Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot vanhemmat erottuu marketeissa esim. siitä kun antavat lastensa seistä likaisilla kengillään ostoskärryissä!

Vain Suomessa....
14.12.2017 |

Asiakkaat laittaa sinne kärryyn mm. ruoka-aineita kuten hedelmiä ja vihanneksia jotka eivät välttämättä ole pakattuja, ja nämä huonot vanhemmat antavat lastensa seistä siellä kärryssä koiranpaska-bakteerikenkineen!

Idioottimaista käytöstä ja kasvatustaidottomuutta muutenkin, kun se lapsi saatta lentää sieltä korista turvalleen ja sitten itketään miten marketin kärryt oli vaarallisia kun niissä piti väkisin antaa seistä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen joku penikka seisoi K-Supermarketin ostoskärryissä kurakengillään!

Vierailija
2/27 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset lähtee marketiin samalla tyylillä kuin lähtisivät huvipuistoon, koko perheen voimin huutamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta!

Mutta pakko tässä myöntää häpeäkseni että itekki kerran sortunut tähän(joskaan en ruokakaupassa). Olin siis vajaa 2v kaksosten kanssa liikenteessä ja vapaana ei ollutkaan kahden istuttavia rattaita. Koitin hetken taiteita et toinen käveli itse/oli sylissä, mut jossai vaiheessa loppu kärsivällisyys ja nostin toisen lapsen kärryjen kyytiin...

Vierailija
4/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pakkaamatonta ruokaa on myynnissä? Etenkään Prismassa? Kai Prismakin pesee kärryjään? Mielestäni ei ole iso asia jos lapsen laittaa ostoskärryihin jos pysyy siinä paikallaan. Isompi ongelma jos säntäilee sinne tänne. Ihan pientä ei edes voi laittaa siihen istumaosaan jos ei niitä vauvavaunuja ole tarjolla, ne vasta likaisia ovatkin. Lapsen kengät harvemmin kovin likaiset, kurasilla kengillä en veisi edes Prismaan. Onneksi ei käydä Prismassa, siellä nimittäin tulee riitaa just tällaisista asioista samoin kuin siitä että kuka laittaa kassahihnalla kalikan ja laitetaanko se eteen vai taakse?

Vierailija
5/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää heti, että ei ole älyllä siunattu sellaista ihmistä, joka isosta kieltokyltistä huolimatta istuttaa muksunsa sinne kärryihin niitä kurastamaan. Iso lappu "Ethän hygieniäsyistä anna lapsesi seistä rattaissa" ja mammat viis veisaa.

Vierailija
6/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tietää, mikä pakkaamaton hedelmä/vihannes käytetään pesemättä tai kuorimatta?

Että kyllä se hygieniaongelma on ihan jossain muuallakin kuin niiden pikkulasten vanhemmilla.

Mun lapset oli pieniä ennen tämmöistä hysteerisointia - onneksi.

Vierailija
7/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi tietää, mikä pakkaamaton hedelmä/vihannes käytetään pesemättä tai kuorimatta?

Että kyllä se hygieniaongelma on ihan jossain muuallakin kuin niiden pikkulasten vanhemmilla.

Mun lapset oli pieniä siihen aikaan, kun valtaosa ihmisistä osasi lukea ohjeita ja ehkä noudattaakin niitä. Eikun hetkinen, mun lapsethan ovat edelleen pieniä.

Vierailija
8/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen kaupassa ollessani paheksunut ääneen vanhemman toimintaa. Isukki nosti lapsen (n. 1,5 v) seisomaan hevi-osaston vaa'alle (lapsella siis kengät jalassa). Tuli kyllä ihan spontaani "no hyi helvetti" siinä minulla ja isukki tämän kuuli. Jäi huutelemaan jotain perääni, mutta en moisen idiootin kanssa jäänyt enempää tuttavuutta tekemään. Ehkä sitten olen tiukkapipo nipottaja, mutta tuo menee jo yli ymmärryksen.

Vierailija
9/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vanhemmat viettävät aikaa lastensa kanssa muualla kuin kaupassa. 

Vierailija
10/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pakkaamatonta ruokaa on myynnissä? Etenkään Prismassa? Kai Prismakin pesee kärryjään? Mielestäni ei ole iso asia jos lapsen laittaa ostoskärryihin jos pysyy siinä paikallaan. Isompi ongelma jos säntäilee sinne tänne. Ihan pientä ei edes voi laittaa siihen istumaosaan jos ei niitä vauvavaunuja ole tarjolla, ne vasta likaisia ovatkin. Lapsen kengät harvemmin kovin likaiset, kurasilla kengillä en veisi edes Prismaan. Onneksi ei käydä Prismassa, siellä nimittäin tulee riitaa just tällaisista asioista samoin kuin siitä että kuka laittaa kassahihnalla kalikan ja laitetaanko se eteen vai taakse?

Luuletko typerys oikeasti, että jossain marketissa kärryjä pestään koko ajan ja joka asiakkaan välissä? :D tuskin kovin usein pestään, jos ollenkaan

Vierailija
11/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainoastaan ne kengät. Vaan kakaroitten kädet, jotka käyvät siellä koiranpaskassa, omassa kakassa, omassa suussa, omassa nenässä, omissa silmissä, omissa vehkeissä/pimpsloorassa ja ihan kaikkialla mihin ei saa koskea. Ja sitten se käy niissä ruokapaketeissa, irtokarkeissa ym ym.

Vierailija
12/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako aikuinen seistä ostoskärryissä? Jos siitä ei kerran ole mitään haittaa.

Vierailija
13/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärryjen ja korien peseminen on vain lian levittämistä. Ei niitä millään desinfioida!

Vierailija
14/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin pieni, ettei osaa istua istuimessa niin miten pystyy istumaan siellä tavaraosassa? Jos taas ei enää mahdu istuimeen niin pitäisi pystyä kävelemään rinnalla. Itse kyllä laitan vauvan kopan tavaraosaan, mutta silloin ei pysty ostamaan kovin paljoa, kun ostoksille ei jää paljoa tilaa. Vauvan koppaa en koskaan laita likaisiin paikkoihin.

Vierailija
15/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi ihan vaan hyvät tavat?

Vierailija
16/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi joko istuu kärryjen istuimessa tai sitten kävelee itse. En ole koskaan laittanut kärryjen kyytiin, mutta ei minua kyllä kiinnosta, jos joku muu niin tekee.

Suurin osa tuotteista kuitenkin on pakkauksissa ja jos ei ole, niin ne pakataan esim. hedelmäpusseihin. Ja jos kovasti ahdistaa ne bakteerit, eikö kannttaisi kuljettaa mukana jotakin vilttiä tai vastaavaa, jonka sitten voi levittää kärryn pohjalle?

Ja oletteko koskaan ajatelleet, kuinka paljon mahtaa olla bakteereja siinä tangossa, josta kärryjä työnnetään? Bakteerien liika kammoksuminen on huono juttu.

Vierailija
17/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te, että ostoskärryt muuten ovat sitten erityisen puhtaita?

Vierailija
18/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyt ihminen laittaa sen kalikan omien ostostensa taakse. Seisoo kalikan kohdalla ja etenee kohti kassaa kalikan mukana, ei tuki liikennettä eikä ole edellä olevan peesissä. Jos useita ruokakunnan jäseniä liikkeellä, ei koko ryhmä ole jonossa, vaan maksaja on kalikan vierellä ja muut ovat valmiina pakatakseen ostokset. Tai istuvat/seisovat/mitä tahansa kauempana ja odottavat. Maksaja jonottaa ja maksaa.

Vierailija
19/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko typerys oikeasti, että jossain marketissa kärryjä pestään koko ajan ja joka asiakkaan välissä? :D tuskin kovin usein pestään, jos ollenkaan

Tuo edellinen on tyypillinen Kela-asiakas, joka vastuuttaa muut kyvyttömyydestään. Ns. kadotettu sukupolvi vailla näköalaa.

Vierailija
20/27 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainoastaan ne kengät. Vaan kakaroitten kädet, jotka käyvät siellä koiranpaskassa, omassa kakassa, omassa suussa, omassa nenässä, omissa silmissä, omissa vehkeissä/pimpsloorassa ja ihan kaikkialla mihin ei saa koskea. Ja sitten se käy niissä ruokapaketeissa, irtokarkeissa ym ym.

Irtokarkkien myllääjien jäljiltä koko laatikko menee roskiin, mikäli valvonta pitää. Ja muut asiakkaat maksavat Piltin leikit hinnoissa. Myös sen valvonnan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan