Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein että mies aikoo mennä töihin vaikka lento perillä myöhästymisen vuoksi vasta 05.00?

Vierailija
13.12.2017 |

Ja koko perhe lentokoneessa väsyneenä yön. Lapset jäisi sitten minulle, vaikka ei ole voimia katsoa niitä eikä miehellä voimia mennä töihin,mutta kuulemma on eettisesti ja moraalisesti väärin jos ei mene töihin.
Kipeenäkin menee sinne.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä yritys jolle hän on aikoinaan tehnyt tolkuttomasti palkatonta työtä eikä kipeänäkään jää pois työstä. Joskus voisi ajatella perheen parasta.

Työpaikka ei ole mikään paikka jonne mennään jos sattuu huvittaan. Hän on tehnyt SOPIMUKSEN siitä että menee töihin, jos ei ole etukäteen sovittu erikseen että voi liukua etukäteen ilmoittamatta niin sitten ei voi olla pois töistä.

Vierailija
22/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, first world problems. Oikeesti nyt ämmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en mene kun ovat muuteki niin paskapäitä, sanon että on kuume.

Vierailija
24/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäiset lapset, olkaa yhdessä huoneessa ja nukut oven edessä päikkärit.

Noin teki yksi yh-tuttu.

Esim. lastenhuoneessa ja leikkivät, kun sinä nukut oven edessä.

Vierailija
25/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja koko perhe lentokoneessa väsyneenä yön. Lapset jäisi sitten minulle, vaikka ei ole voimia katsoa niitä eikä miehellä voimia mennä töihin,mutta kuulemma on eettisesti ja moraalisesti väärin jos ei mene töihin.

Kipeenäkin menee sinne.

Siis mies menee jopa väsyneenä töihin ansaitakseen rahaa perheelleen, ja sinä voit jäädä lasten kanssa kotiin ottamaan vähän rennommin? Jo on ihme nillitystä! Herätys! Opettele arvostamaan miehesti panostuksia perheen hyvinvointiin ja hoida oma tonttisi!

Vierailija
26/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneet lapset ja vaimo nyt vaan ei ole hyväksyttävä syy jäädä pois töistä. Ens kerralla lomat jatkumaan myös päivän tai jopa pari saapumisen jälkeen, niin ei myöhässä oleva lento haittaa.

Vierailija
27/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin pitää mennä vaikka lomalento olisikin myöhässä. On työnantajasta kiinni antaako palkatonta vapaata tai käyttää vuosilomaa lennosta palautumiseen. Jos kyseessä on työ, joka vaatii valppautta (esim bussikuski) niin silloin pitää ilmoittaa asiasta työnantajalle siitä, että ei ole työkykyinen. Jos kyseessä työreissu niin silloin käsittääkseni työnantajan pitää antaa aikaa lepoon.

Olen itsekin kerran suoraan lennolta mennyt työhön. Riskillä otin lennon sunnuntai-maanantai yölle, joka olisi helsingissä 00:10. Kone oli myöhässä ja olin suomessa 06:25. Siitä sitten taksilla suoraan töihin, kun ei ollut järkeä mennä kotiin tunniksi. Laskin tuon omaksi mokakseni eikä se mielestäni ollut työnantajan ongelma.

Vierailija
28/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani olisi väärin mennä töihin. Nostaa palkkaa, vaikka työkuntoni olisi heikentynyt (koska lento).

Ottaisin palkatonta.

M

P.s. Minä käyn töissä vain työkuntoisena. Lomamatkat järjestän niin, että olen niiltä varmasti palautunut ennen töiden alkua.

Muut tekee toisin. Työkaveri saattaa tulla töihin juurikin suoraan lennolta. Itse en sellaiseen pystyisi. Stressaisi liikaa.

Ap

Ap:n provo paljastui aika nolosti! :'D Kaksi kommenttia ollut jo valmiiksi kirjoitettuna, pisti samaan viestiin molemmat vahingossa :D 

Vierailija
29/30 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kipeenäkin menee sinne.

Siis mies menee jopa väsyneenä töihin ansaitakseen rahaa perheelleen, ja sinä voit jäädä lasten kanssa kotiin ottamaan vähän rennommin? Jo on ihme nillitystä! Herätys! Opettele arvostamaan miehesti panostuksia perheen hyvinvointiin ja hoida oma tonttisi!

No ei se mies maksanut kun puolet ruuasta, hoidin matkat jotka teki 6000€,

8 h lento on ilman myöhästymistäkin liikaa. USA

Vierailija
30/30 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai menee, eihän se sen yrityksen vika ollut että lento oli myöhässä.

Vahinko on jo tapahtunut, siitä ei ole työnantajalle kuin haittaa että työntekijä menee töihin koko yön valvoneena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi