Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi ajoit kolarin tai jouduit ylipäätään liikenneonnettomuuteen?

Vierailija
14.12.2017 |

Mikä oli syy onnettomuudelle ja miten osallisten kävi?
Oma on peräänajo yhtenä talvena joskus vuostuhannen alussa, taisin olla vähän omissa ajatuksissa ja edessäni oli auto pysähtynyt kääntyäkseen vasemmalle. Odotti vastaantulevia, havahduin liian myöhään enkä saanut pysähtymään liukkaalla ja posautin hanuriin. Säikähdyksellä onneksi selvittiin, nappulaliigan pojat ja minä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkakolari kuorma-auton kanssa metsätiellä. Tulin mutkan takaa, huomasin vastassa olevan kuorma-auton ja yritin jarruttaa mutta tie oli niin jäässä ettei auto enää pysähtynyt. Isommilta henkilövahingoilta onneksi säästyttiin, vaikka mun käytössä ollut auto menikin lunastuskuntoon. Kyseessä siis niin kapea tie että on siinä ja siinä pääseekö kaks henkilöautoakaan toisistaan ohi.

Vierailija
2/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokkakolari kuorma-auton kanssa metsätiellä. Tulin mutkan takaa, huomasin vastassa olevan kuorma-auton ja yritin jarruttaa mutta tie oli niin jäässä ettei auto enää pysähtynyt. Isommilta henkilövahingoilta onneksi säästyttiin, vaikka mun käytössä ollut auto menikin lunastuskuntoon. Kyseessä siis niin kapea tie että on siinä ja siinä pääseekö kaks henkilöautoakaan toisistaan ohi.

Aikaa tapahtuneesta noin 4 viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kymmenen vuotta sitten auto meni kaksi kertaa katon kautta ympäri, kun kuljettaja ei seurannut tietä. Itse en ole ajanut kolaria. Pyörällä olen katunut jos se lasketaan liikenneonnettomuudeksi. 

Vierailija
4/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks viime viikolla vähän pelti rutisi. En muista kenen vika, olin kännissä. Näitä nyt sattuu useemman kerran vuoteem.

5/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut "vaan" junaonnettomuudessa, kun matkustin junalla. Juna suistui raiteilta ja olkapää meni p*skaksi onnettomuuden takia.

Vierailija
6/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutin puuhun niin että tömähti muutama vuosi sitten. Kaikki muutkin kolarit on olleet minä vs. tolppa/rakennusteline/kivi... Onneksi niin eikä päin muiden autoja.

Vierailija
7/7 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2011, toinen tuli stopin takaa kylkeen, vauhtia ei onneksi ollut paljoa kummallakaan.

30 vuotta kortti ja itse olen kolhinut kerran helman betoniporsaaseen ja kerran piti työntää eturengas hangesta pois.... nekin silloin parikymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä