Vihaan miestäni (tähän on tultu, viimeinkö sitä sen myöntääkin...)
Ehti lähteä töihin jo. Ajatus muhinut päässä, mutta olen koittanut ajatella että on vain vaihe. Olemme olleet nyt 2,5 vuotta naimisissa, enkä voisi kuvitella koskevani pitkällä tikullakaan häntä. Hän lopetti vonkaamisen, kun ei lopulta enää jaksanut yrittää. Ajatuskin kuvottaa. Sinällään mitään ei ole vialla, hän käy palkkatöissä, ruokakulut jaetaan sovitusti ja lapsille hänellä on aikaa viikonloppuisin (lopetti juomisen vuosi sitten). En vain tunne miestäni kohtaan enää mitään. Kun kävelen kaupungilla, katse hakee komean miehen luo. Ajatus on miltei alati läsnä. Salilla tuntuu siltä, että on vaikea keskittyä, kun tekee mieli seksiä hyväkroppaisen ja itsestään huolta pitävän nuoren miehen kanssa.
Ainoa ongelma on lapset. He rakastavat isäänsä. Onko syytä jäädä, ja odottaa jos kurssi kääntyisi? Missä vaiheessa lasten etu ei enää riitä jatkamaan tällaista helvettiä... Tekisi mieli vain ottaa hatkat ja jättää lapset isänsä luo. Olen aivan neuvoton...
Kommentit (103)
Anne' kirjoitti:
Hän siis alkoi lihomaan lopetettua juomisen. Minua ei edes se juominen niin paljon haitannut, vaikka välillä hävetti hänen käyttäytyminen perhejuhlissa tai julkisissa paikoissa, jos oli kovin humaltunut. Hän ei ollut väkivaltainen tai agressiivinen humalassa. Ärsyttävä kyllä. Nyt on täyin uudestisyntynyt ja oikein "hohtaa" omasta mielestään. Lähinnä kuvottaa...
Ei tarvitse olla väkivaltainen tai menettää työtään ollakseen alkoholisti.
Tuo omahyväinen uudestisyntyminen on ärsyttävää mutta valitettavasti väliaikaista, kuin rakastumisen ensi hua. Todellinen testi tulee kun kaksi vuotta on mennyt, ja mies tajuaa että vesilinja on pysyvä olotila.
Teillä on kaikki asiat puhumatta, tuolla lailla ette pysty korjaamaan suhdetta ikinä.
Olen itse kokenut nuo kaikki vaiheet, koska raitistuminen ja lankeaminen vuorottelevat.
T alkoholistin ex
Aika hektiset 2,5 vuotta olleet. Mistä ne lapset on ilmestyneet?
Sulla on itsellä käsittelemättömiä tunteita, jotka kaadat nyt miesten ja lasten niskaan. Älä missään nimessä lähde nyt seksin perässä karkuun itseäsi. Päädyt kuitenkin jonkun seksikkän mutta itsekeskeisen, hakkaavan känniääliön matkaan ja omat lapsesi tulevat kärsimään eniten.
Hae itsellesi terapiaa ja ehkä myös pariterapiaa. Teillä on paljon käsittelemätöntä painolastia ja todennäköisesti olet rikkinäisestä taustasta kotoisin, kun olet alunperinkin alkoholistin kanssa päätynyt yhteen ja nyt koet elämän jotenkin pettymyksenä, kun se tuttu epävakaus on vähentymässä ja et voikaan kaikkea paskaa laittaa enää miehen syyksi. Katso peiliin ja tee itsellesi jotain.
Ja vaikka eroaisitkin miehestäsi, älä missään nimessä etsi uutta suhdetta, ennenkuin hoidat pääsi kuntoon. Muuten päädyt toisen alkoholistin tai muun sekopään kanssa yhteen, koska sellaisia sinä haet.
Siis Ap ottaisi mieluummin alkoholistin kuin ei-lihaksikkaan miehen.......
Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
??? Naimisissa olleet 2,5 vuotta, ehkä tehty ennen sitä.
Ap anne miten vanha olet ja mistä päin? ;)
T m36 188/100 salilla 4 krt viikko.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että mies olisi parempi jos hän joisi. Tunsitko jonkinlaista ylemmyyden tuntoa vai hoivaviettiä kun hän joi?
Yleensä ihmiset laihtuvat, kun lopettavat juomisen. Olisiko hän masentunut käytöksesi takia, ja siksi söisi liikaa?
Tietenkään mies ei ole parempi että hän joisi. Mutta vuosien huonoa liittoa ei pyyhkäistä hyväksi sillä että jättää muutaman kuukauden ne kaljat ottamatta, tai edes vuosia. Onko kaikki raittiit miehet sitten helppoja kumppaneita? Alkoholi on peittänyt alle muut asiat jotka nyt vasta saa tilaa nousta esiin.
T alkoholistin ex
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??? Naimisissa olleet 2,5 vuotta, ehkä tehty ennen sitä.
No mutta ei tuo mainittu naimisissa olo aika silloin liity mitenkään mihinkään...
Jäätävän huono!!!!
Anne' kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies teki väärin tai mikä hänessä on niin vastenmielistä? Kuulostaa, että mies paransi tapansa ja panostaa perheen hyvinvointiin, mutta vaimo nyt inhoaa miestään. Miksi ap alun perin rakastui mieheen?
En koe minkäänlaista fyysistä vetoa häntä kohtaan, siitä vaikka ensimmäinen syy. Katsoo elokuvia, lukee kirjoja, käy töissä. Näkee ystäviään. Toisaalla miehet käyvät lenkillä, hoitavat kroppaansa, syövät terveellisesti ja ovat tietoisia omasta ulkonäöstään. Itse aloitin salilla käymisen ja jakson alussa vihjaisin hänelle että voisi itsekkin aloittaa. Mutta ei. Hän lihoi avioliittomme aikana, ei ole huomattavan ylipainoinen, mutta sen verran että häiritsee minua. En koe tasa-arvoa tällaisessa suhteessa. Hän on myös mielestäni liian kiltti tietyissä asioissa. Hänessä ei ole mun mielestä mitään "särmää", tai sitä "jotain". Hän työskentelee Historian opettajana lukiossa.
Tänään otan lähdön, sen olen päättänyt. Aion selvittää ajatukseni, ottaa vähintään etäisyyttä.
jep. No tämä suherrus paljasti tekstin provoksi. Vähän lipesi yliyrittämisen puolelle nyt.
Vierailija kirjoitti:
Anne' kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies teki väärin tai mikä hänessä on niin vastenmielistä? Kuulostaa, että mies paransi tapansa ja panostaa perheen hyvinvointiin, mutta vaimo nyt inhoaa miestään. Miksi ap alun perin rakastui mieheen?
En koe minkäänlaista fyysistä vetoa häntä kohtaan, siitä vaikka ensimmäinen syy. Katsoo elokuvia, lukee kirjoja, käy töissä. Näkee ystäviään. Toisaalla miehet käyvät lenkillä, hoitavat kroppaansa, syövät terveellisesti ja ovat tietoisia omasta ulkonäöstään. Itse aloitin salilla käymisen ja jakson alussa vihjaisin hänelle että voisi itsekkin aloittaa. Mutta ei. Hän lihoi avioliittomme aikana, ei ole huomattavan ylipainoinen, mutta sen verran että häiritsee minua. En koe tasa-arvoa tällaisessa suhteessa. Hän on myös mielestäni liian kiltti tietyissä asioissa. Hänessä ei ole mun mielestä mitään "särmää", tai sitä "jotain". Hän työskentelee Historian opettajana lukiossa.
Tänään otan lähdön, sen olen päättänyt. Aion selvittää ajatukseni, ottaa vähintään etäisyyttä.
jep. No tämä suherrus paljasti tekstin provoksi. Vähän lipesi yliyrittämisen puolelle nyt.
Joo liian kiltti ei yleensä ole termi jolla oikean alkoholistin puolisot kuvaavat tätä. Itsekäs paska olisi kuulostanut uskottavammalta. Vielä vähän harjoitusta, ap
T alkoholistin ex
Ap on taas sama trollimies joka kirjoittaa vaimostaan käänteisenä. Samat teemat ja samat ilmaisut. "Anne", ja vitut.
Vierailija kirjoitti:
Ap on taas sama trollimies joka kirjoittaa vaimostaan käänteisenä. Samat teemat ja samat ilmaisut. "Anne", ja vitut.
Sama onneton tyyppi maniavaihe päällä. Haloo vaimo jos käyt täällä ja tunnistat miehesi, miksi et vie häntä hoitoon?????
Nyt on onnistunut provo :) Aloittaja on tehnyt itsestään sopivalla tavalla k***pään. Tunteisiin menee.
Ei se vaihtamalla parane.
Yritähän nyt pitää se kiimainen pillusi kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaihtamalla parane.
Yritähän nyt pitää se kiimainen pillusi kurissa.
Ottamatta kantaa AP:n avio-ongelmiin, niin ihan mielenkiinnosta utelen:
Miksi se "kiimainen pillu" pitäisi pitää kurissa? Seksuaalisesta vallankumouksesta alkaa olla jo kohta 50 vuotta, olisiko jo aika ymmärtää hyväksyä naisen seksuaalisuuden emansipatorinen potentiaali, ja hellyttää oteta vanhasta puritanistisesta monogamian palvonnasta.
T. Nainen, joka ei kyllä todellakaan pidä kiimaista pilluaan kurissa. Ja ylpeä siitä.
PUHU! Toinen ansaitsee ainakin rehellisyyden. Pölijää vihata toista eikä myöntää sitä
että kyse on SINUN tunteista. Ihan perusasia on ymmärtää että jokainen vastaa ihan itse omista tunteistaan!
Siis>: <täysin kiihkottomasti, asiallisesti, toteavasti, pahoillaan (toisellakin on tunteet!) kerro mitä ajattelet.
SOPIKAA asia niin että lapset ei kärsi. Se on mahdollista. Mies löytää kyllä itselleen sopivamman naisen,
samoin sinä pääset kokeilemaan uusia miehiä.
Älä rankaise toista viinattomuudesta. Selvästi et ole sopiva nainen miehellesi. Ja se siitä.
SOPIKAA ERO, ja muista että lasten etu on molempien yhteinen etu.
Voi, mulle kelpaisi tuollainen mies! Ja varmaan monelle muullekin. Jätä siis miehesi ja anna vaikka mulle.
Minäkin halveksin miestäni, mutta eri syistä. En jaksa sen henkistä tylsyyttä. Ei lue ikinä kirjoja, ei ole kiinnostunut ympäröivästä maailmasta, ei ole utelias. Sivistys on olematon. Käyttää aikansa töihin ja urheiluun. Katsoo tv:tä mieluummin kuin lukee kirjaa. Meidän pitäisi varmaan vaihtaa miehiä.
No eroa hyvä ihminen. T. Eronnut 2 lapsen äiti ja hyvin menee
Outoa, että mies olisi parempi jos hän joisi. Tunsitko jonkinlaista ylemmyyden tuntoa vai hoivaviettiä kun hän joi?
Yleensä ihmiset laihtuvat, kun lopettavat juomisen. Olisiko hän masentunut käytöksesi takia, ja siksi söisi liikaa?