Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko, kun Kummelissa kaikkein huonoin oli se Vihinen, vaikka hän oli muodollisesti jopa joku teatterinjohtaja tms.

Vierailija
16.12.2017 |

Näin se taitaa mennä, että ei ne tittelit mitään merkkaa. Jotkut osaa ja jotkut ei.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai johtajan tarvitse olla hyvä näyttelijä ollakseen hyvä johtaja. En kyllä Vihisen kyvyistä johtajuudessa tiedä mitään.

Tai toisinpäin, hyvä näyttelijä voi olla surkea teatterinjohtaja.

Teatterinjohtaja on vähän eri asia kuin jonkun firman johtaja, jonka ei tarvitse käytännössä osata sitä, mitä alaisensa, mutta teatterinjohtaja on tyypillisesti kokenut näyttelijä.

Olen eri mieltä. Olen ollut yhdessä Suomen suurimmista kaupunginteattereista töissä ja kyllä ne teatterinjohtajalta vaaditut vahvuudet ovat ihan muuta kuin hyvät näyttelijäntaidot.

Kuinka monella teatterinjohtajalla ei ole näyttelijätaustaa?

Vierailija
22/27 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hela on komein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vihinen näytellyt missään oikeissa rooleissa?

Vierailija
24/27 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummeli oli kokonaisuudessaankin huono ohjelma.

Vierailija
25/27 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Mutta niinhän se menee että jos ei osaa näytellä, on paras siirtyä teatterinjohtajaksi.

Vierailija
26/27 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli veti ihan hyvin ne juontajan ja haastattelijan roolit ja oli monta muutakin hyvää roolia. Eihän kai Oscaria ollutkaan tarkoitus tavoitella niistä rooleista vaan lähinnä nauttia työstä ja tehdä huumoria.

Vierailija
27/27 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Vihinen pilasi Kummelin kokonaan, ei kestä katsoa. Jollain tasolla tajuan mikä hänessä on joillekin hauskaa, niinkuin viestissä 20 kerrotaan. Keskinen oli hauskan tavallinen, tykkäsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi