Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömien aktivointi saavat 30€ kuussa vähemmän HUI

Vierailija
13.12.2017 |

Toi 30€ tunnu missään:DX

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää homma kun on nyt mennyt tämmöiseksi yhteiskunnan täysin moraalittomaksi mustamaalamiseksi niin itse olen ainakin ottanut kaikki keinot käyttöön.  kannabisviljelmiä, bitcoin louhintaa isolla burjetilla yhteiskunnan sähkölaskuun ym pientä kivaa. nyt bitcoin kurssin noustua rahaa pystyis helposti hankkimaan yli kymppitonnin kuussa mutta riskin minimoimiseksi pidän tulot alhaalla (vain noin pari tonnia kuussa).

mission = pääministerin ja muiden vastuussa olevien päät vadille yhteiskunnan kustannuksella

Vierailija
22/24 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisen huvittavaa, että olen itse tällä hetkellä työkkärin tätinä, mutta työttömyys odottaa taas parin kuukauden päästä kun mut potkitaan todennäköisesti pellolle.

Saako kysyä millaisella koulutuksella/työkokemuksella olet päässyt työkkäriin. Itse olen sinne laittanut hakemuksia syksyn aikana, mutta en päässyt edes haastatteluun.

Meitä on moneen junaan. Olen kuullut muiden koulutuksia ja ovat mm. sosionomeja, tradenomeja, yhteiskuntatieteiden maistereita jne. Itse olen pelkällä merkonomipohjalla (ilman lukiota). Työ ei kuitenkaan ole mitään ydinfysiikkaa. Luulen, että hakijoita on vain niin paljon ettei sua oo tärpänny. Tykkään kyllä työstäni ja olen tyytyväinen palkkaukseen. Harmi vain, että nää työsuhteet on määräaikaisia ja ihmisiä heitetään ulos nytkin kun rahaa ei ole tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo leikkaus jos siis menee läpi koskee myös ansiosidonnaista saavia, heillä summa on suurempi monilla 60€ joka kuukausi. Naura sinä vaan, minua leikkaus ei koske, silti raivostun solidaarisuudesta.

Vierailija
24/24 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisen huvittavaa, että olen itse tällä hetkellä työkkärin tätinä, mutta työttömyys odottaa taas parin kuukauden päästä kun mut potkitaan todennäköisesti pellolle.

Saako kysyä millaisella koulutuksella/työkokemuksella olet päässyt työkkäriin. Itse olen sinne laittanut hakemuksia syksyn aikana, mutta en päässyt edes haastatteluun.

Meitä on moneen junaan. Olen kuullut muiden koulutuksia ja ovat mm. sosionomeja, tradenomeja, yhteiskuntatieteiden maistereita jne. Itse olen pelkällä merkonomipohjalla (ilman lukiota). Työ ei kuitenkaan ole mitään ydinfysiikkaa. Luulen, että hakijoita on vain niin paljon ettei sua oo tärpänny. Tykkään kyllä työstäni ja olen tyytyväinen palkkaukseen. Harmi vain, että nää työsuhteet on määräaikaisia ja ihmisiä heitetään ulos nytkin kun rahaa ei ole tarpeeksi.

Okei kiitos tiedosta. Mulla tuorehko tradenomin koulutus. Valitut ilmoitettiin kyllä spostitse ja aika paljon siellä oli mm. kasvatustieteiden maisteria ym. Hakijoitakin oli kyllä runsaasti, että tiedän että siinä on vaikea erottua joukosta. Ja usein ne, joilla enemmän ja laajempaa työkokemusta rynnivät sitten ohitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän