Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan miestäni (tähän on tultu, viimeinkö sitä sen myöntääkin...)

Anne
15.12.2017 |

Ehti lähteä töihin jo. Ajatus muhinut päässä, mutta olen koittanut ajatella että on vain vaihe. Olemme olleet nyt 2,5 vuotta naimisissa, enkä voisi kuvitella koskevani pitkällä tikullakaan häntä. Hän lopetti vonkaamisen, kun ei lopulta enää jaksanut yrittää. Ajatuskin kuvottaa. Sinällään mitään ei ole vialla, hän käy palkkatöissä, ruokakulut jaetaan sovitusti ja lapsille hänellä on aikaa viikonloppuisin (lopetti juomisen vuosi sitten). En vain tunne miestäni kohtaan enää mitään. Kun kävelen kaupungilla, katse hakee komean miehen luo. Ajatus on miltei alati läsnä. Salilla tuntuu siltä, että on vaikea keskittyä, kun tekee mieli seksiä hyväkroppaisen ja itsestään huolta pitävän nuoren miehen kanssa.

Ainoa ongelma on lapset. He rakastavat isäänsä. Onko syytä jäädä, ja odottaa jos kurssi kääntyisi? Missä vaiheessa lasten etu ei enää riitä jatkamaan tällaista helvettiä... Tekisi mieli vain ottaa hatkat ja jättää lapset isänsä luo. Olen aivan neuvoton...

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies riehuu suoli 24:lla.

Vierailija
82/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä on klassinen "ette vain sopineet toisillenne" -tapaus. Miehen juominen on vain maskannut alkuperäisen ongelman aiemmin. Nyt on tullut esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin sua, kun katsoin miestäni lentokoneessa vierelläni tajusin et tuonko kanssa pitää olla loppuelämä. Ei tarvinnu, heivasin sen pois 5 yhteisen vuoden jälkeen.

Vierailija
84/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne' kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen piti vongata?

Silloin kun halusi seksiä kanssani. Kun itselle pelkkä ajatuskin pahimmillaan aiheuttaa kylmiä väreitä...

Tuntuu siltä, että on vain ajan kysymys milloin päädyn pettämään. Tuntuu siltä, että ajattelen sitä jatkuvasti.

Toivottavasti miehesikin päätyy pettämään, jonkun seksikkään naisen kanssa.

Vierailija
85/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällään vallitsee sensuuri, ei julkaista mun ihan asiallista vastausta,  kun lainauksesta osoitin kohdat jonka takia on mielestäni selvä provo..mitä ihmettä?

Vierailija
86/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maniamies tässä lietsottelee nais vihaa ja pitää keskustelua omilla vastauksilla. Vähän aikaa sitten teki sitä aiheessa miksi joku ihminen nostaa hänessä vihaa. Aina sama tyyli.

Vierailija
87/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne' kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies teki väärin tai mikä hänessä on niin  vastenmielistä? Kuulostaa, että mies paransi tapansa ja panostaa perheen hyvinvointiin, mutta vaimo nyt inhoaa miestään. Miksi ap alun perin rakastui mieheen?

En koe minkäänlaista fyysistä vetoa häntä kohtaan, siitä vaikka ensimmäinen syy. Katsoo elokuvia, lukee kirjoja, käy töissä. Näkee ystäviään. Toisaalla miehet käyvät lenkillä, hoitavat kroppaansa, syövät terveellisesti ja ovat tietoisia omasta ulkonäöstään. Itse aloitin salilla käymisen ja jakson alussa vihjaisin hänelle että voisi itsekkin aloittaa. Mutta ei. Hän lihoi avioliittomme aikana, ei ole huomattavan ylipainoinen, mutta sen verran että häiritsee minua. En koe tasa-arvoa tällaisessa suhteessa. Hän on myös mielestäni liian kiltti tietyissä asioissa. Hänessä ei ole mun mielestä mitään "särmää", tai sitä "jotain". Hän työskentelee Historian opettajana lukiossa.  

Tänään otan lähdön, sen olen  päättänyt. Aion selvittää ajatukseni, ottaa vähintään etäisyyttä

Aika KILTTI tuo mies...ettei vain ap keksisi iltansa ratoksi näitä satuja..

Vierailija
88/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käymään vieraissa, jos vain seksiä haluat. Jos taas koko perhe kyllästyttää, niin on vaikeampi tilanne. Moni mies on vaan lähtenyt, yhtään naista en tunne, joka olisi lapsensa "jättänyt" vaikka toki heitäkin on. Kuks mistäkin syystä. Oliko miehesi siis rasittava alkoholisti vai onko tämä raittius (ilman aiempaa ongelmaa) tehnyt hänestä rasittavan tiukkapipon? Selvittele mitä oikeasti haluat ja missä näet itsesi muutaman vuoden päästä ja toimi sen mukaan...

Vierailija
89/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli aikakin kun illuusio poksahti. Ihmisen ei ole tarkoitus pysyä yhden parin kanssa koko elämää se on  todistettu juttu. Miehes varmasti jo käyny jumputtamassa jotai simpsakkaa kirjastotätiä jos kerran näette pari krt viikossa ja sun näkeminen ei kiinnosta. Sanot suoraa miehelles miten asiat on, ei mitään järkeä tuhota toisianne. Lapset ymmärtää vanhemmalla iällä.

Vierailija
90/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että siinä vaiheessa kun ajatus seksistä tuo lähinnä halun syytä juosta karkuun ollaan jo pariterapian ulottumattomissa. Mä olen jättänyt kaikin puolin ihanan miehen, joka alkoi vain tuntua enemmän kaverilta, melkein kuin veljeltä. Nyt ollaan molemmat onnellisia, yli 10 vuotta erosta. Molemmat löysivät uudet kumppanit, perustivat perheet. Yhdessä ei olisi perhettä voitu perustaa, kun ei vaan sytyttänyt.

Joten ap ymmärrän kyllä.

Vierailija
91/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne' kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies teki väärin tai mikä hänessä on niin  vastenmielistä? Kuulostaa, että mies paransi tapansa ja panostaa perheen hyvinvointiin, mutta vaimo nyt inhoaa miestään. Miksi ap alun perin rakastui mieheen?

En koe minkäänlaista fyysistä vetoa häntä kohtaan, siitä vaikka ensimmäinen syy. Katsoo elokuvia, lukee kirjoja, käy töissä. Näkee ystäviään. Toisaalla miehet käyvät lenkillä, hoitavat kroppaansa, syövät terveellisesti ja ovat tietoisia omasta ulkonäöstään. Itse aloitin salilla käymisen ja jakson alussa vihjaisin hänelle että voisi itsekkin aloittaa. Mutta ei. Hän lihoi avioliittomme aikana, ei ole huomattavan ylipainoinen, mutta sen verran että häiritsee minua. En koe tasa-arvoa tällaisessa suhteessa. Hän on myös mielestäni liian kiltti tietyissä asioissa. Hänessä ei ole mun mielestä mitään "särmää", tai sitä "jotain". Hän työskentelee Historian opettajana lukiossa.  

Tänään otan lähdön, sen olen  päättänyt. Aion selvittää ajatukseni, ottaa vähintään etäisyyttä.

Paska provo. 0/5

Vierailija
92/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mikä sulla on ehkäisynä? Hormonaalinen ehkäisy voi kyllä tuommoisiakin vinkeitä aiheuttaa, ettei oma mies enää kiinnostakaan. Kannattaisi kyllä tämäkin asia testata ennen kuin pistät perhe-elämän sekaisin. 

Vierailija
93/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halunnut mun miestä enää, koska se vonkasi aina joko kännissä tai krapulassa. Kuka haluaa olla vanhalta viinalta haisevan miehen krapulapatja. Kuulemma seksi helpottaa krapulapoireita, siitä into. Muuten oli aika letkunakki. Että sikäli ymmärrän sua ap. Nykyään mulla on salilla käyvä raitis mies, parempaan vaihdoin. Lapsia en tietenkään jättänyt, vaan uusi mies asuu meidän kanssa. Tsemppiä, ap.

Vierailija
94/103 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne' kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään otan lähdön, sen olen  päättänyt. Aion selvittää ajatukseni, ottaa vähintään etäisyyttä.

Pastorini aikoinaan neuvoi että pitkissä avioliitoissa on monenlaisia kausia ja on sellaisiakin tilanteita joissa rakkaus kuolee toisesta ihmisestä riippumattomista syistä (esim. kyllästyminen). Hän neuvoi silloin teeskentelemään rakkautta eli kohtelemaan toista entistäkin kauniimmin ja hellemmin. Oman käytöksesi muuttuessa toinenkin saattaa muuttua ja saatat rakastua kultaasi uudelleen.

En tiedä auttaako tällainen neuvo mitään jos vihaat miestäsi, ehkä on jo liian myöhäistä? Kuulostaa nimittäin siltä että kenties olet jaksanut monenlaista jo kauan, mutta ehkä et halua kertoa meille kaikkea. Toivottavasti saat asiat järjestymään parhain päin!

Vierailija
95/103 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap anne miten vanha olet ja mistä päin? ;)

T m36 188/100 salilla 4 krt viikko.

Olen Treelta. Entä sinä?

Vierailija
96/103 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä monet naiset tekevät lapsia,kun naimisissakin olu vain 2.5 v. Eikö se mene ihmisiiä perille,että se täysin sumea ns rakkauden huuma kestää max 2 vuotta saman katon alla ja lopppu on ihan muuta.Tässäkin tapauksissa niin ja kaikilla muilla sama,,,pitisihän se tiedostaa jo yläasteella.

Vierailija
97/103 |
16.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaihtamalla parane.

Yritähän nyt pitää se kiimainen pillusi kurissa.

Ottamatta kantaa AP:n avio-ongelmiin, niin ihan mielenkiinnosta utelen: 

Miksi se "kiimainen pillu" pitäisi pitää kurissa? Seksuaalisesta vallankumouksesta alkaa olla jo kohta 50 vuotta, olisiko jo aika ymmärtää hyväksyä naisen seksuaalisuuden emansipatorinen potentiaali, ja hellyttää oteta vanhasta puritanistisesta monogamian palvonnasta. 

T. Nainen, joka ei kyllä todellakaan pidä kiimaista pilluaan kurissa. Ja ylpeä siitä.

Seksuaalinen vallankumous oli suuri virhe. Se jakoi populaation voittajiin ja häviäjiin. Voittajia alfa-urokset ja hopealla lähes kaikki naiset. Alemmantason ( noin 80% miehistä) miehet ovat sitten selkeitä häviäjiä. Siksi vain alfat voittivat selkeästi, koska he saavat pyörittää nyt haaremeitaan. Äkkiä ajateltuna naiset olisivat voittajia, mutta ei ihan. Sillä on viitteitä siitä, että mitä vapaampaa seksiä ja enemmän kumppaneita naisilla, sitä onnettomampia ja eroon päätyviä avioliittoja solmitaan.

Beta miehet ovat niin selkeitä häviäjiä, ettei ole tarpeen edes mainita

Vierailija
98/103 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas meni noin kolme vuotta siihen, että aloin tajuta mieheni munan olevan yhtä kiinnostava asia kuin lapamato. Syrjähypyn kautta uuteen suhteeseen, josta kehkeytyi aidosti onnellinen ja pitkäkestoinen avioliitto. Kyllä tuossa vaiheessa lemppaisin ukon mäkeen, jos seksi ei enää himota.

Vierailija
99/103 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaihtamalla parane.

Yritähän nyt pitää se kiimainen pillusi kurissa.

Ottamatta kantaa AP:n avio-ongelmiin, niin ihan mielenkiinnosta utelen: 

Miksi se "kiimainen pillu" pitäisi pitää kurissa? Seksuaalisesta vallankumouksesta alkaa olla jo kohta 50 vuotta, olisiko jo aika ymmärtää hyväksyä naisen seksuaalisuuden emansipatorinen potentiaali, ja hellyttää oteta vanhasta puritanistisesta monogamian palvonnasta. 

T. Nainen, joka ei kyllä todellakaan pidä kiimaista pilluaan kurissa. Ja ylpeä siitä.

Seksuaalinen vallankumous oli suuri virhe. Se jakoi populaation voittajiin ja häviäjiin. Voittajia alfa-urokset ja hopealla lähes kaikki naiset. Alemmantason ( noin 80% miehistä) miehet ovat sitten selkeitä häviäjiä. Siksi vain alfat voittivat selkeästi, koska he saavat pyörittää nyt haaremeitaan. Äkkiä ajateltuna naiset olisivat voittajia, mutta ei ihan. Sillä on viitteitä siitä, että mitä vapaampaa seksiä ja enemmän kumppaneita naisilla, sitä onnettomampia ja eroon päätyviä avioliittoja solmitaan.

Beta miehet ovat niin selkeitä häviäjiä, ettei ole tarpeen edes mainita

naiset eivät tosiaan voittaneet alkaessaan jakaa ympäriinsä. Ovat vuosi vuodelta onnettomampia niin absoluuttisesti kuin verrattuna miehiin.

Vierailija
100/103 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne' kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko miehesi ainoa huono puoli se, ettei hän ole timmikroppainen ja sinun mielestäsi hyvännäköinen? On kyllä ongelmallista, jos ei halua puolisoaan lainkaan, mutta kuulostaa oudolta, että rakkauden loppumisen ainoa syy on, että mies ei ole Adonis. Ymmärtäisin, jos toinen olisi lihonut 20 - 100 kg,osittain menettänyt sujuvan toimintakykynsä arjessa ja olisi vaarassa kuolla/sairastua lihominen vuoksi. Tämä ei kuitenkaan vaikuta olevan teidän tilanteenne kertomasi perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän