Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, ikäerohullu! Välillä nuoren naisen kanssa seurustelu on tosi antoisaa

Vierailija
16.12.2017 |

Olen 32-vuotias mies ja seurustelen 23-vuotiaan naisen kanssa. Nuori, kaunis, fiksu, iloinen, elämänjanoinen, menevä ja tiedostava nainen on loistava kumppani, ja meillä on paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita.

En ole mitenkään yksinomaan nuorten naisten perään, mutta valitettavasti suuri osa itseni ikäisistä ja vanhemmista naisista ei oikein pysy perässäni. Sellainen perus negatiivinen asenne, väsymys, katkeroituminen ja hillitön perheenperustamisvimma eivät tee kenestäkään haluttavampaa.

Tämä palstalla spämmäävä ikäerohullu voisi ottaa ne lääkkeet ja miettiä, miksi hänet aina jätetään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomattu. En ymmärrä, mikä kumman mummoontuminen naisiin iskee kolmikymppisenä.

Vierailija
2/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäisiä ja kauniita naisia on ihan kaiken ikäisissä. Nuoruus taitaa olla asenteesta kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhteisiä kiinnostuksenkohteita voi olla 32-vuotiaalla ja 23-vuotiaalla?

Vierailija
4/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sukupuolesta kiinni. Olen 45 ja mun aviomies on 36 ja kuin mikäkin kauhea vanha ukko, niin tylsä! On ihan komea, mutta luonne ja olemus pystyyn kuollut! Aina ollut tuollainen sukulaisten kertoman perusteella.

Vierailija
5/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole kuin 9 vuoden ikäero. Itse olin kerran yhdessä 14 vuotta vanhemman naisen kanssa ja paras keskustelukemia oli juuri hänen kanssaan.

Vierailija
6/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole kuin 9 vuoden ikäero. Itse olin kerran yhdessä 14 vuotta vanhemman naisen kanssa ja paras keskustelukemia oli juuri hänen kanssaan.

Mä tapailen melkein 20 vuotta nuorempaa miestä. Ei seurustella kuitenkaan. Tiedän että tämä päättyy jossain vaiheessa. Suren jo valmiiksi, koska henkinen ja fyysinen yhteys on parempi kuin kenenkään kanssa. Sekin sattuu, että miehellä voi olla muitakin naisia, nuorempia, joiden kanssa on mahdollisuus toisenlaiseen elämään, lapsiin ja perheeseen. Minä en sitä enää halua. Pitääköhän minun lopettaa tämä ajoissa?

Vierailija
7/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailen melkein 20 vuotta nuorempaa miestä. Ei seurustella kuitenkaan. Tiedän että tämä päättyy jossain vaiheessa. Suren jo valmiiksi, koska henkinen ja fyysinen yhteys on parempi kuin kenenkään kanssa. Sekin sattuu, että miehellä voi olla muitakin naisia, nuorempia, joiden kanssa on mahdollisuus toisenlaiseen elämään, lapsiin ja perheeseen. Minä en sitä enää halua. Pitääköhän minun lopettaa tämä ajoissa?

Johan Buddhakin opetti, että kokemukseen tarrautuminen on kaiken kärsimyksen juuri.

Jos osaa nauttia hyvästä sen aikaa, kun se osuu kohdalle, tällaiset romanssit ovat erittäin nautittavia.

Vierailija
8/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan Buddhakin opetti, että kokemukseen tarrautuminen on kaiken kärsimyksen juuri.

Jos osaa nauttia hyvästä sen aikaa, kun se osuu kohdalle, tällaiset romanssit ovat erittäin nautittavia.

Tähän pyrin. Lisäksi, onhan tässä toinenkin ihminen, joka saa jotain. Minulta.

Vierailija
9/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalainen uuden aallon elokuva, huumeiden käyttö, acid house, venäläisen kirjallisuuden klassikot, raju seksi ja lautapelit. Ainakin tässä tapauksessa.

Vierailija
10/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskalainen uuden aallon elokuva, huumeiden käyttö, acid house, venäläisen kirjallisuuden klassikot, raju seksi ja lautapelit. Ainakin tässä tapauksessa.

Oletko boheemi?

Vierailija
11/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko boheemi?

Olen.

Vierailija
12/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerohullu on itse 18-vuotias pojankloppi.

Vierailija
13/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Miksi ihmeessä kumppanin pitäisi olla saman ikäinen kuin itse on?

Vierailija
14/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Miksi ihmeessä kumppanin pitäisi olla saman ikäinen kuin itse on?

Minusta tärkeintä on tunne.

6

Vierailija
15/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 16 vuotta vanhemman miehen kanssa kihloissa, pian naimisissa. Olen onnellinen näin.

Vierailija
16/16 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Miehellä oli kivaa kun minut tapasi (olin 21 v.) ja halusi vuosia myöhemmin perustaa perheen. Nyt olen lähempänä

kolmeakymppiä, eikä häntä kiinnosta enää mikään.

Iällä ei ole väliä, mutta kannattaa olla varma ettei rakastu nuoruuteen. 9 vuotta ei tosin ole mikään ikäeroksi laskettava, jos vanhempi osapuoli tykkää vielä noista teinijutuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän