Väyrynen tai Huhtasaari on jo varma presidentti!
Yksinkertaisesti siksi että enemmistö suomalaisista on jo jomman kumman takana.
Kommentit (86)
Paavo ressaksi ja markka takaisin.
onko sinulla lähteitä antaa väitteitttesi tueksi?
Vierailija kirjoitti:
onko sinulla lähteitä antaa väitteitttesi tueksi?[/quote
ON tunnen tämän kansani. Ja laajat yhteydet joka suuntaan.
Kokoomus on enää globalistien kätyrinmaineessa nykyään ja maanpetturin maineessa.
Kun itse keksii oman todellisuutensa niin onhan siinä kiva elää.
Minä en näy missään ennakkotilastoissa tai gallupeissa ja aion äänestää Huhtasaarta, veikkaan että monia kaltaisiani näkymättömiä on tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Väyrynen tai Huhtasaari on jo varma presidentti!
Yksinkertaisesti siksi että enemmistö suomalaisista on jo jomman kumman takana.
Hyvä että kerroit säästit minulta äänestyspaikalle matkustamisen vaivan, harkitsin jo että käyn laittamassa äänen jommallekummalle, mutta kun varmistit asian niin nyt mun ei tartte käydä äänestämässä heitä.
ikävä tuottaa pettymystä, mutta nykyinen presidentti saa eniten ääniä ja toiseksi eniten ääniä kerää ehdokas, jota vihaatte kaikkein eniten. tuolle asialle ette mahda mitään. gallupit on sen verran luotettavia etteivät paljoa väärään mene.
Vierailija kirjoitti:
ikävä tuottaa pettymystä, mutta nykyinen presidentti saa eniten ääniä ja toiseksi eniten ääniä kerää ehdokas, jota vihaatte kaikkein eniten. tuolle asialle ette mahda mitään. gallupit on sen verran luotettavia etteivät paljoa väärään mene.
Jep, sehän nähtiin jenkeissä.
No, Suomen kansa ei sentään toivottavasti ole yhtä ääliötä kuin Jenkkilän punaniskat... Olette varmaan myös uutisista lukeneet, että Trumpin kannatus on laskenut melko reippaasti tekemiensä typeryyksien takia.
Tuskinpa kirjoitti:
No, Suomen kansa ei sentään toivottavasti ole yhtä ääliötä kuin Jenkkilän punaniskat... Olette varmaan myös uutisista lukeneet, että Trumpin kannatus on laskenut melko reippaasti tekemiensä typeryyksien takia.
Jaa-a.
Itse pidin Trumpia surkeana vaihtoehtona ennen USA:n pressanvaaleja, mutta ajan myötä on myös suhtautumiseni hieman muuttunut. En edelleenkään ole samaa mieltä monista asioista mitä Trump tekee, mutta jos Trump on kuitenkin sellanen presidentti jota ei komennella Wall Streetiltä (kuten Clintonia) ja samoin republikaaneilla ole sananvaltaa Trumpiin, on siinä USA:lla kuitenkin tilaisuus tehdä Trumpin johdolla useampiakin merkittäviä muutoksia heidän maansa sisäisiin ongelmiin.
Oman mielipiteeni Trumpista ratkaisee lähinnä se, kykeneekö Trump hoitamaan talouden ja sääntelyt yms. USA:ssa sille mallille, että heidän OMA TYÖVOIMA saisi jälleen omat työskentelymahdollisuutensa takaisin.
Tämä samainen ongelma on nimittäin muuallakin maailmassa, eli vuosien ja vuosikymmenien varrella on hitaasti mutta varmasti, ajettu oma kotimainen työvoima työttömiksi vain siksi, että esim. asuntokuplan rakentaminen on kiinnostanut enemmän kuin kotimaan työllisyys.
Ja tässä puhutaan siis MARKKINAEHDOILLA aikaansaatavasta työllisyydestä, siinä rahakin vaihtaa omistajaa eikä ole mikään umpityperä Suomalainen sossutyöpaikka jossa työskentelyä edellytetään velvollisuudentunteesta (puhumattakaan siitä että aletaan rankaisemaan jos et tee palkatta työtä).
Ei se jenkkienkään talousongelma ihan perätön ole, kun siinä maassa asiat on ajettu niin surkeaan tilaan että monet ei pärjää edes tekemällä kahta tai kolmea työtä, eli työn arvo on valtion etujen vastaisesti menty mokaamaan, se kyllä heikentää valtion mahdollisuuksia rankasti.
Minä en näy missään ennakkotilastoissa tai gallupeissa ja aion äänestää Huhtasaarta, veikkaan että monia kaltaisiani näkymättömiä on tässä maassa.
Täällä toinen samanlainen. Annan ääneni Huhtasaarelle.
Tuskinpa kirjoitti:
"uutisista lukeneet"
samoissa uutisissa Hillaryn voitto oli 95% varmaa
vieläkö joku uskoo propagandaan?
Mä kans. Lahjoitin huhtasaaren kampanjaankin rahaa. Muut on mitään sanomattomia
Ap kirjoittaa ihan silkkaa palturia.
Jos jompikumpi voittaa, muuttaa maasta sekä älymystö että raharikkaat.
Pitihän persuille tulla kunnalisvaaleissakin megajytky.
Joo. Niin on.