Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulevatko vanhemmat äidit (40+)

Vierailija
13.12.2017 |

olevansa kypsyyden vuoksi parempia äitejä kun 20-30 vuotiaat vai onko osa esim.kateellisia nuoremmille?
Päiväkoti on joulujuhlassa tupaten täynnä yli nelikymppisiä pikkulasten äitejä, jotka nyrpistelee nokkaa ja tuijottaa kaikkia nuorempia ja etenkin kauniita äitjä jopa porukassa supisten.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipäs tämä taas ikäväksi kun kaikki pahoittaa mielensä, en tarkoittanut etteikö 40+ naiset voisi olla ihan yhtä kauniita, eikä sillä ulkonäöllä ole mitään tekemistä nyt äitiyden tai älyn kanssa.

Minua kiinnostaa ja harmittaa vain tuo käytös, ikäänkuin katsoisivat äitejä alaspäin, kuin olisivat parempia kun nämä nuoremmat.

Ja kuiskuttelu ja tuijottaminen nyt vaan mun mielestä on ikävää ja asiatonta toimintaa keneltä tahansa aikuiselta ihmiseltä.

Rouva 42v johtaja todisti juuri kuinka itse ajattelee olevansa parempi, eikä voisi kadehtia ketään oman älynsä ja asenteensa vuoksi, minä voin kertoa ettet kauhean älykkäältä vaikuita kun aloitat lauseen sanalla reps!

-ap

Vierailija
22/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin kirjoitti:

Kuvittelisitkohan vaan? En ole törmännyt kuin kerran vastaavaan ja sekin oli aika lievä tapaus. En usko, että hänen kohdallaan kyse oli varsinaisesti äidiksituloiästä, vaan lapsellisesta ja katkerasta luonteesta kuten tässäkin ketjussa muutama keskenkasvuinen... :D

Kaikenlaisissa joulujuhlissa ja kissanristiäisissä käyty eikä kukaan ole kyllä nyrpistellyt siellä. Mene itse rohkeasti juttelemaan, äläkä tee itse omasta iästäsi tai ulkonäöstäsi numeroa.

Tää oli varmaan provo.. 😂

En ole tehnyt omasta iästäni tai ulkonäöstäni numeroa, en ole mielestäni sanonut että tämä nyrpistely ja kuiskuttelu kohdistuisi minuun, olen vain seurannut sivusta samojen äitien toimintaa päiväkodissamme jo muutamana vuotena ja se alkaa jo olla häiritsevää.

Ja ei ole provo..

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pin kirjoitti:

Kuvittelisitkohan vaan? En ole törmännyt kuin kerran vastaavaan ja sekin oli aika lievä tapaus. En usko, että hänen kohdallaan kyse oli varsinaisesti äidiksituloiästä, vaan lapsellisesta ja katkerasta luonteesta kuten tässäkin ketjussa muutama keskenkasvuinen... :D

Kaikenlaisissa joulujuhlissa ja kissanristiäisissä käyty eikä kukaan ole kyllä nyrpistellyt siellä. Mene itse rohkeasti juttelemaan, äläkä tee itse omasta iästäsi tai ulkonäöstäsi numeroa.

En ole tehnyt omasta iästäni tai ulkonäöstäni numeroa, en ole mielestäni sanonut että tämä nyrpistely ja kuiskuttelu kohdistuisi minuun, olen vain seurannut sivusta samojen äitien toimintaa päiväkodissamme jo muutamana vuotena ja se alkaa jo olla häiritsevää.

Ja ei ole provo..

-ap

Ne saattavat olla keskenään kavereita lähinnä ja puhuvat jostain muusta. Itse ymmärrettävästi koet itsesi ulkopuoliseksi. En usko, että ne sun kauneuttasi miettivät, elleivät ole lesboja yms.

Vierailija
24/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, jotain uutta. Yleensä tämä jankuttamaa nelikymppisten naisten kadehtivan kaksikymppisten ulkonäköä.

Kumpikaan ei pidä paikkaansa. N38, T16

Vierailija
25/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on myönnettävä, että mun mielestä kauneus ei takaa hyvää vanhemmuutta. Kyllä siinä joku muu on ensisijainen seikka. En edes yhdistäisi näitä kahta samaan kommenttiin.

Eikä myöhäinen synnytysikä

Ei takaa, mutta tilastollisesti vanhempien äitien lapsilla menee paremmin monella mittarilla.

Vierailija
26/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minä kadehtisin kyllä sellaista 20-vuotiasta joka pysyy 20- vuotiaan näköisenä satavuotiaaksi, mutta muutaman vuoden päästä sekin on jo noin kolmekymmentä. Sitten kun itse on 80 niin tämä parikymppinen on 60 v eikä kukaan muista miltä se näytti parikymppisenä, tai ajattele että tuokin on ollut joskus parikymppinen. Siksi myös ihan sama mitä miehet ajattelee, kun hetken päästä se nykypäivän kuolattava on kyseiselle miehelle suurin piirtein näkymätön. Aina tulee uusia ja nuorempia.

Vierailija
27/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se on vaan persoonasta kiinni, joko sinä herätät silmiin pistäbästi huomiota jos käytät ylipitkiä irtoripsiä, tissivakopaitaa ja pyllistelet ja kikatat kaikille miehille. Tuollainen käytös ei aiheuta paheksuntaa vain tietyn ikäisissä kuten yrität esittää. Tai sitten juuri nämä yksilöt ovat vaan jämähtäneet sille tasolle etteivät ole kasvaneet aikuisiksi ja kotiäidin rooli on liian suppea kun ehtivät miettimään ja jauhamaan moista. Mutta usko, suurin osa ei todellakaan noteeraa ikää tai ulkonäköä sen koommin, pelkästään sitä että kuulutko ryhmään joka juttelee avoimemmin muille, joka tervehtii ja pysyy kohteliaana vai joka luikkii mennen tullen ohi niska köyryssä. Joten, tältäkin osin voit katsoa peiliin jos mietit tai sinulle merkitsee mitä muut sinusta ajattelevat.

Vierailija
28/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan päiväkoti-ikäisen äiti voi olla nelikymppinen? Hirveää, siinähän on jo vaikka kuinka vanha kun lapsi on koulussa. Mutta jotkuthan eivät lähde koskaan kotoa pois, joten samantekevää kai.

Vierailija
29/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta ap paistaa läpi se, että peilikuvasi on sinulle maailman tärkein asia, niin kyllä, saatan katsoa pitkään, mutta kateus ei liene se päällimmäinen tunne, vaan sääli.

t: 48v, ekaluokkalaisen äiti ( ja kolmen jo paljon isomman)

Vierailija
30/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin minä voin 37v äitinä antaa lapselleni ihan kaiken mitä hän tarvitsee tai haluaa, toisin kuin itse tai monikaan olisi 20-25v äitinä voinut antaa. Aikaa, sillä minulla on varaa olla omalla lomalla töistä, harrastukset, välineet, lelut, kokemukset, matkat, disney studiot ja universalit, sään mukaiset parhaat vaatteet, kunnon ruokaa, käytöstavat, pitkät aamut ja yhteiset päiväunet tai vapaapäivät päiväkodista. Lisäksi sijoitan hänelle jo pesämunaa ja opiskelijaksi päästessään hänellä on jo, nyt sijoituksena oleva, asunto valmiina.

En kyllä todellakaan mieti näitä asioita kun näen jonkun nuoremman äidin. Jokainen tekee tavallaan. Kiinnitän muihin lapsiin/äiteihin huomiota ainoastaan jos näyttää siltä että lapsesta olisi syytä tehdä lasu, jokainen lapsi on ansainnut turvallisen lapsuuden/elämän.

Vierailija
31/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pin kirjoitti:

Ja ei ole provo..

-ap

Mä olen varma, että kyseiset naiset ovat kuiskutelleet samalla lailla jo 10, 20, 30 vuotta sitten. Ei se ikä juoruilunhalua muuta.

Vierailija
32/32 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa olla hurmaava nuori nainen, jota vieläpä vanhemmat äidit kadehtien katselevat! Kannattaa nyt tiiviisti nauttia peilin edessä, sillä vuodet muuttavat jokaista ihmistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi