Muumilaakson AV-palsta
Millaisia juttuja siellä olisi? :D
Aloitan:
"Mitä mieltä rahvaanomaisesta naisesta, joka pitää isoa timanttisormusta ja luulee niin olevansa?"
nimim. V.Jonkka
"Mikä miehiä oikein vaivaa? Katoavat joka päivä vuorille ja tulevat täysin uuvuksissa takaisin! Mitä ne siellä oikein touhuaa?!"
nimim. V.Jonkka
Kommentit (48)
Kaikki naiset ovat minulle kateellisia, koska olen niin kaunis. Se on todella turhauttavaa. Onko täällä kohtalotovereita?
Primadonna
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ovat minulle kateellisia, koska olen niin kaunis. Se on todella turhauttavaa. Onko täällä kohtalotovereita?
Primadonna
I feel u, sister!
Primadonnan hevonen
Minulla on aina sherrypullo keittiön kaapissa yhden ruman soppakulhon takana. Kertokaa, missä te jemmatte pullojanne.
Oisko kellään hyviä ripsenkasvutusvinkkejä? Olen jo kokeillut isoäidin reseptikirjasta kaiken mahdollisen, mutta ripset ovat edelleen ihan tyngät. Olen toivoton.
Niiskuneiti
Haittaako miehen lyhyys naisia? Jos on miehekkään karvainen ja tekee rikoksia niin kompensoiko se lyhyyttä?
Kyselee Haisuli
Sain kutsun viettämään joulua anopin luo. Anoppi kuitenkin itse nukkui joulun yli ja ruoaksi oli varattu vain hilloa.
Kuinka paljon vaapukkamehua annatte lastenne juoda päivässä?
T: Mamma
Mieheni ei koskaan pese käsiään vessasta tultuaan! Millainen mies ei tajua näin yksinkertaista asiaa? Onkohan hän heikkolahjainen?
Muumimamma
"Naapurin lestadiolaisäiti lykkäsi lähemmäs 20 kakaraansa meille kun jäivät kodittomiksi, äitini nauttii tilanteesta mutta minä en kestä kun lapset huutavat, purevat ja rikkovat paikkoja. Äiti käskee olla heille kilttejä, mutta minä en jaksa enää. Mikä avuksi?"
Nimimerkki Muumipeikko
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei koskaan pese käsiään vessasta tultuaan! Millainen mies ei tajua näin yksinkertaista asiaa? Onkohan hän heikkolahjainen?
Muumimamma
Anteeksi Mamma! Mutta kun minä en ole vielä tähän päivään mennessä löytänyt talostamme vessaa! Missä se on?
t. Muumipappa
Kuinka voin rikastua tuilla?
-Nipsu
Oletteko jo nähneet jättimäisen kurpitsan? En nyt sano ketään nimillä että keiden se on, mutta luulenpa että siihen on käytetty jotain laitonta. En taatusti maksa yhtä kultakolikkoa että pääsisin pällistelemään sitä lähempää, mutta ällöttää tollanen epäluonnonmukaisuus.
Transsukupuolisten virallistamisen takia tapahtuvan sterilisoinnin on loputtava!
T: Tuutikki
Mistä tietää onko masentunut ja mistä saada apua?
Nyyti
Vierailija kirjoitti:
"Naapurin lestadiolaisäiti lykkäsi lähemmäs 20 kakaraansa meille kun jäivät kodittomiksi, äitini nauttii tilanteesta mutta minä en kestä kun lapset huutavat, purevat ja rikkovat paikkoja. Äiti käskee olla heille kilttejä, mutta minä en jaksa enää. Mikä avuksi?"
Nimimerkki Muumipeikko
Rakenna itsellesi oma talo. Ei se niin vaikeaa voi olla...
Ps. Säästät materiaalien hinnan, jos hoidat lautatavaran itse pätkimällä pari puuta!
Häiritsee, kun en tiedä vanhempieni etunimiä. Kaikki muutkin kutsuvat heitä "mammaksi" ja "papaksi". Miten saisin nimet selville, he eivät ole itse halukkaita niitä paljastamaan.
Naapurustossa liikkuu vanhempi mieshenkilö jolla on sairaalloinen kiinnostus kasveihin ja tätä ennen postimerkkeihin. Emme ole koskaan nähneet hänen heilastelevan ketään naispuolista (Lukuunottamatta sitä että kerran Vilijonkka pakotti kavaljeeriksi naamiaisiin) ja kerran hänen luonaan vieraili hänen siskonsa, Hemulitäti.
Tämä mieshenkilö pukeutuu naisten valkoisiin röyhelöalushousuihin, violettiin mekkoon ja korkokenkiin. Olisikohan hän jollain tavalla transsukupuolinen?
t. Muumilaakson huolestunut väki
Kärsin potenssiongelmista, kehtaanko mennä kysymään noidalta, olisiko jotain rohtoa, loitsua tai taikajuomaa siihen vaivaan?
Mistä saan laitteen, jolla voin varmistua, että joessa virtaava neste on varmasti vettä? Kolmella kätevän näköisellä miehellä oli sellainen, mutta Muumilaakson juntit ajoivat heidät pois!!
Titi-Uuu #metoo