Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lempparisuklaa/karkki jouluna?

Vierailija
13.12.2017 |

Mikä on teidän lempparinamu jouluna? Mua tylsistyttää omat lempparit jo niin paljon että haluan kuulla muiden lemppareita, jos löytyis joku sellainen jota en ole hoksannut hyllystä vilkaistakaan. Ehkä oma "pakko olla jouluna" suklaa on Toblerone.

Kommentit (480)

Vierailija
441/480 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin vihreä kuula suklaa

Vierailija
442/480 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainassa valmistetut kääreelliset talvi konvehdit perus maku ja mustikka.

https://www.cloetta.fi/tuotteet/joulutuotteet/talvikonvehti-300g/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/480 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mon Chéri

Vierailija
444/480 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon suklaanappi

Vierailija
445/480 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikonvehti, jossa Koiramäki-kuvitus!

Vierailija
446/480 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin liköörikonvehdit, ja niistä erityisesti Maraschino

Vierailija
447/480 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia pidin Enkeli-suklaapatukoista ja Pandan suklaakonvehdeista, sitten innostuin Aladdin-rasiasta. Kun Fazer toi Klassikot- boksin, tykästyin siitä. Tänä vuonna suunnittelin hankkivani Joulusuklaa- rasian, sillä ihastuimme tänä vuonna niihin, mutta mies sai työpaikaltaan 3 muuta rasiaa, anoppi kiikutti meille triplapakkauksen Pandan suklaarasioita ja minä taas sain ystävältä, kollegalta ja töistä rasiat täytesuklaata, joten tällä kertaa ei kannata hankkia sitä ihanaa Joulusuklaarasiaa. 

Vierailija
448/480 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein mikä vaan paitsi Lindtin suklaat. Mikä siinä voikin olla niin oksettavaa? Maistuu ihan kuin se suklaa olisi tehty ylimakeaan piimäoksennukseen.

Pandan suklaista en oo ikinä pitäny,liian makeita ja rasvaisia omaan makuun. 

Vierailija
449/480 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindorfin maitosuklaapallot. 🤤

Vierailija
450/480 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden traumoihin kuuluu vahvasti ei-toivotut lahjakarkit. Mummo toi aina kettukarkkeja ja tummaa taloussuklaata, ja vaikka yritin varovasti sanoa mistä tykkäisin enemmän niin ei, sitä samaa tuli seuraavallakin kerralla!

Vierailija
451/480 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia pidin Enkeli-suklaapatukoista ja Pandan suklaakonvehdeista, sitten innostuin Aladdin-rasiasta. Kun Fazer toi Klassikot- boksin, tykästyin siitä. Tänä vuonna suunnittelin hankkivani Joulusuklaa- rasian, sillä ihastuimme tänä vuonna niihin, mutta mies sai työpaikaltaan 3 muuta rasiaa, anoppi kiikutti meille triplapakkauksen Pandan suklaarasioita ja minä taas sain ystävältä, kollegalta ja töistä rasiat täytesuklaata, joten tällä kertaa ei kannata hankkia sitä ihanaa Joulusuklaarasiaa. 

Onneksi olkoon! Tosi hyvin olette saaneet monipuolisen valikoiman suklaata.   -   Ja jos vielä joulun jälkeen tekee mieli suklaata niin ties vaikka saisit Joulu-suklaarasian jopa alehintaan.

Vierailija
452/480 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään monista tummista suklaista, yhtä lemppari yli muiden ei vielä ole. Joskus ostan muutaman tummasuklaisen käsintehdyn konvehdin. Makeammista ja vaaleista suklaista pidän Wienernougatista, mutta en niin paljon, että kotiin viitsisin ostaa. Syön muutaman palan, jos jossain on tarjolla.

Perinteiset konvehdit eivät ole mieleeni. Niiden suklaa on liian vaaleaa ja täytteet tylsiä. Kokonaisuus on liian makea ja rasvainen minun makuuni.

Vierailija
453/480 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuden traumoihin kuuluu vahvasti ei-toivotut lahjakarkit. Mummo toi aina kettukarkkeja ja tummaa taloussuklaata, ja vaikka yritin varovasti sanoa mistä tykkäisin enemmän niin ei, sitä samaa tuli seuraavallakin kerralla!

Kettukarkit ovat lendaarisia. Olin yllättynyt kun joku vuosi sitten ruotsalainen kollega toi niitä mukanaan Ruotsista ja tarjosi . Olin hämmästynyt, että niitä oli sielläkin tarjolla. Hän oli ostanut ne ilmeisen nostalgisista syistä eli niitä oli kuulemma aina mummolla tarjolla, mummon lempikarkit. (Ja kyllä, kyllä hän toi minulle oman pussin Turkinpippureita, kuten aina, pyytämättä ja ylllättäin.)

Vierailija
454/480 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

brunberg tryffeli ja wiener nougat

Vierailija
455/480 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hei vielä niitä Fazerin, joita sanottiin tryffeleiksi ? Joiden paperi oli sini-hopea raidallista ja sen epämääräisen suklaamöykyn päällä oli aitoa kaakaojauhoa.Olivat aika isokokoisia. Ne vasta oli hyviä.

Vierailija
456/480 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
457/480 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
458/480 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin nimen, mutta sellaiset Dumle-tyyliset pienet suklaamakeiset, joissa se toffee on enemmän fudge-tyylistä. 

Vierailija
459/480 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä jouluna jaksa tuollaisia enää, kun on muuta (hyvää) ruokaa niin paljon.

Vierailija
460/480 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffeet