Sini Ariell tekee mammoista rikosilmoituksen
Mammat eivät ymmärtäneet hänen vain vitsailevan vauva-arjestaan. Ei se mitään p*skaa olekaan. Hah!
Kommentit (227)
Esimerkki ihmisestä, jonka kannattaisi pitää taukoa netistä.
Hyvä jos tekee ilmoituksen, samalla voivat sitten jutella muutenkin esimerkiksi äitiyteen liittyvistä tunteista.
Ei johda mihinkään tuo rikosilmoitus, kun ensin on itse haukkunut lapsensa ja elämänsä.
Voi tehdä ilmoituksen, mutta seison yhä sen kysymyksen takana, että hoitaako hän humalassa vauvaansa. Kysyn, koska hän itse kirjoitti kiskovansa kaksin käsin viiniä eetteriin baarissa ja sen jälkeen menevänsä taksilla takaisin hyssyttelemään vauvaa. Huumoria ilmeisesti? Ei naurata, kun ajattelee, kuinka moni lapsi oikeasti kasvaa ja elää alkoholin keskellä.
Neuvoo Ilta-Sanomissa muita olemaan hiljaa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Ilmeisesti tämä ohje ei päde häneen itseensä vauvasta puhuttaessa?
Pahaa tekee lukea näitä hirvittävän epäempaattisia mielipiteitä. Mistä te löydätte voimat tuollaiseen tuomitsevuuteen ja mitä se teille antaa? Sini Ariell on rehellinen nainen joka kirjoitti arjestaan rohkeasti! Hän antaa varmasti voimia heille jotka kamppailevat samojen ongelmien kanssa. Te muut, katsokaa peiliin ja yrittäkää suunnata energianne johonkin positiiviseen!
Sini Ariell, tsemppiä sinulle jaksamiseen, Muista että yksi äiti joka jaksaa arkeaan paremmin sinun tekstiesi takia, on tärkeämpi kuin kymmenen nillittäjää.
Terveisin, kolmen kotona hoidetun pikkulapsen täysraitis tandem-imettävä adventisti äiti ja Sinin fani
GoSiniGo kirjoitti:
Pahaa tekee lukea näitä hirvittävän epäempaattisia mielipiteitä. Mistä te löydätte voimat tuollaiseen tuomitsevuuteen ja mitä se teille antaa? Sini Ariell on rehellinen nainen joka kirjoitti arjestaan rohkeasti! Hän antaa varmasti voimia heille jotka kamppailevat samojen ongelmien kanssa. Te muut, katsokaa peiliin ja yrittäkää suunnata energianne johonkin positiiviseen!
Sini Ariell, tsemppiä sinulle jaksamiseen, Muista että yksi äiti joka jaksaa arkeaan paremmin sinun tekstiesi takia, on tärkeämpi kuin kymmenen nillittäjää.
Terveisin, kolmen kotona hoidetun pikkulapsen täysraitis tandem-imettävä adventisti äiti ja Sinin fani
Best wishes,
Onpas englantilainen tekstin lopetus...
GoSiniGo kirjoitti:
Vai saiko väärä ihminen (eli vauva) kaiken empatian?
GoSiniGo kirjoitti:
Lapsi tulee nauramaan oikein kunnolla kun oppii lukemaan :) Isä ei häntä halunnut ja oma äiti pilkkaa. Rattoisaa teini-ikää arkistoja lukiessa :D
En ole osallistunut keskusteluun, mutta ihmettelen jos moinen stara lukee Vauvapalstaa? No ehkä sisimmältään on tavan tallaaja. Meikä on viiden pojan äiti ja en ole kokenut koskaan tämän Sinin kaltaisia tunteita. Vauva on passanut käteen kuin hanska. Ja ymmärrän olleeni itsekin samanlainen avuton vauva. Joten jatkan saamaani hyvää hoitoa eteenpäin, minkä olen äidiltäni saanut.
Tykkään bilettää ja olla vapaalla, mutta silti en koskaan ole tuntenut lasten olevan este ja haitta. Nyt näin iän tullessa jos olen jossain kavereiden kanssa, niin ikävä kotia lapsen luokse alkaa jo ennen lähtöä ja käy välillä pinnassa matkan aikana ja lopussa jo odotan kotiin paluuta. Ja olen lopen Onnellinen, että olen äiti ja joku odottaa kotona :)
Tv: Äiti 46 v
Vierailija kirjoitti:
GoSiniGo kirjoitti:
1. Raivo ei ole empatiaa eli myötäelämistä
2. Kukaan ihminen joka saa äidin itkemään, ei ole vauvan puolella tai ajattele vauvan parasta. Sinin lapsi ei tule ikinä arvostamaan sitä miten hänen äitiään on kohdeltu.
-Se adventisti äiti
Vierailija kirjoitti:
En ole osallistunut keskusteluun, mutta ihmettelen jos moinen stara lukee Vauvapalstaa? No ehkä sisimmältään on tavan tallaaja. Meikä on viiden pojan äiti ja en ole kokenut koskaan tämän Sinin kaltaisia tunteita. Vauva on passanut käteen kuin hanska. Ja ymmärrän olleeni itsekin samanlainen avuton vauva. Joten jatkan saamaani hyvää hoitoa eteenpäin, minkä olen äidiltäni saanut.
Tykkään bilettää ja olla vapaalla, mutta silti en koskaan ole tuntenut lasten olevan este ja haitta. Nyt näin iän tullessa jos olen jossain kavereiden kanssa, niin ikävä kotia lapsen luokse alkaa jo ennen lähtöä ja käy välillä pinnassa matkan aikana ja lopussa jo odotan kotiin paluuta. Ja olen lopen Onnellinen, että olen äiti ja joku odottaa kotona :)
Tv: Äiti 46 v
Kannattaa muistaa että yksi lapsi voi olla haastavampi kuin kymmenen. Jokainen on erilainen. Minulla esim. on kolme lasta joiden kanssa olen ollut oikeastaan 24/7 ilman että olisin päässyt ikinä bilettämään tai edes kuntosalille. Minä pärjään silti (ainakin toistaiseksi), joku toinen ei. Ei se tee minusta sen parempaa ihmistä. Jokaisella on erilaiset voimavarat.
GoSiniGo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GoSiniGo kirjoitti:
1. Raivo ei ole empatiaa eli myötäelämistä
2. Kukaan ihminen joka saa äidin itkemään, ei ole vauvan puolella tai ajattele vauvan parasta. Sinin lapsi ei tule ikinä arvostamaan sitä miten hänen äitiään on kohdeltu.-Se adventisti äiti
Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellehan sen tulisi olla ok, että äiti noin julkisesti haukkuu?
Niin juuri! Lapsi onkin joku epähenkilö, josta voi laukoa mitä ajattelee! Sini itse sanoi, että äitini opetti, että "jos ei sinulla ole mitään hyvää sanottavaa, niin älä sano mitään" hmmm, well?
Tuolla asenteella Hitlerinkin pääsi valtaan kun kaikki vain mielistelivät.
Hyvä että tekee rikosilmoituksen.
Moni kuvittelee, että netissä voi sanoa mitä tahansa mikä ei pidä paikkaansa.
Mua naurattaa ajatus, kun mammoja (itseni mukaanlukien) viedään joukolla kuulusteluun. Tuulipuvut kahisee kun mammat tungeksii poliisitalon aulassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa ajatus, kun mammoja (itseni mukaanlukien) viedään joukolla kuulusteluun. Tuulipuvut kahisee kun mammat tungeksii poliisitalon aulassa.
Puhu vaan itsestäsi. Meillä muilla on tiukat trikoot tai persehousut. :)
Onhan se vauva-arki pa#kaa ihan ilman mitään vitsailuja. Negatiiviset tunteet on ihan ok. Mutta parempi laukoa ne vaikka anonyymisti vauvapalstalle, jos meinaa olla noin suorapuheinen. Ihan sen lapsen tähdenkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tekee rikosilmoituksen.
Moni kuvittelee, että netissä voi sanoa mitä tahansa mikä ei pidä paikkaansa.
Tuo ilmoitus ei johda mihinkään. Jo tuollainen pitäisi itsekin käsittää.
Luitko miten Sini asiansa esitti siinä ensimmäisessä postauksessaan? Väsymyksestä puhuminen on erittäin ok, mutta jos se on vaan p***** ja v****a ja että vauvat ovat hyödyttömiä, niin... en ymmärrä. En todellakaan ymmärrä. Enkä ole mielestäni huumorintajuton, päinvastoin. Voisi Sini vilkaista peiliin ennen rikosilmoituksen tekoa.