Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei saatana! Nyt on hyvät neuvot kalliit. Liian tummiksi värjäytyneet kulmakarvat!

Vierailija
14.12.2017 |

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Värjäsin kulmakarvat ja niistä tuli ihan liian tummat, näytän joltain brezhneviltä tai kardashianilta 😂😂
Kokeiltu on saippualla ja hammasharjalla hinkkaus sekä vetyperoksidiliuoksella hankaus. Niillä lähti ihosta suurin osa väristä, mutta itse kulmakarva on vieläkin melkein musta😭
Mä en kehtaa lähteä ulos näiden kanssa! Apua!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää hiukset astetta paria tummemmiksi.

Vierailija
2/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti saunassa melkeen kokonaan väri pois kulmista. Sai tehdä uusiksi vaaleammalla värillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, varo nyt silmiäsi kuitenkin noiden aineiden kanssa. Olet jo monta konstia kokeillut, meinasin ehdottaa syväpuhdistavaa shampoota, mutta toi vetyperoksidi taitaa olla sitä vahvempi..

Onko sulla silmämeikkiä? Usein juuri värjätyt kulmat näyttää kovin tummilta, jos ei ole vielä silmiä meikannut.

Vierailija
4/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole vaihtoehto, en värjää hiuksiani ja niissä on niiden luonnollinen väri😊 ap

Vierailija
5/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä neuvo. Lisäksi kannattaa käyttää voimakkaampaa silmämeikkiä sen aikaa, että kulmat vähän vaalenevat. Kun naamassa on muutakin tummaa, kulmat eivät näytä niin luonnottomilta.

Muuta on tuskin tehtävissä, jos kerran vetyperoksidikaan ei auta. Jos sinulla on paksut, tuuheat kulmat, ehkä niitä voisi hieman nyppiä, jotta ne eivät olisi niin huomiota herättävät.

Vierailija
6/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jotain öljyä. Ja laita vahvempi silmämeikki, se tasoittaa efektiä. Joka tapauksessa se väri haalenee viikossa.

Vierailija
7/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitä vaaleammalla kulmageelillä

Vierailija
8/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se muutaman päivän päästä haalistuu. Meikin/kasvojenpesuaineella puhdistat ja käyt saunassa.

Vierailija
9/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole vaihtoehto, en värjää hiuksiani ja niissä on niiden luonnollinen väri😊 ap

No tämähän on järkevä periaate: luonnonvaalea tukka pitää olla mutta kulmat värjätään. No tyylinsä kullakin.

Vierailija
10/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parranajokone.

Vierailija
11/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: mulla ei nyt ole täällä kotona muita värejä kuin tuo refectocilin ruskea sävy, eli päällevärjäys ei nyt ole mahdollinen. Nyt mulla on kulmissa perusrasvaa muhimassa ja kohta hinkkaan sen kanssa

3: laitoin silmämeikinkin kokeeksi kun ajattelin että tasottaa lookkia. On ne kulmat edelleen aika silmiinpistävät 😳

Vierailija
12/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut vähän sitruunamehulla liottelu. Varo, ettei mene silmiin!

Vierailija
13/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ruokaöljyä, anna vaikuttaa vaikka puoli tuntia tai tuntikin ja huuhtele. Ja ysille vastaus; itsellä on luonnonvaaleat hiukset mutta lähes valkoiset ripset ja kulmat, todellakin värjään niitä etten näytä ihan albiinolta.

Vierailija
14/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askorbiinihappoa olen käyttänyt epäonnistuneen hiusvärin haalistamiseen. Sitruunamehuakin voisi kokeilla. 

Vierailija
15/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totut niihin parissa päivässä ja sitten ne näyttääkin paremmilta. Rasvalla saat irti ihosta. Nypi kapeammaksi. ja sitten vaan totuttelet.

Vierailija
16/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia puuteria kun sipaiset lopuksi väri vaalenee hyvin sopivaksi -ja ne vaalenevat muutamassa viikossa takaisin.

Vierailija
17/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämähän on järkevä periaate: luonnonvaalea tukka pitää olla mutta kulmat värjätään. No tyylinsä kullakin.

Ennen ei ole tullut näin tummiksi😞 Ostin hiljattain uuden väriaineen jota käytin ekaa kertaa, vanha oli moooonta vuotta vanha ja varmaan menettänyt tehoansa. Sillä ei tullut näin tummaksi. Mulla on sellainen keskiruskea tukka, mutta kulmat on paljon vaaleammat ja värjään niitä tummemmiksi tai sitten käytän kulmakynää. Ap

Vierailija
18/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat kulmakarvat blondilla on tooosi sexyt, kyllä moni mies tykkäis, ihan niinku Sharon Stone nam

Vierailija
19/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ruokaöljyä, anna vaikuttaa vaikka puoli tuntia tai tuntikin ja huuhtele. Ja ysille vastaus; itsellä on luonnonvaaleat hiukset mutta lähes valkoiset ripset ja kulmat, todellakin värjään niitä etten näytä ihan albiinolta.

Kiitos neuvosta❤️ Juuri näin on mullakin, kulmat on paljon vaaleammat kuin hiukset. Näytän joltain olmilta jos niissä ei ole väriä. Tässä on jo vähän paha mieli valmiiksi niin mukava kun joku tajuaa tilanteen. Kiitos myös muille neuvojille, sitruuna menee tän rasvahauteen jälkeen kokeiluun (jos se ei siis auta)!

Ap

Vierailija
20/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakanpoistoaineella lähtee väriä. Pumpulituppoon ja varovasti pyyhit, testattu on.