Muumilaakson AV-palsta
Millaisia juttuja siellä olisi? :D
Aloitan:
"Mitä mieltä rahvaanomaisesta naisesta, joka pitää isoa timanttisormusta ja luulee niin olevansa?"
nimim. V.Jonkka
"Mikä miehiä oikein vaivaa? Katoavat joka päivä vuorille ja tulevat täysin uuvuksissa takaisin! Mitä ne siellä oikein touhuaa?!"
nimim. V.Jonkka
Kommentit (48)
"Virkaintoinen veljenpoikani nimeltä Launo pidätti kymmeniä hahmoja turhaan ja ilman syytä, onneksi hän läen virkansa ulkoistettiin toiseen kaupunkiin"
- Poliisimestari
Onko Poliisimestarilla edes nimeä? :O
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen kun ihastukseni kohde onkin iskenyt silmänsä sellaiseen suurisilmäiseen nukkeen? Miksi miehiä kiinnostaa vaan naisen kauneus?
- niiskuneiti
Oikeasti ihastukseksi on ihastunut mieheen, nimittäin Nuuskamuikkuseen.
Olen hieman huolissani erään täkäläisen perheen touhuista. He asuvat kaukana kaikesta, alkeellisessa puutalossa vailla mukavuuksia. Äiti, isä ja poika, kaikki reilusti ylipainoisia. Perheen äiti jatkuvasti höösää keittiössä ja tuputtaa kaikille epäterveellistä ruokaa. Hänellä ei tunnu olevan muuten mitään sisältöä elämässä. Isä vetäytyy omiin puuhiin ja tupakkaa tietenkin kuluu. Se on vähän sellainen boheemi. Talossa ramppaa kaikenlaista väkeä myös yöaikaan, vanhoista äijistä rähjäisiin pikkulapsiin. Kerran perheen isä ajoi pyssyllä osoitellen erään örveltäjän pihasta pois, että hän ei ilmeisesti ollut tervetullut. Nyt siellä on alkanut pyöriä myöskin ylipainoinen tyttö jolla on vissiin vähän epämääräiset kotiolot. Ei taida olla ihan sieltä terävimmästä päästä, wt-väkeä niinkuin muutkin. Ei sitä kuulemma kotona kaivata. Väittävät että hän on pojan tyttöystävä, vaikka poika vaikuttaa aika lassukalta. Mitähän siellä oikeesti on meneillään? Oisko tässä jo lasun paikka?
Muumilaakson yllä on nähty outo, pitkä, pujopartainen mies. Hän lentelee pantterilla ja on mahdollisesti pedofiili. Pitäkää lapsianne silmällä. Miehen on nähty tarjoavan toiveita lapsille.
Miksi Mörköä ennakkoluuloisesti kiusataan?
Eikö Muumilaaksossa päästä ennakkoluulojen yli koskaan?
Muutuin näkymättömäksi, koska tätini oli niin ironinen. Tädin ironisuus tuhosi minut. Minulla ei ole mitään arvoa ja elämäni on ihan piloilla tätini takia. Olen itsekin alkanut käyttäytyä ironisesti sisarusteni lapsia kohtaan, mutta se ei ole minun vikani, vaan tätini vika! Pitäisi kai mennä terapiaan, mutten jaksa. Paljon mukavampaa valittaa ja pilata muidenkin elämät koska täti pilasi minun.