Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisit miehestä joka antaa anteeksi pettämisen? Eli on "aisuri"

Vierailija
14.12.2017 |

Haittaisiko sinua ja menisi lopulliset halut mieheen jos tämä kestää ajatuksen, että vieraan miehen kalu on sorvannut vaimoa? Vai ottaisitko rakastavana eleenä ja haluna elää yhteinen elämä kuten aiemminkin suunniteltu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä mieltä miehestä"

jäi sana pois.

AP

Vierailija
2/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se ihana, jos saisi toteuttaa itseään luvan kanssa seksuaalisesti. Harvinaisia ovat nämä miehet valitettavasti :(

Mustasukkaisuus ja omistuksenhalu eivät ole sama asia kuin rakkaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies antaa pettämisen anteeksi. Minä vaan en halua pettää ja mies on sarjapettäjä. Lapset pieniä. Olen sitä mieltä että on ihan parin keskinäinen asia sopia että saako vieraissa käydä vaiko ei ja jos käy niin syytä kertoa sille partnerillekin että on varattu mutta muuten himoissaan vieraissa ettei tule väärinkäsityksiä.

Vierailija
4/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tässä 37 vuoden iässä usko kumppanini olevan ns.neitsyt, joten todennäköisesti jonkun penis on hänessä ollut. Suostuisin kyllä polysuhteeseen, jos se olisi naiselleni tärkeää, vaikka toisaalta ihannetilanteessa olisimme toisillemme ne ainoat. Toki hänen pitäisi käyttää kondomia toisten kanssa. Pettäminen olisi sitten eri juttu, kaipa voisin rakastuneena antaa sen anteeksi, vaikka sattuisihan se kyllä.

Vastaisin nyt, vaikka ap kysyikin naisten mielipidettä.

Vierailija
5/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin vaimolle pettämisen anteeksi. Tutut ja ystävät pitäisivät minua varmaan munattomana idioottina jos tietäisivät, mutta rakastan häntä niin paljon että voin sen kerran antaa anteeksi. Toista kertaa en.

Vierailija
6/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annoin vaimolle pettämisen anteeksi. Tutut ja ystävät pitäisivät minua varmaan munattomana idioottina jos tietäisivät, mutta rakastan häntä niin paljon että voin sen kerran antaa anteeksi. Toista kertaa en.

Uskotko että vaimo otti opikseen?

Vierailija
7/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko että vaimo otti opikseen?

Asiaa käsiteltiin raskaasti ja huolella. Uskon vaimon vilpittömään katumiseen. Hän ymmärtää että litto koki kovan iskun eikä luottamus välttämättä palaa koskaan entiselleen. Ensi kertaa ei tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme