Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan miestäni (tähän on tultu, viimeinkö sitä sen myöntääkin...)

Anne
15.12.2017 |

Ehti lähteä töihin jo. Ajatus muhinut päässä, mutta olen koittanut ajatella että on vain vaihe. Olemme olleet nyt 2,5 vuotta naimisissa, enkä voisi kuvitella koskevani pitkällä tikullakaan häntä. Hän lopetti vonkaamisen, kun ei lopulta enää jaksanut yrittää. Ajatuskin kuvottaa. Sinällään mitään ei ole vialla, hän käy palkkatöissä, ruokakulut jaetaan sovitusti ja lapsille hänellä on aikaa viikonloppuisin (lopetti juomisen vuosi sitten). En vain tunne miestäni kohtaan enää mitään. Kun kävelen kaupungilla, katse hakee komean miehen luo. Ajatus on miltei alati läsnä. Salilla tuntuu siltä, että on vaikea keskittyä, kun tekee mieli seksiä hyväkroppaisen ja itsestään huolta pitävän nuoren miehen kanssa.

Ainoa ongelma on lapset. He rakastavat isäänsä. Onko syytä jäädä, ja odottaa jos kurssi kääntyisi? Missä vaiheessa lasten etu ei enää riitä jatkamaan tällaista helvettiä... Tekisi mieli vain ottaa hatkat ja jättää lapset isänsä luo. Olen aivan neuvoton...

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen-34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen-34 kirjoitti:

Mä en pidä kirjaa lukevaa miestä kyllä yhtään seksikkäänä. Ei millään pahalla. AP:lle sanoisin että lähe kävelemään, kun vielä voit. Jos oot alle 30, niin ne ikävuodet kannattaa käyttää erilaisten kokemuksien kartoittamiseen. Itse harrastin seksiä hyvinkin aktiivisesti ja eksoottisissakin tilanteissa, ja katuisin kyllä jos en olisi niitä vuosia käyttänyt siihen. Kolmekymppisenä asetuin pidempään parisuhteeseen, mutta kyllä siinäkin yksi ns. "syrjähyppy" ehti tapahtua. Se toki ulkomailla, kun käytiin miehen kanssa lomalla, mutta tilanne tekee joskus varkaan. Pointtina vaan, et life is short. You gotta live it. ; )

Jaa. Mä taas en pidä tyhmää miestä seksikkäänä. Kyllä sopivanlainen älykkyys saa sukat pyörimään jaloissa.

Jos mä haluan panna, niin siin ei kuule paljoo äijän kirjaviisaus paina. Ja "älykkäät" tyypit on muutenkin tylsiä. I like my men exciting, you know... ; ) Ehkä joku tykkää hiirulaisista? No tietty jos on ite hiirulainen. To each to their own, I guess? 

Jokaisen miehen unelma: tyhmä seksihirmu? Tää oli jo hauska :)

Vierailija
62/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko tehdä mieli heppiä, kun puhe hyväkroppaisista nuorista miehistä. Tänään vois lähteä baariin metsästämään...

T. Yks Helsinkiläinen puuma vaan. ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on taas sama trollimies joka kirjoittaa vaimostaan käänteisenä. Samat teemat ja samat ilmaisut. "Anne", ja vitut.

Ilmankos se alapeukutti, kun olin sitä mieltä ettei muutama kuukausi ilman kaljaa ole vielä juhlimisen aihe

T alkoholistin ex

Vierailija
64/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alkoholisti, ja itseasiassa aika ylpeä siitä. Tänäänkin aion mennä baariin ja rykäistä aivan vitunmoisen kännnin viikonlopun kunniaksi. Nyt on työviikko lusittu, let's get it on (like the hurriganes use to say)

t. alkoholistin ex

Vierailija
65/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vasta muiden kommentit, onpa kylmää kyytiä.

Olen samaa mieltä, että muihin ihastuminen oon pakoreaktio eikä ole todellista rakkautta. Etsit vain hyväksyntää ja haluat testata viehätysvoimaasi ja kostaa miehelle. Älä lähde siihen. Been there done that, tilanne vain pahenee.

Totta että koska vihaat miestä, sinulla on vielä voimakkaita tunteita. Uudestaan rakastuminen on vielä mahdollista.

MUTTA.

Alkoholistin täytyy myöntää tilansa, täytyy tajuta että hän ei voi ottaa mitään, täytyy pystyä ottamaan vastaan sinun päälle kasattu kauna ja katkeruus, ottaa teoistaan vastuu, ja pyytää anteeksi. Useampaankin kertaan. Vain niin minun mielestä voitte alkaa taas rakentaa uutta kunnioitusta ja rehellisyyttä ja avoimuutta, mitä ilman ei voi olla hyvää ja intiimiä suhdetta.

Terapiaan tai sinne minnesotaan.

Muuten sinulle jää vaihtoehdoksi ero. Alkoholistia rakastaa, mutta hänen kanssa ei voi elää.

Älä lähde pettämisen tielle. Eroa ensin, nuole haavojasi ainakin vuosi sinkkuna. Muuten et opi mitään, et teidän liitosta, etkä siitä miksi valitset juoppoja. Valitset vain seuraavan juopon.

T alkoholistin ex

Sinä nyt oletat liikoja. Otit aloituksen sivumaininnan, juomisen lopettamisen, tähän nyt pääsyyksi ap:n omiin henkisiin ongelmiin. Et sinä edes voi tietää, oliko ap:n mies alkoholisti vai mitä tarkoitti tuolla juomisella - kenties vain jatkuvaa bileryyppäämistä. Siitä on vielä pitkä matka alkoholismiin.

Vierailija
66/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää aloitus on NIIN miehen kirjoittama.

Kun femakko ei löydä aloituksessa esiintyvästä miehestä vikaa, kääntää hän asian niin, että aloitus on miehen tekemä naisvihaprovo.

Vierailija
67/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein laatuvastauksia taas, niin kuin odottaa sopikin... Avioliitto luo luottamuksellisen pohjan tutustua toiseen, mutta jos toinen osapuoli tahtoo saada saman myös ulkopuolisesta, on hän, tässä tapauksessa sinä, pahasti erehtynyt. Jos tahdot hyppiä kukasta kukaan, niin kuin sinkuilla, joilla ei ole mitään itsehillintää, on tapana, on ihan turha odottaa mitään aikuiseksi kasvamista. Aikuisuudessa, niin kuin vanhemmuudessakin kun on kysymys vähän muustakin kuin seksihimoista. Ei sillä, etteikö seksillä olisi merkitystä...mutta avioliiton pettäminen on vähän niin kuin kirouksen etsimistä. Elämä ja sen laatu ei tule paranemaan sillä, että seksikumppani on hottis ja kampaa tukan ilman jakausta. Nyt on aika kasvaa vähän aikuiseksi ja kattella asioita niinkö ne oikeasti ovat. ---Ellet sitten halua jäädä henkisesti teiniksi, joka ei ymmärrä muusta kuin ulkokuoren kiillottamisesta ja muusta turhuudesta. Sellanen on elämä, kuin on ihminenkin. Toivottavasti teet viisaita päätöksiä, sinun, puolisosi sekä lasten kannalta.

Vierailija
68/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen-34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen-34 kirjoitti:

Mä en pidä kirjaa lukevaa miestä kyllä yhtään seksikkäänä. Ei millään pahalla. AP:lle sanoisin että lähe kävelemään, kun vielä voit. Jos oot alle 30, niin ne ikävuodet kannattaa käyttää erilaisten kokemuksien kartoittamiseen. Itse harrastin seksiä hyvinkin aktiivisesti ja eksoottisissakin tilanteissa, ja katuisin kyllä jos en olisi niitä vuosia käyttänyt siihen. Kolmekymppisenä asetuin pidempään parisuhteeseen, mutta kyllä siinäkin yksi ns. "syrjähyppy" ehti tapahtua. Se toki ulkomailla, kun käytiin miehen kanssa lomalla, mutta tilanne tekee joskus varkaan. Pointtina vaan, et life is short. You gotta live it. ; )

Jaa. Mä taas en pidä tyhmää miestä seksikkäänä. Kyllä sopivanlainen älykkyys saa sukat pyörimään jaloissa.

Jos mä haluan panna, niin siin ei kuule paljoo äijän kirjaviisaus paina. Ja "älykkäät" tyypit on muutenkin tylsiä. I like my men exciting, you know... ; ) Ehkä joku tykkää hiirulaisista? No tietty jos on ite hiirulainen. To each to their own, I guess? 

No, joku vähemmän älykäs mies on tosiaan sinulle se kaikkein sopivin mätsi, kun et itsekään kuulosta ns. penaalin terävimmältä kynältä.

Parhaimmat kyydit olen itse saanut eräältä tohtorilta, terveisiä vaan Turkuun. 

Kuulin yhdeltä ystävältäni, että paras julkimopano minkä oli koskaan saanut, oli Jani Sieviseltä. Mitenhän paljon hän osaisi puhua Venäläisestä kirjallisuudesta? En tiedä. Mut kyyti oli kuullema lujaa ja armotonta.

"Lujaa ja armotonta" :D kuullostaa kylläkin joltain puolen minuutin teinimunalta :D

Vierailija
69/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että muihin ihastuminen oon pakoreaktio eikä ole todellista rakkautta. Etsit vain hyväksyntää ja haluat testata viehätysvoimaasi ja kostaa miehelle. Älä lähde siihen. Been there done that, tilanne vain pahenee.

Totta että koska vihaat miestä, sinulla on vielä voimakkaita tunteita. Uudestaan rakastuminen on vielä mahdollista.

MUTTA.

Alkoholistin täytyy myöntää tilansa, täytyy tajuta että hän ei voi ottaa mitään, täytyy pystyä ottamaan vastaan sinun päälle kasattu kauna ja katkeruus, ottaa teoistaan vastuu, ja pyytää anteeksi. Useampaankin kertaan. Vain niin minun mielestä voitte alkaa taas rakentaa uutta kunnioitusta ja rehellisyyttä ja avoimuutta, mitä ilman ei voi olla hyvää ja intiimiä suhdetta.

Muuten sinulle jää vaihtoehdoksi ero. Alkoholistia rakastaa, mutta hänen kanssa ei voi elää.

Älä lähde pettämisen tielle. Eroa ensin, nuole haavojasi ainakin vuosi sinkkuna. Muuten et opi mitään, et teidän liitosta, etkä siitä miksi valitset juoppoja. Valitset vain seuraavan juopon.

T alkoholistin ex

Sinä nyt oletat liikoja. Otit aloituksen sivumaininnan, juomisen lopettamisen, tähän nyt pääsyyksi ap:n omiin henkisiin ongelmiin. Et sinä edes voi tietää, oliko ap:n mies alkoholisti vai mitä tarkoitti tuolla juomisella - kenties vain jatkuvaa bileryyppäämistä. Siitä on vielä pitkä matka alkoholismiin.

Ilmeisesti mies itse siellä selittelee.

Jos juominen on pitänyt ihan erikseen lopettaa, ja siitä raittiudesta hehkutella, niin se on merkki alkoholiongelmasta. Se vie perheestä kunnioituksen ja läheisyyden. Kaikki luulee että alkoholisti on sellainen joka vetää kirkasta viinaa ja heiluu kirveen kanssa. Se voi olla myös vittumainen tissuttelija, jolla menee terveys ja kyvyt, ja syyttää siitä muita ja valehtelee juomisensa määrän.

T alkoholistin ex

Vierailija
70/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on. Ap:n suunnitelmissa oli kääntää sukupuoliroolit toisinpäin. Jokainen alapeukku saa hänet tuntemaan onnistuneensa tehtävässään.

Vierailija
71/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUTTA.

T alkoholistin ex

Ilmeisesti mies itse siellä selittelee.

Jos juominen on pitänyt ihan erikseen lopettaa, ja siitä raittiudesta hehkutella, niin se on merkki alkoholiongelmasta. Se vie perheestä kunnioituksen ja läheisyyden. Kaikki luulee että alkoholisti on sellainen joka vetää kirkasta viinaa ja heiluu kirveen kanssa. Se voi olla myös vittumainen tissuttelija, jolla menee terveys ja kyvyt, ja syyttää siitä muita ja valehtelee juomisensa määrän.

T alkoholistin ex

Vierailija
72/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiamies kirjoitti:

Oikein laatuvastauksia taas, niin kuin odottaa sopikin... Avioliitto luo luottamuksellisen pohjan tutustua toiseen, mutta jos toinen osapuoli tahtoo saada saman myös ulkopuolisesta, on hän, tässä tapauksessa sinä, pahasti erehtynyt. Jos tahdot hyppiä kukasta kukaan, niin kuin sinkuilla, joilla ei ole mitään itsehillintää, on tapana, on ihan turha odottaa mitään aikuiseksi kasvamista. Aikuisuudessa, niin kuin vanhemmuudessakin kun on kysymys vähän muustakin kuin seksihimoista. Ei sillä, etteikö seksillä olisi merkitystä...mutta avioliiton pettäminen on vähän niin kuin kirouksen etsimistä. Elämä ja sen laatu ei tule paranemaan sillä, että seksikumppani on hottis ja kampaa tukan ilman jakausta. Nyt on aika kasvaa vähän aikuiseksi ja kattella asioita niinkö ne oikeasti ovat. ---Ellet sitten halua jäädä henkisesti teiniksi, joka ei ymmärrä muusta kuin ulkokuoren kiillottamisesta ja muusta turhuudesta. Sellanen on elämä, kuin on ihminenkin. Toivottavasti teet viisaita päätöksiä, sinun, puolisosi sekä lasten kannalta.

Ap mies tuli paikalle kerjäämään kehuja uudessa roolissa. Sama kaava joka provossa. Et sitten osaa muuttaa tyyliä, aina yhtä tunnistettava. "Anne"on nyt "asiamies" mutta yhtä vituttava besserwisser ja itserakas.

Vierailija
73/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on. Ap:n suunnitelmissa oli kääntää sukupuoliroolit toisinpäin. Jokainen alapeukku saa hänet tuntemaan onnistuneensa tehtävässään.

Näköjään myös englantia solkkaava vosu on sama mies, hänellä lienee tarve saada myös kommentteja, miten kaikki naiset kilvan haluaisivat älykkään kirjoja lukevan miehen.

Joo haluaisikin, mutta ei jos se tulee kalsarikännäävässä mukasivistyneessä paketissa.

T alkoholistin ex (hänkin oli älykäs)

Vierailija
74/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asiamies kirjoitti:

Oikein laatuvastauksia taas, niin kuin odottaa sopikin... Avioliitto luo luottamuksellisen pohjan tutustua toiseen, mutta jos toinen osapuoli tahtoo saada saman myös ulkopuolisesta, on hän, tässä tapauksessa sinä, pahasti erehtynyt. Jos tahdot hyppiä kukasta kukaan, niin kuin sinkuilla, joilla ei ole mitään itsehillintää, on tapana, on ihan turha odottaa mitään aikuiseksi kasvamista. Aikuisuudessa, niin kuin vanhemmuudessakin kun on kysymys vähän muustakin kuin seksihimoista. Ei sillä, etteikö seksillä olisi merkitystä...mutta avioliiton pettäminen on vähän niin kuin kirouksen etsimistä. Elämä ja sen laatu ei tule paranemaan sillä, että seksikumppani on hottis ja kampaa tukan ilman jakausta. Nyt on aika kasvaa vähän aikuiseksi ja kattella asioita niinkö ne oikeasti ovat. ---Ellet sitten halua jäädä henkisesti teiniksi, joka ei ymmärrä muusta kuin ulkokuoren kiillottamisesta ja muusta turhuudesta. Sellanen on elämä, kuin on ihminenkin. Toivottavasti teet viisaita päätöksiä, sinun, puolisosi sekä lasten kannalta.[/equote]

Ap mies tuli paikalle kerjäämään kehuja uudessa roolissa. Sama kaava joka provossa. Et sitten osaa muuttaa tyyliä, aina yhtä tunnistettava. "Anne"on nyt "asiamies" mutta yhtä vituttava besserwisser ja itserakas.

Alkoholi vie kyvyt. Siksi ap-miehen pahin pelko on, että vaimo salilla käydessään löytää kyvykkään uroon.

T alkoholistin ex

Vierailija
75/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne kirjoitti:

Ehti lähteä töihin jo. Ajatus muhinut päässä, mutta olen koittanut ajatella että on vain vaihe. Olemme olleet nyt 2,5 vuotta naimisissa, enkä voisi kuvitella koskevani pitkällä tikullakaan häntä. Hän lopetti vonkaamisen, kun ei lopulta enää jaksanut yrittää. Ajatuskin kuvottaa. Sinällään mitään ei ole vialla, hän käy palkkatöissä, ruokakulut jaetaan sovitusti ja lapsille hänellä on aikaa viikonloppuisin (lopetti juomisen vuosi sitten). En vain tunne miestäni kohtaan enää mitään. Kun kävelen kaupungilla, katse hakee komean miehen luo. Ajatus on miltei alati läsnä. Salilla tuntuu siltä, että on vaikea keskittyä, kun tekee mieli seksiä hyväkroppaisen ja itsestään huolta pitävän nuoren miehen kanssa.

Ainoa ongelma on lapset. He rakastavat isäänsä. Onko syytä jäädä, ja odottaa jos kurssi kääntyisi? Missä vaiheessa lasten etu ei enää riitä jatkamaan tällaista helvettiä... Tekisi mieli vain ottaa hatkat ja jättää lapset isänsä luo. Olen aivan neuvoton...

Jos kerran mikään ei ole vialla, mitä "helvettiä" olet muka jatkamassa? Eihän mitään ole vialla!! Vai mitä?

Minusta näyttäisi sille että ainoa joka teidän suhteessa on ongelma ja on vialla, olet sinä. Hae itsellesi apua, ja hoida ongelmasi kuntoon. Todella vastuuton surkimus olet, jos perheen rikot omien hoitamattomien ongelmiesi tähden. Nyt kanna vastuu itsestäsi, ja pidä ne silmät kaupungilla kurissa!

Vierailija
76/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta muista, että et tee enää yhden yhtä rakkauden hedelmää uuden miehen/uusien miesten kanssa, sillä et ole äitityyppiä, vaan vain ikäkriisissä oleva munahaukka.

🤣

Vierailija
77/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa jo ap-mies vastailemasta omaan provoosi.

Vierailija
78/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne' kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen piti vongata?

Silloin kun halusi seksiä kanssani. Kun itselle pelkkä ajatuskin pahimmillaan aiheuttaa kylmiä väreitä...

Tuntuu siltä, että on vain ajan kysymys milloin päädyn pettämään. Tuntuu siltä, että ajattelen sitä jatkuvasti.

Olet vastenmielinen ihminen

Vierailija
79/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. On todella kuvottavaa, etteivät suomalaismiehet viitsi pitää itseään haluttavina naistensa silmissä. Ilmankos niin moni suomalaisnainen hakee miehensä ulkomailta.

Vierailija
80/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa jo ap-mies vastailemasta omaan provoosi.

Kyllä tämä "Anne" on katkeroitunut mies, huvittelee palstalla. Se alkoholismi teema jäi ihan kesken, mukavampaa kirjoitella "Annen" kiimasta muihin miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi