Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan miestäni (tähän on tultu, viimeinkö sitä sen myöntääkin...)

Anne
15.12.2017 |

Ehti lähteä töihin jo. Ajatus muhinut päässä, mutta olen koittanut ajatella että on vain vaihe. Olemme olleet nyt 2,5 vuotta naimisissa, enkä voisi kuvitella koskevani pitkällä tikullakaan häntä. Hän lopetti vonkaamisen, kun ei lopulta enää jaksanut yrittää. Ajatuskin kuvottaa. Sinällään mitään ei ole vialla, hän käy palkkatöissä, ruokakulut jaetaan sovitusti ja lapsille hänellä on aikaa viikonloppuisin (lopetti juomisen vuosi sitten). En vain tunne miestäni kohtaan enää mitään. Kun kävelen kaupungilla, katse hakee komean miehen luo. Ajatus on miltei alati läsnä. Salilla tuntuu siltä, että on vaikea keskittyä, kun tekee mieli seksiä hyväkroppaisen ja itsestään huolta pitävän nuoren miehen kanssa.

Ainoa ongelma on lapset. He rakastavat isäänsä. Onko syytä jäädä, ja odottaa jos kurssi kääntyisi? Missä vaiheessa lasten etu ei enää riitä jatkamaan tällaista helvettiä... Tekisi mieli vain ottaa hatkat ja jättää lapset isänsä luo. Olen aivan neuvoton...

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne' kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies teki väärin tai mikä hänessä on niin  vastenmielistä? Kuulostaa, että mies paransi tapansa ja panostaa perheen hyvinvointiin, mutta vaimo nyt inhoaa miestään. Miksi ap alun perin rakastui mieheen?

En koe minkäänlaista fyysistä vetoa häntä kohtaan, siitä vaikka ensimmäinen syy. Katsoo elokuvia, lukee kirjoja, käy töissä. Näkee ystäviään. Toisaalla miehet käyvät lenkillä, hoitavat kroppaansa, syövät terveellisesti ja ovat tietoisia omasta ulkonäöstään. Itse aloitin salilla käymisen ja jakson alussa vihjaisin hänelle että voisi itsekkin aloittaa. Mutta ei. Hän lihoi avioliittomme aikana, ei ole huomattavan ylipainoinen, mutta sen verran että häiritsee minua. En koe tasa-arvoa tällaisessa suhteessa. Hän on myös mielestäni liian kiltti tietyissä asioissa. Hänessä ei ole mun mielestä mitään "särmää", tai sitä "jotain". Hän työskentelee Historian opettajana lukiossa.  

Tänään otan lähdön, sen olen  päättänyt. Aion selvittää ajatukseni, ottaa vähintään etäisyyttä.

Kuulostaapa ihan kamalalta mieheltä! Sinuna juoksisin jo! Ps. Saisinko miehesi puhelinnumeron?

Vierailija
42/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUHU! Toinen ansaitsee ainakin rehellisyyden. Pölijää vihata toista eikä myöntää sitä

että kyse on SINUN tunteista. Ihan perusasia on ymmärtää että jokainen vastaa ihan itse omista tunteistaan!

Siis>: <täysin kiihkottomasti, asiallisesti, toteavasti, pahoillaan (toisellakin on tunteet!) kerro mitä ajattelet.

SOPIKAA asia niin että lapset ei kärsi. Se on mahdollista. Mies löytää kyllä itselleen sopivamman naisen,

samoin sinä pääset kokeilemaan uusia miehiä.

Älä rankaise toista viinattomuudesta. Selvästi et ole sopiva nainen miehellesi. Ja se siitä.

SOPIKAA ERO, ja muista että lasten etu on molempien yhteinen etu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
44/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hänet, koska et ansaise hänet

Vierailija
45/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valitsemallasi tiellä. Naureskellaan sitten vanhainkodissa, jos sellaisia vielä tulevaisuudessa on.

Vierailija
46/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se vaihtamalla parane.

Yritähän nyt pitää se kiimainen pillusi kurissa.

Ottamatta kantaa AP:n avio-ongelmiin, niin ihan mielenkiinnosta utelen: 

Miksi se "kiimainen pillu" pitäisi pitää kurissa? Seksuaalisesta vallankumouksesta alkaa olla jo kohta 50 vuotta, olisiko jo aika ymmärtää hyväksyä naisen seksuaalisuuden emansipatorinen potentiaali, ja hellyttää oteta vanhasta puritanistisesta monogamian palvonnasta. 

T. Nainen, joka ei kyllä todellakaan pidä kiimaista pilluaan kurissa. Ja ylpeä siitä.

Eli pienten lasten äitinä ja aviovaimona käyt ylpeästi paneskelemassa nuorempien hyväkroppaisten miesten kanssa ja samaa suosittelet aloittajallekin.

Asia selvä.

Vierailija
47/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mikä mulla todella tässä särähtää korvaan on se, että ap haluaa jättää miehen JA lapset.

Jätä miehesi. ÄLÄ jätä lapsiasi. Olisi todella äärimmäisen itsekäs teko traumatisoida lapset äidinriistolla vain sen takia, että äiti haluaa lihaksikasta salijannua!!!

Sun tehtävä on suojella sun lapsia ja pysyä heidän elämässään. Miehen voit toki jättää.

Vierailija
48/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus on NIIN miehen kirjoittama.

Vierailija
49/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kyynel.

Tylsä miehesi lukee kirjoja, tuo särmätön moukka!

Kehtaapa vielä historianopettaja seksiäkin vongata, ajatella.

Lapset piti kuitenkin tehdä ja parin avioliitto vuoden kuluttua huomasit jo kaipaavasi täysin toisen tyyppisen miehen syliin.

Ei jatkoon.

Vierailija
50/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä kirjaa lukevaa miestä kyllä yhtään seksikkäänä. Ei millään pahalla. AP:lle sanoisin että lähe kävelemään, kun vielä voit. Jos oot alle 30, niin ne ikävuodet kannattaa käyttää erilaisten kokemuksien kartoittamiseen. Itse harrastin seksiä hyvinkin aktiivisesti ja eksoottisissakin tilanteissa, ja katuisin kyllä jos en olisi niitä vuosia käyttänyt siihen. Kolmekymppisenä asetuin pidempään parisuhteeseen, mutta kyllä siinäkin yksi ns. "syrjähyppy" ehti tapahtua. Se toki ulkomailla, kun käytiin miehen kanssa lomalla, mutta tilanne tekee joskus varkaan. Pointtina vaan, et life is short. You gotta live it. ; )

Vierailija
51/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ansaitset parempaa!

Vierailija
52/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen-34 kirjoitti:

Mä en pidä kirjaa lukevaa miestä kyllä yhtään seksikkäänä. Ei millään pahalla. AP:lle sanoisin että lähe kävelemään, kun vielä voit. Jos oot alle 30, niin ne ikävuodet kannattaa käyttää erilaisten kokemuksien kartoittamiseen. Itse harrastin seksiä hyvinkin aktiivisesti ja eksoottisissakin tilanteissa, ja katuisin kyllä jos en olisi niitä vuosia käyttänyt siihen. Kolmekymppisenä asetuin pidempään parisuhteeseen, mutta kyllä siinäkin yksi ns. "syrjähyppy" ehti tapahtua. Se toki ulkomailla, kun käytiin miehen kanssa lomalla, mutta tilanne tekee joskus varkaan. Pointtina vaan, et life is short. You gotta live it. ; )

Jaa. Mä taas en pidä tyhmää miestä seksikkäänä. Kyllä sopivanlainen älykkyys saa sukat pyörimään jaloissa.

Vierailija
53/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen-34 kirjoitti:

Jaa. Mä taas en pidä tyhmää miestä seksikkäänä. Kyllä sopivanlainen älykkyys saa sukat pyörimään jaloissa.

Jos mä haluan panna, niin siin ei kuule paljoo äijän kirjaviisaus paina. Ja "älykkäät" tyypit on muutenkin tylsiä. I like my men exciting, you know... ; ) Ehkä joku tykkää hiirulaisista? No tietty jos on ite hiirulainen. To each to their own, I guess? 

Vierailija
54/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen-34 kirjoitti:

Tämäkin on varmaan miehen kirjoittama. En huolisi miestä joka ei ole koskaan lukenut mitään. Haluan kumppanin joka on ennen kaikkea älykäs. Älykäs mies on myös seksikäs. Mieheni fantasiat ovat ihan omaa luokkaansa, seksielämämme on koko ajan yhä mielenkiintoisempaa.

Vierailija
55/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen-34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen-34 kirjoitti:

Jos mä haluan panna, niin siin ei kuule paljoo äijän kirjaviisaus paina. Ja "älykkäät" tyypit on muutenkin tylsiä. I like my men exciting, you know... ; ) Ehkä joku tykkää hiirulaisista? No tietty jos on ite hiirulainen. To each to their own, I guess? 

No, joku vähemmän älykäs mies on tosiaan sinulle se kaikkein sopivin mätsi, kun et itsekään kuulosta ns. penaalin terävimmältä kynältä.

Parhaimmat kyydit olen itse saanut eräältä tohtorilta, terveisiä vaan Turkuun. 

Vierailija
56/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mania pukkaa näin pikkujoulu aikana kenties?

Vierailija
57/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen-34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen-34 kirjoitti:

Kiitos tästä! On hyvä, että naiset alkavat kömpiä esiin tuon iänikuisen kaksinaamaisuutensa takaa. Ansaitsisit ensi vuonna kutsun Linnan juhliin.

Upeaa!

Vierailija
58/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen-34 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen-34 kirjoitti:

No, joku vähemmän älykäs mies on tosiaan sinulle se kaikkein sopivin mätsi, kun et itsekään kuulosta ns. penaalin terävimmältä kynältä.

Parhaimmat kyydit olen itse saanut eräältä tohtorilta, terveisiä vaan Turkuun. 

Kuulin yhdeltä ystävältäni, että paras julkimopano minkä oli koskaan saanut, oli Jani Sieviseltä. Mitenhän paljon hän osaisi puhua Venäläisestä kirjallisuudesta? En tiedä. Mut kyyti oli kuullema lujaa ja armotonta.

Vierailija
59/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihinkäs se ap hävis? Ap on mies ja niin selvä provo.

Vierailija
60/103 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, palstalta meille tuttu provo-mies kirjoittaa itsestä, historian opettaja joka lukee kirjoja. Odottaa että palstaämmät kilvan kehuu mikä saalis hän on. ÄLKÄÄ lähtekö tään miehen vaimotarinoihin mukaan. AP:n vaimo heräääää jo lukemaan miehesi provoja. Katso arkistoista lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi