Väyrynen tai Huhtasaari on jo varma presidentti!
Yksinkertaisesti siksi että enemmistö suomalaisista on jo jomman kumman takana.
Kommentit (86)
Menoon kyllästynyt kirjoitti:
Mä kans. Lahjoitin huhtasaaren kampanjaankin rahaa. Muut on mitään sanomattomia
Mitäpä trollitaloon kuuluu? Onko ryssänmaalla tullut jo lunta?
Sotaveteraanit v*ttuun Suomesta! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en näy missään ennakkotilastoissa tai gallupeissa ja aion äänestää Huhtasaarta, veikkaan että monia kaltaisiani näkymättömiä on tässä maassa.
Täällä toinen samanlainen. Annan ääneni Huhtasaarelle.
Näin se vain on! Laura 2018!
Hahhah! Hyvä vitsi.
Meillä Suomessa toki järjestetään ihan reilut ja rehelliset presidentinvaalit, toisin kuin esimerkiksi itänaapurissa, jossa meno on vielä korruptoituneempaa kuin kehitysmaissa (jollainen se tavallaan onkin). Putinhan tulee istumaan valtaistuimellaan vielä palsamoituna vuonna 2083.
Ainoa järkevä valinta Suomen presidentiksi on kuitenkin istuva presidentti Sauli Niinistö, jonka valinta on jo käytännössä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko sinulla lähteitä antaa väitteitttesi tueksi?
en tunne ketään joka äänestäisi enää Saulia ja Suurmoskeijariski on suurin riski kaikki sanovat.
Seuraahan uutisia, sitä ei rakenneta (epäselvä rahoitus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ikävä tuottaa pettymystä, mutta nykyinen presidentti saa eniten ääniä ja toiseksi eniten ääniä kerää ehdokas, jota vihaatte kaikkein eniten. tuolle asialle ette mahda mitään. gallupit on sen verran luotettavia etteivät paljoa väärään mene.
Jep, sehän nähtiin jenkeissä.
Niin, ja olihan Suomessakin aiemmin persujen JYTKY - ei tosin pressan vaaleissa, mutta vaaleissa kuitenkin.
Ihmeitä tapahtuu yhä - ja se jytky oli todella voimakas yllätys koko kansakunnalle.
jos on pakko noita kahta äänestää, niin äänestäkää väyrystä. muitten puolueitten poliitikot evät välttämättä kovinkaan paljoa arvosta huhtasaarta, joten hänelle tulisi kova työ ajaa lupaamiaan asioita. väyrynen ehkä pystyy vähän paremmin ajamaan läpi tahtomiaan asioita, kun tekee kauppoja muitten puolueitten kanssa.
Nimenomaan Väyrynen tai Huhtasaari. Väyrynen on pitkänlinjan politikko. Osaava ja tietää mistä puhuu. Laura on paljon nuorempi isänmaallinen ja Suomen parasta haluava. Nämä kaksi jompi kumpi Suomi ehkä säästyisi. Miten sen sipilän sais pois pilaamasta Suomea. Joo meitä piilo äänestäjiä on äänestä Lauraa, kun kuitenkin lähempänä kuin Paavo. Jompi kumpi kunhan mennään etiäpäin. Niin katon onko vieläkin Laura.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin uskoa, mutta ylen vaalitentin jälkeen tehdyn kyselyn mukaan *onnistunein* väittelyssä oli sale 33.5%, huhtasaari 15.1% ja väyrynen 14%.
Ei ihan vielä selvä homma
Korkeintaan vain toinen voi olla satavarma presidentti näissä ensi vuoden vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Paavo ressaksi ja markka takaisin.
YYA-sopimus Neuvos... korjaan Venäjän kanssa!
Onneksi ei tarvi moista pelätä :D
Kaikki Kokoomuksen kannattajat pitäisi siirtää portaalin kautta toiseen todellisuuteen. Peli on jo pelattu. Turha äänestää.
Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet.
Ei ny ainakaan Suomen Berlusconia. Turhamaista Väyrystä joka värjäilee haiveniaan kuin naiset konsanaan.
Harjoittaa vaalitentissä kirjojensa mainostamista kuin mikäkin markkinoiden helppoheikki. Väyrynen on niin maalainen että ei omaa tilannetajua. Minä kun minä minä....ei kiitos- ikinä.
Vai meneekö ääneni kumminkin muualle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väyrynen tai Huhtasaari on jo varma presidentti!
Hyvä että kerroit säästit minulta äänestyspaikalle matkustamisen vaivan, harkitsin jo että käyn laittamassa äänen jommallekummalle, mutta kun varmistit asian niin nyt mun ei tartte käydä äänestämässä heitä.
tuolla logiikalla Sauli olisi viimeinen tässä kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ny ainakaan Suomen Berlusconia. Turhamaista Väyrystä joka värjäilee haiveniaan kuin naiset konsanaan.
Harjoittaa vaalitentissä kirjojensa mainostamista kuin mikäkin markkinoiden helppoheikki. Väyrynen on niin maalainen että ei omaa tilannetajua. Minä kun minä minä....ei kiitos- ikinä.
Puhuuko siellä taas joku globaalikukko dandy Lontoosta haetussa puvussaan feodaalimaalaisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Kokoomuksen kannattajat pitäisi siirtää portaalin kautta toiseen todellisuuteen. Peli on jo pelattu. Turha äänestää.
Minä haluan nähdä kun Paavo asettaakin pressana Saulin tiukille kähminnöistään EU hun ja muutenkin palauttaa pientä rotia siihen Perustuslain painoarvoon tässä maassa ja ottaa arvojohtajan paikan. Tai Laura. Hyviä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Minä en näy missään ennakkotilastoissa tai gallupeissa ja aion äänestää Huhtasaarta, veikkaan että monia kaltaisiani näkymättömiä on tässä maassa.
Sama. Tulen äänestämään Huhtasaarta tapahtui mitä tahansa.
Ensimmäinen on liian vanha ja toinen liian nuori presidentiksi.