyvää. Ja silloinkin, kun oikeasti oli käytössä miljonäärin pankkokortti, sai luxuselämän näyttämään mauttomalta pröystäilyltä.
Hanki kumitissit, treenaa piukka perse. Hanki rahakas aviomies ja vietä elämäsi oikeassa luksuksessa. Tämä tosin vaatii riittävän tasoista pärstäkerrointa ja riittävän pinnallista luonnetta jolle vain tavaralla on merkitystä, ja antaa luksukselle jotain arvoa yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
totta, Sofia on kyllä jopa minun tasolla MUOVINEN.
Oon 24 182 52 aion kyllä kasvattaa 56-58 kg
Jo näillä spekseillä pitäis löytyy joku varakas heebo!
Olen joidenkin mielestä erittäin varakas heebo ja pysyttäydyn kuitenkin kaukana naisista joille nämä speksit ovat omasta mielestä ne tärkeimmät. Oikeasti varakkaat eivät näytä varallisuuttaan, ne on nämä köyhät feikkailijat jotka niin tekevät, siitä tunnistaa aina kenellä ei ole rahaa oikeasti.
En anna ulkonäölle minkäänlaista arvoa, jos naisen henkinen olemus on jotenkin poikkeuksellisen ihana ja rakastumisen arvoinen. Olen säätänyt ihan riittävästi näiden pintaliitäjien kanssa todetakseni että ihmisen syvällisyys loppuu näillä naisilla suunnilleen kahden millimetrin etäisyydelle, ei kiitos.
Oikeasti aito, luonnollinen nainen joka ei ole rahan perään vaan onnellisuuden, saa minut kiinnostumaan ja oikeasti sellaiselle ihmiselle ostaisi mitä vain hän haluaisi, hinnasta välittämättä, jos näen että hänen ilonsa on aitoa ja hänellä ei ole minkäänlaista näyttämisen halua, ja uusi Birkin laukku kainalossa ei ole ottamassa itsestään kuvia johonkin hiton someen, ja näin välillisesti kertomaan kaikille väärille ihmisille kenen lapset kannattaa kaapata tai ketä uhkailla hyvän tilin toivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joidenkin mielestä erittäin varakas heebo ja pysyttäydyn kuitenkin kaukana naisista joille nämä speksit ovat omasta mielestä ne tärkeimmät. Oikeasti varakkaat eivät näytä varallisuuttaan, ne on nämä köyhät feikkailijat jotka niin tekevät, siitä tunnistaa aina kenellä ei ole rahaa oikeasti.
En anna ulkonäölle minkäänlaista arvoa, jos naisen henkinen olemus on jotenkin poikkeuksellisen ihana ja rakastumisen arvoinen. Olen säätänyt ihan riittävästi näiden pintaliitäjien kanssa todetakseni että ihmisen syvällisyys loppuu näillä naisilla suunnilleen kahden millimetrin etäisyydelle, ei kiitos.
Oikeasti aito, luonnollinen nainen joka ei ole rahan perään vaan onnellisuuden, saa minut kiinnostumaan ja oikeasti sellaiselle ihmiselle ostaisi mitä vain hän haluaisi, hinnasta välittämättä, jos näen että hänen ilonsa on aitoa ja hänellä ei ole minkäänlaista näyttämisen halua, ja uusi Birkin laukku kainalossa ei ole ottamassa itsestään kuvia johonkin hiton someen, ja näin välillisesti kertomaan kaikille väärille ihmisille kenen lapset kannattaa kaapata tai ketä uhkailla hyvän tilin toivossa.
Ja sun kontribuutio tähän keskusteluun oli mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sun kontribuutio tähän keskusteluun oli mikä?
Sama kuin sinun.
Vierailija kirjoitti:
Miten siellä Lontoossa feikkaaminen sujuu näin korona-aikana?
Aika huonosti kiitos kysymästä. Kun ei mitään voi tehdä, ketään nähdä, eikä minnekään mennä kokonaiseen vuoteen niin alkaa huumori ja ideat olla vähissä. Aika nopeasti alkoi kyllästyttää napsia selfieitä kävelyillä ja girlboss-henkisiä kuvia läppäristä ja kahvikupista mun minihuoneen nurkkaan tungetusta työpöydästä.
En kyllä oikeesti oo kauhean varakas, mutta en köyhäkään. Mutta koulutusta meillä löytyy. Mies on tohtori ja neljä muuta tutkintoa ja ite oon erikoislääkäri. No, tässä luen vauva-palstaa. Mies katsoo tabletilta Suomi - filmiä Niskavuoresta ja uunissa paistuu kauraleipä. Mies toi tänään Citymarketista makkaraa ja kahvia tarjouksesta. Mitä tässä esittelisi? On meillä appelsiineja.
Kosh kirjoitti:
En kyllä oikeesti oo kauhean varakas, mutta en köyhäkään. Mutta koulutusta meillä löytyy. Mies on tohtori ja neljä muuta tutkintoa ja ite oon erikoislääkäri. No, tässä luen vauva-palstaa. Mies katsoo tabletilta Suomi - filmiä Niskavuoresta ja uunissa paistuu kauraleipä. Mies toi tänään Citymarketista makkaraa ja kahvia tarjouksesta. Mitä tässä esittelisi? On meillä appelsiineja.
Ihan testimielessä kysyn, minkä alan erikoislääkäri olet ja miltä alalta on miehesi väitös?
Kosh kirjoitti:
Mutta onko teidän elämässä luxusta?
Hyvä, että testaat. Olen sisätautien erikoislääkäri Turun yliopistosta, mies on hallintotieteen tohtori Tampereelta. Itse harrastan feikkilääkärien polttamista netissä. Eniten harrastan diabetesta.
Ja pitäisi olla luksusta, mutta kateellisena huomaan, että ei ole. No on meillä Mersu.
Ja siis eniten hommissa harrastan diabeteksen hoitoa. Nettihuijareiden käryttämistä vapaalla.
Teko ripset, botoksia huuleen, rakennekynnet, pakkelia naamaan............... avioehto?
Kosh kirjoitti:
Hyvä, että testaat. Olen sisätautien erikoislääkäri Turun yliopistosta, mies on hallintotieteen tohtori Tampereelta. Itse harrastan feikkilääkärien polttamista netissä. Eniten harrastan diabetesta.
Meillä on sama harrastus - tuo polttelu. Siksi kysyn vielä, missä miehesi karonkka vietettiin ja kuka toimi kustoksena?
Vierailija kirjoitti:
Hanki kumitissit, treenaa piukka perse. Hanki rahakas aviomies ja vietä elämäsi oikeassa luksuksessa. Tämä tosin vaatii riittävän tasoista pärstäkerrointa ja riittävän pinnallista luonnetta jolle vain tavaralla on merkitystä, ja antaa luksukselle jotain arvoa yleisesti.
Harva varakas mies haluaa feikkiä naista, joka on tehty muovista. Itse en siedä tekokynsiä, tekoripsiä enkä kumitissejä enkä -huulia. Pidän aidoista naisista, jotka huolehtivat itsestä luonnollisin keinoin. Naisen elämässä pitää olla muutakin kuin ulkonäkö ja arvostan hyvät käytöstavat korkealle. M33
Kerron mieluummin edesmenneen mieheni karonkasta, sillä jäin leskeksi 5 v sitten ja menin uusiin naimisiin. En ole ollut nykymieheni karonkassa.
Edesmennyt mieheni väitteli kardiologiasta ja Markku S Nieminen oli vastaväittäjänä.
Miksi feikata luksuselämää, kun sellaisen voi saavuttaa oikeastikin.
En kerro kustosta, siitä voi päätellä liikaa. Vietettiin Turussa lähellä taloa, josta julistetaan joulurauha. Väittely Lemminkäisenkadulla yhdessä luentosalissa.
Osa joi kuin sienet ja niitä sitten vippailtiin klo 2 ulos juhlista. Ylevää.
Nykymieheni väikkäriä olen vähän lukenut, on suomeksi toisin kuin edesmenneen. Kuvaa logistiikkaa ja vertaa lineaarista ja epälineaarista prosessia, mutta en tajua siitä mitään.
Se on siinä, usko tai älä. En saa kicksejä feikkaamisesta. Voisin valehdella olevani väitellyt, koska minulla on 5 julkaisua ja pitkään sitä väänsin ja tunnen maailman. Mutta en ole. Lopetin lopulta. Minusta ei ollut siihen.
Kysy Maisalta :D