Osoitatteko kumppaninne kanssa kunnioitusta toisillenne pukeutumalla kotona kauniisti?
Vai pukeudutteko kotona rumiin, löysiin röntsyihin?
Kommentit (22)
Meillä kunnioitetaan kumppania antamalla hänen valita itse mieleisimmät vaatteet :)
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun rumiin, löysiin röntsyihin koska tuo kissakin pukee joka päivä saman turkin.
M
Kissalle terkkuja.
N
Emme osoita kunnioitusta toisiamme kohtaan tällä tavoin. Kotona on välillä vähän turhapuro-tyyliä.
Osoitamme kunnioitusta toisiamme kohtaan kannustamalla toisiamme riisumaan vaatteet mahdollisimman usein.
Joo! Tykätään olla löhövaatteissa mutta nekin voi olla kivat eikä retkottavat.
Emme pukeudu kotona ja kunnioitamme toisiamme. Jos palelee vedetään sit kerrastot päälle.
Meillä kotiasuna on molemmilla olohousut, paidat ja villasukat.
Kyllä. Olemme kotona aina puku päällä. Nukumme myöskin puku päällä.
Minulla on kotona aina jakkupuku ja korkokengät. Miehellä puku. T. Lypsykarjatilan emäntä.
Olipas pinnallinen ja teennäinen avautuminen. Tulee taas mieleen, että mitä hemmettiä mä täällä teen.
Kyllä. Itsellä yleensä vähintään siistit farkut/hame ja siisti paita. Miehellä kauluspaita ja tyylikkäät housut
Toki. Tänäänkin tein lumitöitä 1,5 h. Ennen kuin mies tuli kotiin kävin suihkussa, rullasin tukkani ja vedin kevyen arkiehostuksen naamaan. Hiukan mietitytti, että laitanko iltapuvun vai cocktailmekon. Päädyin cocktailmekkoon, koska tarjoilin miehelleni gin tonicin heti kun hän oli saanut sähkömiehen kamppeet vaihdettua suoriin housuihin ja kivaan merihenkiseen neuleeseen. Takkatuli räiskyy.
Nämä toisiaan "kunnioittavat" pariskunnat ovat sitten vastemielisiä. Eikö niillä ole ollenkaan oikeita tunteita toisiaan kohtaan? Jumalia ja sankareita kunnoitetaan.
no meillä kyllä pukeudutaan kotonakin (esim kotitoimistopäivinä) siististi. onhan se suurempi ilo silmälle katsella siisteissä farkuissa ja paidassa olevaa miestä kuin pieruverkkareita ja virttynyttä t-paitaa. Mutta tilanteen mukaan. Pihatöihin en lähde näillä keleillä mekossa:)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Itsellä yleensä vähintään siistit farkut/hame ja siisti paita. Miehellä kauluspaita ja tyylikkäät housut
Sama täällä.
Ai jumalauta nyt kyllä kuolen nauruun! 😂
Ukko on kirvesmies. Itse olen toimistorotta. Tottakai, pukeudumme pitkän päivän jälkeen kauniisiin vaatteisiin, nauttiaksemme illallisen kynttilänvalossa pihviä syöden. Aamulla 05.00 kello soi töihin. 😂😂
Mun pieruverkkarit kunnioittaa mun sohvaa, eli parisuhde voi hyvin.
Mun pieruverkkarit kunnioittaa mun sohvaa, eli parisuhde voi hyvin.
Pukeudun rumiin, löysiin röntsyihin koska tuo kissakin pukee joka päivä saman turkin.
M