Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muumilaakson AV-palsta

Vierailija
16.12.2017 |

Millaisia juttuja siellä olisi? :D

Aloitan:

"Mitä mieltä rahvaanomaisesta naisesta, joka pitää isoa timanttisormusta ja luulee niin olevansa?"
nimim. V.Jonkka

"Mikä miehiä oikein vaivaa? Katoavat joka päivä vuorille ja tulevat täysin uuvuksissa takaisin! Mitä ne siellä oikein touhuaa?!"
nimim. V.Jonkka

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titi-Uuu #metoo

Vierailija
22/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat minulle kateellisia, koska olen niin kaunis. Se on todella turhauttavaa. Onko täällä kohtalotovereita?

Primadonna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset ovat minulle kateellisia, koska olen niin kaunis. Se on todella turhauttavaa. Onko täällä kohtalotovereita?

Primadonna

I feel u, sister!

Primadonnan hevonen

Vierailija
24/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina sherrypullo keittiön kaapissa yhden ruman soppakulhon takana.  Kertokaa, missä te jemmatte pullojanne. 

Vierailija
25/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kellään hyviä ripsenkasvutusvinkkejä? Olen jo kokeillut isoäidin reseptikirjasta kaiken mahdollisen, mutta ripset ovat edelleen ihan tyngät. Olen toivoton.

Niiskuneiti

Vierailija
26/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako miehen lyhyys naisia? Jos on miehekkään karvainen ja tekee rikoksia niin kompensoiko se lyhyyttä?

Kyselee Haisuli

Vierailija
27/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kutsun viettämään joulua anopin luo. Anoppi kuitenkin itse nukkui joulun yli ja ruoaksi oli varattu vain hilloa.

Vierailija
28/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon vaapukkamehua annatte lastenne juoda päivässä?

T: Mamma

Vierailija
29/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei koskaan pese käsiään vessasta tultuaan! Millainen mies ei tajua näin yksinkertaista asiaa? Onkohan hän heikkolahjainen?

Muumimamma

Vierailija
30/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naapurin lestadiolaisäiti lykkäsi lähemmäs 20 kakaraansa meille kun jäivät kodittomiksi, äitini nauttii tilanteesta mutta minä en kestä kun lapset huutavat, purevat ja rikkovat paikkoja. Äiti käskee olla heille kilttejä, mutta minä en jaksa enää. Mikä avuksi?"

Nimimerkki Muumipeikko

Vierailija
31/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei koskaan pese käsiään vessasta tultuaan! Millainen mies ei tajua näin yksinkertaista asiaa? Onkohan hän heikkolahjainen?

Muumimamma

Anteeksi Mamma! Mutta kun minä en ole vielä tähän päivään mennessä löytänyt talostamme vessaa! Missä se on?

t. Muumipappa

Vierailija
32/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voin rikastua tuilla?

-Nipsu

Vierailija
33/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo nähneet jättimäisen kurpitsan? En nyt sano ketään nimillä että keiden se on, mutta luulenpa että siihen on käytetty jotain laitonta. En taatusti maksa yhtä kultakolikkoa että pääsisin pällistelemään sitä lähempää, mutta ällöttää tollanen epäluonnonmukaisuus.

Vierailija
34/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transsukupuolisten virallistamisen takia tapahtuvan sterilisoinnin on loputtava!

T: Tuutikki

Vierailija
35/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää onko masentunut ja mistä saada apua?

Nyyti

Vierailija
36/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naapurin lestadiolaisäiti lykkäsi lähemmäs 20 kakaraansa meille kun jäivät kodittomiksi, äitini nauttii tilanteesta mutta minä en kestä kun lapset huutavat, purevat ja rikkovat paikkoja. Äiti käskee olla heille kilttejä, mutta minä en jaksa enää. Mikä avuksi?"

Nimimerkki Muumipeikko

Rakenna itsellesi oma talo. Ei se niin vaikeaa voi olla...

Ps. Säästät materiaalien hinnan, jos hoidat lautatavaran itse pätkimällä pari puuta!

Vierailija
37/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee, kun en tiedä vanhempieni etunimiä. Kaikki muutkin kutsuvat heitä "mammaksi" ja "papaksi". Miten saisin nimet selville, he eivät ole itse halukkaita niitä paljastamaan.

Vierailija
38/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustossa liikkuu vanhempi mieshenkilö jolla on sairaalloinen kiinnostus kasveihin ja tätä ennen postimerkkeihin. Emme ole koskaan nähneet hänen heilastelevan ketään naispuolista (Lukuunottamatta sitä että kerran Vilijonkka pakotti kavaljeeriksi naamiaisiin) ja kerran hänen luonaan vieraili hänen siskonsa, Hemulitäti.

Tämä mieshenkilö pukeutuu naisten valkoisiin röyhelöalushousuihin, violettiin mekkoon ja korkokenkiin. Olisikohan hän jollain tavalla transsukupuolinen?

t. Muumilaakson huolestunut väki

Vierailija
39/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin potenssiongelmista, kehtaanko mennä kysymään noidalta, olisiko jotain rohtoa, loitsua tai taikajuomaa siihen vaivaan?

Vierailija
40/48 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saan laitteen, jolla voin varmistua, että joessa virtaava neste on varmasti vettä? Kolmella kätevän näköisellä miehellä oli sellainen, mutta Muumilaakson juntit ajoivat heidät pois!!