Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen yökylässä ja vessassa käyminen

Vierailija
14.12.2017 |

Törmäsin ilmiöön, jossa miehet keskustelevat kuinka eivät kehtaa käydä paskalla, kun heillä on nainen yökylässä. Itse en ole tällaista edes ajatellut ja käyn vessassa aivan kuten muutenkin. Jos pierettää, niin piereskelen samalla, koska mieluummin teen sen vessassa kuin sängyssä.

Kysymys kuuluu, että järkytyttekö te naiset siitä, että mies käy vessassa ja siitä saattaa kuulua jopa ääniä?

Nainen yökylässä ja vessassa käyminen

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Järkyttyä" on väärä sana. Lähinnä ällöttää. Itse en todellakaan suhteen alussa kehtaa käydä kakkosella miehen kuullen ja sittenkin ajan myötä siihen pystyessäni tilanteen täytyy olla sellainen, että mies oleskelee sattumalta asunnon toisella puolella ja kuuntelee musiikkia tai katsoo telkkaria. Tuolloinkin laitan paperia pönttöön siten, ettei molskahdukset kuulu ja joko yskäisen tai aukaisen hanan siksi aikaa jos tulee ilmavaivoja. Tämä on mielestäni hienotunteista.

En myöskään tahdo kuunnella ainakaan heti seurustelun alussa miehen iltavaivoja ja ulostamisen ääntä. Voisi mieskin vähintäänkin laittaa hieman paperia pöntön pohjalle, jotta molskahdukset eivät kuulu kuin soittokunta. Joskus olen törmännyt miehiin, jotka jo heti tapailun alussa käyvät estoitta ulostamassa ja se on paha turn off. Olenpa joskus lähtenyt mitään sanomatta poiskin silloin. En tahdo seurustella sian kanssa. Sen tietää, että moisesta ei ole pitkää matkaa miehen avoimeen piereskelyyn keittiönpöydässä.

Ulostamiseen kuuluu toisinaan myös piereskely. Se, että piereskelee ulostamisen yhteydessä ei tarkoita sitä, että piereskelisi ruokapöydässä. Tuskin hän on siellä ulostamassa. 

Jos mies on heti niin röyhkeä, että ulostaa ja törisee vessassa estoitta naisen kuullen, jota hän yrittää hurmata, niin kyllä se karua tarinaansa kertoo. Siitä ei ole pitkä tie tuohon julkiseen piereskelyyn asunnon muissakin tiloissa kuin vessassa.

Pitääkö miehen siis mielestäsi poistua jos hänelle tulee vessahätä, eikä voi hoitaa toimitusta äänettömästi? 

Ei, vaan hän voisi vaikka avata minulle tv:n tai laittaa musiikkia soimaan. Lisäksi pistää pöntön pohjalle edes vähän paperia, jotta ulostaminen ei kuuluisi niin selvästi. Ihan peruskohteliasuutta tämä. Eihän miehetkään tahdo leidinsä piereskelevän tai ulostavan estoitta, miksi sitten naisen täytyisi sietää moista sikailua mieheltä? Etenkään suhteen alkuvaiheessa, jossa kumpikin osapuoli pyrkii vielä hurmaamaan toisen ja suhde ei ole vielä arkistunut.

Eikö tuollainen ainoastaan korosta sitä tapahtumaa? Pitäisikö tarjota naiselle kuulokkeita ja pyytää kuuntelemaan biisi ja sitten äkkiä juosta vessaan? Taitaa nainen arvata minkä takia laittoi kuulokkeet päähän. 

Miksi haluat saada tämän hienotunteisuuden kuulostamaan näin hankalalta ja teennäiseltä? Ei siitä nyt tuollaista numeroa tarvitse tehdä. Eikä mua naisena haittaisi, vaikka laskisin siinä yhteen 1+1, että musiikki päälle ja sitten kohta mies vessaan, että mille asioille se menee, pitäisin sitä vaan kohteliaana eleenä häneltä.

Vierailija
22/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ymmärrä, että miksi paskalla käymistä pitäis häpeillä? Kaikki ihmiset käyvät paskalla, eikä se ole mitenkään häpeämisen aihe.

1

Sehän tässä ei ollutkaan keskustelun aiheena, eikä kukaan ajattele, että itse ulostaminen olisi jotenkin häpeällinen asia. Lähinnä keskusteltiin estottomasta äänten päästelystä vs. hienovarainen huomioiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En järkyty ja ei haittaa. Varsinkin kun tietää kuinka hankala osalla on käydä kakalla suhteen alkuvaiheessa. Itse olen nainen ja kärsin ärtyvästä suolesta ja olen ollut aika inhorealistinen tästä asiasta aina miehille joita tapailen. Osa on ottanut hyvin ja osalta mennyt seksihalut jne. Nykyinen mies ei välitä. Joskus olen joutunut menemään äkistämään vaikka mies pesee hampaita tai on suihkussa jne ja äänen ja hajun kanssa siinä vääntänyt ja ei ole seksi eikä muihin haluihin vaikuttanut. Ehkä myös tämä oma "ongelma" saa ymmärtämään muiden tarvetta käydä vessassa.

Tätä en vaan ymmärrä. En ikinä tahdo parisuhteeni muuttuvan niin arkiseksi, että toinen vääntää paskaa kun toinen pesee hampaitaan. Kai nyt joku intimiteetti voi säilyä suhteessakin. Eikö toinen nyt voi astua vaikka vessasta ulos jatkamaan hampaiden pesua, jos niin äkillinen vessahätä iskee. Hyi hitto.

Vierailija
24/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit asioinnit eivät järkytä tai häiritse, mutta vessa-asiointien ylenmääräinen korostaminen antaa vähän tyhmän kuvan ihmisestä. Nämä tämmöiset "meen nyt vääntämään ison pskan" ovi auki ja selostuksella...

Vierailija
25/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En järkyty millään tavoin, mutta ei se nyt mikään suurenmoinen plussakaan ole. Sen verran voi halutessaan olla hienotunteinen, ettei ihan estoitta piere siellä vessassakaan. Pakko ei ole, en juokse karkuun, mutta en nyt yleensäkään kovin tarkkaan halua kuunnella toisten ihmisten vessaääniä.

Missä sinä toivot yövieraidesi pieremisensä hoitavan, jos vessakaan ei ole hyvä paikka siihen? Vai kuinka pitkään oletat ihmisten pystyvän pidättämään pieruja?

Vierailija
26/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ulkohuussien aikaan moista ongelmaa. Hah!

Vierailija
27/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Järkyttyä" on väärä sana. Lähinnä ällöttää. Itse en todellakaan suhteen alussa kehtaa käydä kakkosella miehen kuullen ja sittenkin ajan myötä siihen pystyessäni tilanteen täytyy olla sellainen, että mies oleskelee sattumalta asunnon toisella puolella ja kuuntelee musiikkia tai katsoo telkkaria. Tuolloinkin laitan paperia pönttöön siten, ettei molskahdukset kuulu ja joko yskäisen tai aukaisen hanan siksi aikaa jos tulee ilmavaivoja. Tämä on mielestäni hienotunteista.

En myöskään tahdo kuunnella ainakaan heti seurustelun alussa miehen iltavaivoja ja ulostamisen ääntä. Voisi mieskin vähintäänkin laittaa hieman paperia pöntön pohjalle, jotta molskahdukset eivät kuulu kuin soittokunta. Joskus olen törmännyt miehiin, jotka jo heti tapailun alussa käyvät estoitta ulostamassa ja se on paha turn off. Olenpa joskus lähtenyt mitään sanomatta poiskin silloin. En tahdo seurustella sian kanssa. Sen tietää, että moisesta ei ole pitkää matkaa miehen avoimeen piereskelyyn keittiönpöydässä.

Me olemme mieheni kanssa käyneet ihan normaalisti vessassa suhteen alusta asti. Olemme toki noudattaneet normaalia hienotunteisuutta siten, että vessakäynnit pyritään hoitamaan yksityisesti ovi kiinni, siivotaan mahdolliset sotkut jälkeemme ja pesemme kädet toimituksen jälkeen vedellä ja saippualla. Mutta koskaan emme ole tehneet vessassa käynnistä tuollaista teatteria, saati vaatineet, että vessassa ollessa pitää jotenkin pidätellä normaaleja ääniä. Ihan on siis "estoitta" saanut ulostaa ilman turhaa häpeilyä ja dramatiikkaa. Ja vessa on meillä myös se paikka, jossa saa rauhassa piereskellä jos pierettää.

Yhteisiä vuosia on takana kohta 20, mutta emme ole vielä alkaneet pieremään ruokapöydässä. Johtuu varmaan siitä, että vessassa sen saa tehdä rauhassa häpeilemättä luonnollisia ääniä mitä siihen kuuluu. Ei sitten pääse vahingossa niin usein väärissä paikoissa niitä pieruja, kun ei tarvitse pidätellä ja estellä niitä siellä oikeassa paikassa.

Vierailija
28/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta huomaa, miten erilaiset käsitykset ihmisillä on siitä, mikä on kohteliasta tai hienotunteista. Minusta se, että pissatessa lorisee ja kakatessa molskahtelee on normaalia ja luonnollista, ei epäkohteliasta. Sen sijaan en pidä kauhean hienotunteisena ja kohteliaana sitä, että käyttää puoli rullaa vessapaperia ja lorottaa turhaan kallista käyttövettä vain peittääkseen normaaleja ääniä. Ja se jos vaatii asunnon haltijaa kuuntelemaan kuulokkeet päässä musiikkia tai siirtymään muualle asuntoon oman vessareissun ajaksi, on paitsi epäkohteliasta, myös typerää. Omassa kotonaan kukin vuoratkoon vaikka koko vessan vessapaperilla ja valuttakoon vettä miten haluaa, mutta kylässä ollessa voisi ajatella niitäkin, jotka sinulle sen vessapaperin ja käyttöveden tarjoaa. Nykyään monet haluavat ajatella ekologisesti näitä asioita ja ihan syystäkin.

Vierailija
29/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen miehen luokse yöksi päässyt ja kävin siellä 3 x paskalla 24 h sisällä. T: nainen

No ei ihme, ettet toiste päässyt.

Awwww, herkkis 😂😂

Jos paskattaa, silloin pitää paskoa. Se on sellainen ruumiintoiminto, joka on kaikilla eikä siihen oikein voi vaikuttaa itse. Toki jotkut kakkivat vain tyyliin kaksi kertaa viikossa, mutta ne, joilla on nopeampi ruoansulatus ja aineenvaihdunta, joutuvat usein käymään enemmänkin. Lisäksi toki mahdolliset mahavaivat jne.

Ei nyt tokikaan tarvitse piereskellä toisen nenään tai paskoa keskelle ruokapöytää, mutta on aivan käsittämätöntä, että tuollaista normaalielämään kuuluvaa pakollista ruumiintoimintoa noin hävetään ja paheksutaan. Hyvänen aika sentään 😂😂

Vierailija
30/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulostamiseen kuuluu toisinaan myös piereskely. Se, että piereskelee ulostamisen yhteydessä ei tarkoita sitä, että piereskelisi ruokapöydässä. Tuskin hän on siellä ulostamassa. 

Jos mies on heti niin röyhkeä, että ulostaa ja törisee vessassa estoitta naisen kuullen, jota hän yrittää hurmata, niin kyllä se karua tarinaansa kertoo. Siitä ei ole pitkä tie tuohon julkiseen piereskelyyn asunnon muissakin tiloissa kuin vessassa.

Pitääkö miehen siis mielestäsi poistua jos hänelle tulee vessahätä, eikä voi hoitaa toimitusta äänettömästi? 

Voisi käyttää samaa kikkaa kuin naisetkin eli vessaäänien peittämistä laittamalla vesihana auki. Jos sitten senkin yli kuuluisi törinä, nainen kuitenkin tietäisi ettei mies ole estoton sika vaan yrittää peittää äänet.

Vierailija
31/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Samaa mieltä tuosta paperin ja veden tärväämisestä. Ihme porukkaa, kun pitää oikein kuuntelemalla kuunnella, kun joku käy vessassa tarpeillaan.

Vierailija
32/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En järkyty millään tavoin, mutta ei se nyt mikään suurenmoinen plussakaan ole. Sen verran voi halutessaan olla hienotunteinen, ettei ihan estoitta piere siellä vessassakaan. Pakko ei ole, en juokse karkuun, mutta en nyt yleensäkään kovin tarkkaan halua kuunnella toisten ihmisten vessaääniä.

Missä sinä toivot yövieraidesi pieremisensä hoitavan, jos vessakaan ei ole hyvä paikka siihen? Vai kuinka pitkään oletat ihmisten pystyvän pidättämään pieruja?[/quotJos kovin paljon pierettää on kyllä ruokavaliossa vikaa. Itsellä pierujen pidättäminen on ongelma vain jos vatsa on jotenkin sekaisin ja olen syönyt sopimattomasti.

Vierailija
33/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä järkyty. Jestas sentään. Mies kyllä aluksi aina pisti hanan päälle sun muuta, se oli todellakin järkevä temppu. En millään arvannut mitä tapahtuu, kun mies menee vessaan ja kaikki hanat ja vempaimet huutavat vajaa kymmenen minuuttia ;D

Miehet todella tuntuvat olevan tässä herkempiä, en itse tietenkään mitenkään retostele että tässä sitä mennään vessaan, tai töräyttele ja molskauttele tarkoituksella, mutta en kyllä mitenkään häpeä asiaa tai yritä peitellä vahingossa tulevia ääniä. Samaa odotan mieheltä.

Vierailija
34/34 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjoo, kyllä mies ei ihan alussa uskaltanut käydä edes pissalla luonani. Parin viikon päästä kuitenkin ihan luontevasti. Myönsi kyllä miettineensä, että miten käy edes omassa kodissaan paskalla jos olen kylässä.