Minkälainen asu ylläsi nyt?
Kommentit (22)
mulla turkoosin väriset verkkarit ja niihin kuuluva huppari ja punaset villasukat. Ai niin ja siis Vero Modasta :D :D :D
- Tummansiniset pyjamanhousut
- Kirkkaan oranssi, tiukka T-paita
- Mustat sukat, alushousut ja rintsikat
- Colinetten Blue Parot -villainen iso villatakki
ja uskokaa tai älkää päällysvaatteet:
musta H&M t-paita
Björnkläderin keltaiset huomiohaalarit
Jalaksen mustat turvakengät
sininen toppatakki
;o)
harmaat siistit urheiluhousut
ja alusasu
Vierailja:
- Juicy Couture, vihreä velour huppari ja rennot housut
- Lacoste, valkoinen hihaton toppi
- Gossard, valkoiset alusvaatteet
- valkoiset sukat, joissa valkoisia ja vihreitä raitoja
- Lacoste, valkoiset tennarit
- Zara, vihreä huivi hiuksissa pantana ja vihreällä hiusrenksulla hiukset kiinni
mulla
- neulepaita, H&M
- farkut, H&M
- beiget sukat, Anttila
- valkoiset alusvaatteet, Lindex
:D :D
Ei paljoa kiinnosta mistä kukanenkin puseronsa hommaa. Vai onko se vain tarvetta päteä?
että mitä kenelläkin oli päällä. Mutta tietänkään merkeillä ei ole väliä, jos ei ole kiinostunut muodista/vaatteita, eikä varmaan silloin tiedä mikä on Juicyn velour setti, vaikka se jonkun mielestä on jo vanha muoti, mutta mä tykkään ainakin sitä käyttää himassa, pienten muksujen mutsina, aamuisin. Ihana setti :) Tarvetta ei ole päteä, koska meillä ei juuri vaatekaapeissa muuta ole kun muoti/merkkivaatteita ja muutenkin olemme perhe, joka harrastaa vaatteita ja trendejä, ihan kuin joku toinen laskettelua ja joku toinen uintia.
Vierailija:
Ihan ku noilla merkeillä oliskin jotain merkitystä! :P
Ei paljoa kiinnosta mistä kukanenkin puseronsa hommaa. Vai onko se vain tarvetta päteä
Merkkiä tai ostopaikkaa en enää muista. Olen kauhean pahoillani.
Yhtä mukava ja ihana voi olla joku " nimetön" settikin. (niitä kun saa jopa halvemmalla ;))
Pienten muksujen äiti olen minäkin, eikä mulla ole varaa ostaa mitään merkkivaatteita. Siitä huolimatta että kuljen halpa-hallin kamoissa kotona, lapseni pitävät mua parhaana äitinä. :D
-32-
Vierailja:
Jokainen kai tietää mikä on Juicyn velour setti jne?
Mulla on
- Figuran imetysliivit ja Gossardin pikkarit (ei tod. samaa sävyä :))
- jotkut merkittömät sukat (olen saanut, en muista keneltä)
- Peakin pitkähihainen trikoopaita
- Haglöfsin gore-tex housut (kun olen ollu jo viimeisen tunnin ulos
lähdössä mutta jäin kiikkiin tänne palstalle :))
mullakin kaapissa, mutta se ei kuitenkaan ole tyylin tae. Ja ne joilla on rahaa eivät retostele. Tyyliä ei saa rahalla ja juntti mikä juntti vaikka olis mitä päällä. Sori vaan mutta paljastit itsesi. Mukavaa päivän jatkoa itä-helsinkiin :)
farkut, t-paita ja ohut neule. Jalassa saapikkaat. Oon töissä. Alusvaatteet myös löytyy.
Ruskea pitkä " salsa" hame, punainen t-paita, villasukat ja valkoiset alusvaatteet.
Olen koulussa kirjoittamassa gradua. :)
täytys kait jo ryhdistäytyä,
olen kyllä jo laittanut kodin kuntoon ja ruoka on tulella,
mutta vois sitä kai itsellensäkin jotain tehdä ;)
t. eräs farkuista haaveileva, mutta joka on niin pulska, ettei uskalla edes mennä kokeilemaan
Pitäs lähtä jo iltapesulle ja pyjamaan.
- Juicy Couture, vihreä velour huppari ja rennot housut
- Lacoste, valkoinen hihaton toppi
- Gossard, valkoiset alusvaatteet
- valkoiset sukat, joissa valkoisia ja vihreitä raitoja
- Lacoste, valkoiset tennarit
- Zara, vihreä huivi hiuksissa pantana ja vihreällä hiusrenksulla hiukset kiinni