Lempparisuklaa/karkki jouluna?
Mikä on teidän lempparinamu jouluna? Mua tylsistyttää omat lempparit jo niin paljon että haluan kuulla muiden lemppareita, jos löytyis joku sellainen jota en ole hoksannut hyllystä vilkaistakaan. Ehkä oma "pakko olla jouluna" suklaa on Toblerone.
Kommentit (480)
Juhlapöydän konvehdit, Dumle, Aladin ja Budabest.
Useat suklaalevyt ja konvehdit. Omar, launataipussi, tvsekoitus ja marabouuu.
Konvehti ja vihreä kuula. Ne isot suklaaboksit.
Olisi pandan mutta olen kyllästynyt siihen. Ananas-konvehtikin pilattiin vuosia sitten muuttamalla sitä.
Tällä hetkellä ei taida olla lempparia, mitä joululta odottaisin. Aiemmin on ollut pakko saada esim. Julia tai Mon cheri konvehteja. Ehkä Fazerin Klassikot ois sellainen tänä vuonna, kun siinä on oikeastaan ne tärkeimmät.
Juhlapöydän konvehdit, enkelikarkit ja Budabest.
Fazer sininen suklaa, fazer mantelirouhe suklaa levy, geisha ja Julia konvehdit.
Lakritsa, toffee ja jotkut suklaat.
Marabou Noblesse appelsiini, Panda juhlapöytä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä ei taida olla lempparia, mitä joululta odottaisin. Aiemmin on ollut pakko saada esim. Julia tai Mon cheri konvehteja. Ehkä Fazerin Klassikot ois sellainen tänä vuonna, kun siinä on oikeastaan ne tärkeimmät.
Sama. Ennen pidin myös Juliasta, mutta lähivuosina laatu on huonontunut huomattavasti ja maistuu nykyään pahvilta... vuosia Ehdoton lempikonvehtirasiani oli fazerin Present (vaalea rasia) mikä valitettavasti vaihtui tuohon nykyiseen missä on puolet vähemmän konvehteja ja enää vain pari hyvää makua ... onneksi tosiaan fazerilta tuli tuo Klassikot konvehdit, minulla on suuria odotuksia että siitä voisi tulla minun seuraava The suklaarasia jouluna.
Fazerin maitosuklaakonvehdit ja vihreät kuulat
Terveisin Naispelko28
Irtarit maistuu myös jouluna. Pandan ihanat palmuöljyttömät suklaat!
Fazerin kaikki tuotteet on per....stä palmuöljyineen ja ei UTZ-suklaineen, yäk🤮
Vihreä kuula suklaa konvehdit ja valkosuklaa panda. Jogurtin kanssa ja mansikkajäätelö.
Salmiakki ja salmiakki suklaa pandan valkosuklaa salmiakki. Salmiakki jäätelö ja aakkoset. Ruskeat pusut ja mustalakritsa. Pehmeä lakritsa ja musta myös punainen jos sitä on.
Pähkinäsuklaa. Enkelikarkit. Salmiakit. Omar.