Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulevatko vanhemmat äidit (40+)

Vierailija
13.12.2017 |

olevansa kypsyyden vuoksi parempia äitejä kun 20-30 vuotiaat vai onko osa esim.kateellisia nuoremmille?
Päiväkoti on joulujuhlassa tupaten täynnä yli nelikymppisiä pikkulasten äitejä, jotka nyrpistelee nokkaa ja tuijottaa kaikkia nuorempia ja etenkin kauniita äitjä jopa porukassa supisten.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap hyvä itsetunto, niin et syyllistä muita omasta epävarmuudestasi.

Vierailija
2/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on myönnettävä, että mun mielestä kauneus ei takaa hyvää vanhemmuutta. Kyllä siinä joku muu on ensisijainen seikka. En edes yhdistäisi näitä kahta samaan kommenttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan luule, vaan tietää.

Vierailija
4/32 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps! Tässä 42v pikkulapsen äiti, johtajana isossa yrityksessä, hyväpalkkainen, ikäisekseni kaunis ja nuorekas. En keksi ainoatakaan asiaa mistä olisin kateellinen. Nuorten äitien kauneudesta? En tod! En ikimailmassa vaihtaisi älykkyyttäni ja koulutustani ja uraani ulkonäköön jolla ei montaa velliä työelämässä keitetä. Olipa aloitus taas!

Äly ja osaaminen (ja asenne) on ainoat tavoiteltavat adiat ja sen opetan tyttärillenikin. Ulkonäköä palvoo vain wt sakki.

Vierailija
5/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että yleensä nuoret äidit ovat koulutustaustaltaan, mielenkiinnon kohteiltaan jne. aivan eri maailmasta. Koulutettuna vanhana äitinä minua ei vaan kiinnostanut se hömpötys. Oli omat kaverit ja työ. En muista edes kiinnittäneeni kenenkään ulkonäköön huomiota, kun ei siis kiinnostanut.

Vierailija
6/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto...

En hetkeäkään usko että ne äidit siellä sinusta supisee. Itselläni ainakin on joulunalus niin kiireinen töissä ja perheen kanssa, että en tod edes huomaa muita vanhempia tai jaksa heistä keskustella.

Vierailija
7/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on myönnettävä, että mun mielestä kauneus ei takaa hyvää vanhemmuutta. Kyllä siinä joku muu on ensisijainen seikka. En edes yhdistäisi näitä kahta samaan kommenttiin.

Eikä myöhäinen synnytysikä

Vierailija
8/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on parempia äitejä, jopa miehet tuon tietää.

Vierailija
9/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä myöhäinen synnytysikä

Tuo kyllä monesti takaa hyvät edellytykset.

Vierailija
10/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just kuopuksen, kutosella, joulumyyjäisissä, enkä edes tunnistanut muita äitejä - vaikka nää on olleet monet päiväkodista asti samassa ryhmässä. Niin paljon olen jaksanut/viitsinyt paneutua muiden äitien ulkonäköön...

t. vanha äiti

Vierailija
11/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun lapset jo teinejä ja voin kertoa ettei mua ole koskaan kiinnostanut onko muut äidit nuoria tai vanhoja, aivan sama mulle.

Olin siis päälle 40v. kun lapset oli päiväkodissa.

Enkä yleensäkään mieti onko joku hyvä tai huono äiti.

Aivan sama onko lapsen äiti kaunis tai ruma, onneksi sillä lapsella äiti on.

Vierailija
12/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reps! Tässä 42v pikkulapsen äiti, johtajana isossa yrityksessä, hyväpalkkainen, ikäisekseni kaunis ja nuorekas. En keksi ainoatakaan asiaa mistä olisin kateellinen. Nuorten äitien kauneudesta? En tod! En ikimailmassa vaihtaisi älykkyyttäni ja koulutustani ja uraani ulkonäköön jolla ei montaa velliä työelämässä keitetä. Olipa aloitus taas!

Äly ja osaaminen (ja asenne) on ainoat tavoiteltavat adiat ja sen opetan tyttärillenikin. Ulkonäköä palvoo vain wt sakki.

Wt-ilmaus ei ole kovin sivistynyttä tai älykästä.

Vierailija
13/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on

A) provo

B) harhaluuloinen

C) vahvasti mt-ongelmainen

Vierailija
14/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsien teko ole kovin fiksua tänäpäivänä, oli sitten nuori tai vanha.

Vierailija
15/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olevansa kypsyyden vuoksi parempia äitejä kun 20-30 vuotiaat vai onko osa esim.kateellisia nuoremmille?

Päiväkoti on joulujuhlassa tupaten täynnä yli nelikymppisiä pikkulasten äitejä, jotka nyrpistelee nokkaa ja tuijottaa kaikkia nuorempia ja etenkin kauniita äitjä jopa porukassa supisten.

Moni nelikymppinen on paljon kauniimpi ja etenkin fiksumpi kuin nuorempi äiti. Yksi luikaus ja olet itse viiskymppinen eli äläpä liikaa ylistä siellä nuoruuttasi. Venhenet joka silmänräpäyksellä ja pääset samaan kategoriaan ; )

Vierailija
16/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä niitä nuorempia äitejä on kyllä yleensä mukavampi katsella.

Vierailija
17/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto...

En hetkeäkään usko että ne äidit siellä sinusta supisee. Itselläni ainakin on joulunalus niin kiireinen töissä ja perheen kanssa, että en tod edes huomaa muita vanhempia tai jaksa heistä keskustella.

No kyllä joulujuhlassa on ihan kohteliasta huomioida muitakin ihmisiä, vaikka olisi miten kiireinen työelämässä. Hyvät tavat pitää muistaa joka tilanteessa.

Vierailija
18/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan luule, vaan tietää.

Äitini sai viimeisen lapsensa 44 vuotiaana ja täytyy sanoa että vaikka ikää on tullut niin mikään hänen henkisistä ominaisuuksista ei ole muuttunut parempaan päin. Nämä asiat on aivan täysin persoona kohtaisia eikä iästä riippuvia. Valitettavasti hänkin on korkeakoulutettu jne. mutta lapsien kanssa hän on huono, raha kun ei korvaa sitä läheisyyttä ja rakkautta. Ja en muuten itse ole mikään teiniäiti vaan ihan yli 30 vuotiaana äidiksi tullut.

19/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisitkohan vaan? En ole törmännyt kuin kerran vastaavaan ja sekin oli aika lievä tapaus. En usko, että hänen kohdallaan kyse oli varsinaisesti äidiksituloiästä, vaan lapsellisesta ja katkerasta luonteesta kuten tässäkin ketjussa muutama keskenkasvuinen... :D

Kaikenlaisissa joulujuhlissa ja kissanristiäisissä käyty eikä kukaan ole kyllä nyrpistellyt siellä. Mene itse rohkeasti juttelemaan, äläkä tee itse omasta iästäsi tai ulkonäöstäsi numeroa.

Tää oli varmaan provo.. 😂

20/32 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on parempia äitejä, jopa miehet tuon tietää.

Totta kai! Miehet kertoo totuuden. Mä aina perustelenkin kaikki asiat ”mun mies sano!”. 😂😂👌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi