Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa enää hyviä ja kunnollisia miehiä?

Vierailija
16.12.2017 |

Minulla on mennyt usko miehiin. Viimeinen parisuhde päättyi miehen pettämiseen, deittailumaailmassa tuntuu miehet olevan näitä sarjadeittailijoita, joille mikään ei riitä ja aina etsitään sitä parempaa. Ensimmäiset kuukaudet voidaan olla oikein ihania, mutta sitten juttu lopahtaa miehen puolelta ja varmasti yleisin syy on, että antaa nyt huomionsa jollekin toiselle naiselle.

Mitä nyt olen seurannut tuttavien juttuja, niin tuntuu, että on poikkeus sellainen suhde, ettei mies pettäisi. Sinkkukavereilla myös samaa, etteivät löydä ketään parisuhteeseen asti, kun mies päättää hypätä toiseen kukkaan.

En sitä sano, etteivätkö naisetkin olisi tällaisia, mutta useimmiten se on mies, joka näin toimii.

Mistä siis löytää normaali ja tervejärkinen mies, joka arvostaa naista ja haluaa oikeasti jotain muutakin, kuin hetken hupia? Ikää alkaa olla jo liki 30v., niin tuntuu, että peli on menetetty.

Kommentit (183)

Vierailija
41/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olet minusta tehnyt virheen, että lakkasit etsimästä vikaa peilistä. Ei kyse ole siitä että olisit jotenkin huono tai riittämätön, vaan siitä, että jostain syystä kiinnostut väärästä miestyypistä. Ja sitä ongelmaa et pysty ratkaisemaan syyttämällä miehiä. Maailma on pullollaan hyviä miehiä, mutta jostain syystä sinä et ole kiinnostunut heistä tai (epätodennäköisempää) he eivät ole kiinnostuneita sinusta. Selvitä miksi.

Vierailija
42/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy vielä hyviä miehiä ja naisia mutta niitä parhaimpia tavoittelee myös monet muutkin + kun ne halutuimmat alkavat ymmärtää sen että niillä on todellakin varaa mistä valita sillä match:ejä tulee koko ajan lisää niin seikkailunhalu ja uteliaisuus estää kiintymisen ja kiinnostuksen vain yhteen ihmiseen, vaikka se olisikin hyvä vaihtoehto.

Sarjadeittailu on tullut jäädäkseen ja internet mahdollistaa tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä olet minusta tehnyt virheen, että lakkasit etsimästä vikaa peilistä. Ei kyse ole siitä että olisit jotenkin huono tai riittämätön, vaan siitä, että jostain syystä kiinnostut väärästä miestyypistä. Ja sitä ongelmaa et pysty ratkaisemaan syyttämällä miehiä. Maailma on pullollaan hyviä miehiä, mutta jostain syystä sinä et ole kiinnostunut heistä tai (epätodennäköisempää) he eivät ole kiinnostuneita sinusta. Selvitä miksi.

Selvisi jo: pitää olla jykeväleukainen komistus. Case closed, jälleen kerran.

Vierailija
44/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt rehellisesti millaista miestä sinä haet ja mitkä miehessä ovat ehdoton nou nou. Millaisissa asioissa olet valmis jyräämään miehen näkemyksen?

Haen miestä, joka on rehellinen, jolla on hyvä huumorintaju, osaa keskustella asioista ja jonka kanssa viihdyn. Ihan sellaista tavismiestä. Itselläni ei ole mitään järkyttäviä vaatimuslistoja. Tosin en siedä runsasta alkoholinkäyttöä tai elämänhallinnan ongelmia... Eikä nämä tapailemani miehet ole tällaisia ollutkaan eikä exäni. Ap

160/160 naista haki todellisuudessa lihaksikasta ja vahvaa miestä. Niin haet sinäkin, vaikka muuta sanotkin.

En etsi mitään salihirmuja todellakaan. En itse edes ole mikään himourheilija. Eli, jos lihaksikkaalla meinaat treenaavaa miestä? Toki miehen on oltava minua kookkaampi.

Pikku hiljaa todelliset kriteerit alkavat paljastua, kuten näissä aina käy. Jykevä on ”toki” oltava.

Mikset kysynyt suoraan, mitä tarkoitit: missä on komeat top 20 % -miehet, jotka haluaisivat sinut ja vain sinut, vaikka itse et kummoinen olekaan?

Haloo. Suurin osa miehistä on keskikokoista naista kookkaampia. Ei se vaadi mitään erityistä jykevyyttä saati top 20 ulkonäköä.

Vierailija
45/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat ja menestyneet miehet vaatii ihan mallitasoisia ja hyvintoimeen tulevia naisia(elättävät itsensä ja omaisuuttakin voisi olla)

Vierailija
46/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En etsi mitään salihirmuja todellakaan. En itse edes ole mikään himourheilija. Eli, jos lihaksikkaalla meinaat treenaavaa miestä? Toki miehen on oltava minua kookkaampi.

Gosh darn siinä meni kai sit mun tsäänssit. Itse kyllä tykkään jos nainen on suurin piirtein saman pituinen kuin minä eli naiseksi keskimääräistä pidempi t. lars

Vierailija
47/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu mieluummin muhun, oon 35v! Ja oon jopa 'jykevä' ja noin 188 pitkä, en kuitenkaan läski vaikka urheilla voiskin enemmän. Syön kuitenkin terveellisesti enkä tissuttele päivittäin. Mäkin tahtoisin lähteä syömään vaikka siihen uuteen Emoon tai Oraan. Jos sua ap kiinnostaisi kirjottele tänne? Teen spostin jos nappaa.

Vierailija
48/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän yleensä normaalisti suomalainen mies on suomalaista naista kookkaampi. Ei siihen paljon vaadita. Jos nyt vaikka naisen keskimittä on se 165 cm, niin kyllä suurimmaksi osaksi miehet ovat tuota pidempiä. Ja jos nainen nyt ei ole mikään hirveän lihava, niin myös keskikokoinen mies on häntä raamikkaampi ja on esimerkiksi paksummat käsivarret ja leveämmät hartiat. Mikä tässä on muka ihmeellistä?

Vierailija
49/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan niitä mutta en olae jaksanut kiinnostua naisista enäät vuosikausiin. Aivan liikaa vaivaa suhteessat siihen mitä voi saada. Miinuspuolena että joutuu elämään vanhuutensa yksin, mutta ihan hyvin tässä on mennyt yksin jo viimeiset 15 vuotta, joten tuskin aiheuttaa ongelmia jatkossakaan.

Vierailija
50/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt rehellisesti millaista miestä sinä haet ja mitkä miehessä ovat ehdoton nou nou. Millaisissa asioissa olet valmis jyräämään miehen näkemyksen?

Haen miestä, joka on rehellinen, jolla on hyvä huumorintaju, osaa keskustella asioista ja jonka kanssa viihdyn. Ihan sellaista tavismiestä. Itselläni ei ole mitään järkyttäviä vaatimuslistoja. Tosin en siedä runsasta alkoholinkäyttöä tai elämänhallinnan ongelmia... Eikä nämä tapailemani miehet ole tällaisia ollutkaan eikä exäni. Ap

160/160 naista haki todellisuudessa lihaksikasta ja vahvaa miestä. Niin haet sinäkin, vaikka muuta sanotkin.

Miksi et voisi tutustua ihmiseen, vaan keskityt hänen kokoonsa? Isojen hartioiden kanssako juttelet? Nekö kuuntelevat huolesi ja kannustavat sinua, kun valmistaudut pääsykokeeseen?

Vierailija
51/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu mieluummin muhun, oon 35v! Ja oon jopa 'jykevä' ja noin 188 pitkä, en kuitenkaan läski vaikka urheilla voiskin enemmän. Syön kuitenkin terveellisesti enkä tissuttele päivittäin. Mäkin tahtoisin lähteä syömään vaikka siihen uuteen Emoon tai Oraan. Jos sua ap kiinnostaisi kirjottele tänne? Teen spostin jos nappaa.

Kyllä sinkkunaisen elämä on raskasta :D t. lars

Vierailija
52/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinkkunaisen elämä on raskasta :D t. lars

Älä nyt hiekota mua! :D Oot jo liian vanha ja nyt ap varmaan häipyi kun alko tulemaan treffipyyntöjä yli 40-vuotiailta... :(

Ap pk-seutu?

Vierailija
53/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ottaa vähemmän komea mies. Pienempi riski että pettää kun ei hänelle edes tulisi mahdollisuutta muilta naisilta ja osaisi ehkä arvostaa enemmän sitä yhtä naista eli sinua

Vai niin. Harmi, että näillä vähemmän komeilla miehillä on myös aikamoisia vaatimuksia naisten suhteen.

No miten heidän vaatimuksensa eroaisivat muiden miesten vaatimuksista?

Vierailija
54/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa. Ne vaan harvemmin ovat missään deittipalveluissa profiileineen.Tinderissä  on lähinnä pikaista seksiseuraa etsiviä epävakaita.

Totta. En edes itseasiassa ole Tinderin kautta ketään etsinytkään. Pari tapailusuhdetta löytyi ihan kavereiden kautta. Alkuunsa näytti, että olivat ihan vakavalla mielellä liikkeellä, mutta sitten tapahtui se vanha tuttu juttu, että mies vaan lopetti yhteydenpidon eikä halunnut enää tavata. Sitten kuulin jälkeenpäin, että tapailee nyt jotain toista. Ap

Eihän se mitään pettämistä ole jos lopettaa seurustelun sinun kanssa ja aloittaa toisen suhteen.

Mutta pönttö mies silti, kun ei selkeästi kertonut, että haluaa lopettaa seurustelun, pelkurina vaan katosi elämästäsi.

Ole onnellinen, että miehen luonne selvisi heti alkuunsa.

Vierailija
55/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voisi tutustua ihmiseen, vaan keskityt hänen kokoonsa? Isojen hartioiden kanssako juttelet? Nekö kuuntelevat huolesi ja kannustavat sinua, kun valmistaudut pääsykokeeseen?

Tämä ei ole naisille yksinkertainen juttu. Onni tulisi todellisuudessa miehestä, joka välittää ja kuuntelee. Mutta kun tussu ajaa kohti alfa-miestä, joka ottaa ja käyttää. Ratkaisu on yrittää löytää yhdistelmä molempia, mutta valitettavasti niitä on häviävän vähän.

Vierailija
56/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa. Ne vaan harvemmin ovat missään deittipalveluissa profiileineen.Tinderissä  on lähinnä pikaista seksiseuraa etsiviä epävakaita.

Totta. En edes itseasiassa ole Tinderin kautta ketään etsinytkään. Pari tapailusuhdetta löytyi ihan kavereiden kautta. Alkuunsa näytti, että olivat ihan vakavalla mielellä liikkeellä, mutta sitten tapahtui se vanha tuttu juttu, että mies vaan lopetti yhteydenpidon eikä halunnut enää tavata. Sitten kuulin jälkeenpäin, että tapailee nyt jotain toista. Ap

Eihän se mitään pettämistä ole jos lopettaa seurustelun sinun kanssa ja aloittaa toisen suhteen.

Mutta pönttö mies silti, kun ei selkeästi kertonut, että haluaa lopettaa seurustelun, pelkurina vaan katosi elämästäsi.

Ole onnellinen, että miehen luonne selvisi heti alkuunsa.

Tämä oli eri juttu. Exäni siis petti minua, jonka kanssa olin yhdessä noin 5 vuotta ja asuttiin saman katon alla. Sen jälkeen olen vain tapaillut miehiä. Ap

Vierailija
57/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hiekota mua! :D Oot jo liian vanha ja nyt ap varmaan häipyi kun alko tulemaan treffipyyntöjä yli 40-vuotiailta... :(

Ap pk-seutu?

*COCKBLOCKED BY LARS ULRICH2998*

Vierailija
58/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan keskity kenenkään kokoon? Enhän minä se nirso ole ollut, vaan miehet. Ap

Vierailija
59/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan keskity kenenkään kokoon? Enhän minä se nirso ole ollut, vaan miehet. Ap

Juurihan sinä sanoit, että kookas on oltava. Kaveripiirissäni on lukuisia todella mukavia, fiksuja ja rehellisiä miehiä, jotka epäonnekseen ovat myös keskivertoa lyhyempiä ja muuten rakenteeltaan hyvin solakoita. Valitettavaa molempien osapuolten kannalta, että nämä herrat eivät sinulle käy.

Vierailija
60/183 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHET OVAT ITSEKKÄITÄ,KIEROJA,YLIMIELISIÄ,NIRSOJA,TUOMITSEVIA,NARSISTEJA,SADISTISIA,ILKEITÄ.

Mutta tietysti löytyy niitä ihaniakin mutta sinun täytyy olla yks helvetin onnekas että löydät semmoisen.

Ja naiset ovat helvetin TYHMIÄ,SINISILMÄISIÄ,HERKKIÄ

Pahimmassa tapauksessa he jopa hyväksyvät jos heidän miehet pettävät. Esim. Yks mun tuttava Hän tietää että mies pettää he ovat jopa puhuneet asiasta, mies myönsi asian positiivisesti ja oli sitä mieltä ettei lopeta(eli jatkaa pettämistä)

Sanoin sille naiselle et nyt hemmetti lopetat ton suhteen ja nainen oli sitä mielt et vaikkei hän ole nyt onnellinen niin hän pelkää miten onneton olisi sen jälkeen kun he eroavat.

Siis nitä hemettiä????!!!!!!!

NAISET OLKAA KILTTEJÄ JA USKOKAA ITTEENNE!

Menee hermot ku sivusta kattoo tällästä perseilyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan