Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksuaalinen häirintä tulee jo korvista ulos

Vierailija
12.12.2017 |

Eiköhän tästä ole nyt jauhettu jo ihan tarpeeksi,kääntyy kohta itseään vastaan.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies joka välttelee naiskontakteja. Olen kieltämättä pitkä ja komea mutta en edes vastaa naisten iskuyrityksiin. Minusta tämä kampanja on inhottava ja tuntuu syyllistävän meitä kaikkia miehiä.

Tavallinen heteromies.

Näinhän se on. Nykyisin on bussissakin viisainta pitää silmät kiinni ja esittää nukkuvaa, niin ettei kukaan naispuolinen uhriutuja ala loukkaaminaan ja huutamaan "apua, raiskaaja!".

Vierailija
102/109 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa ei nykyään ole kuin rikollisia ja uhreja. On tämä surullinen maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan, sehän vasta alkoi. Ottakaa se niin, että meille uhreille tämä on samalla terapiaa ja parantumista :)

Etteivät naiset nyt uhriutuisi oikein kilvan? Uskon, että lähes kaikki naiset ovat kokeneet jossain elämänsä vaiheessa tämän suuntaisia juttuja, itseni mukaanlukien, mutta en suostu uhriutumaan, vaikka se nyt erittäin muodikasta onkin.

Vierailija
104/109 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa jutuista mitä olen lukenut ovat olleet ihan selkeää ahdistelua eikä mitään "rajatapauksia". Edelleenkin jos on vaikeuksia erottaa normaalia käytöstä ahdistelusta niin kannattaa opetella tekemään tämä ero.

Vierailija
105/109 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään rajatapausta. Minihame tai tiukat housut eivät oikeuta ahdisteluun, raiskaamiseen tai törkypuheisiin. Se on pelkkää moukkamaisuutta ja pidän ahdistelevia miehiä ja naisia pahasti häiriintyneinä ja oikeastaan vähän jälkeenjääneinä. Nyt ei puhuta halailusta, ihastumisesta eikä treffikutsuista tai mistään vienoista hymyistä tai silmäniskuista. Toki noissakin voi käyttää hyvää makua.

Ahdistelijat ovat ylimielisiä ja luonnehäiriöisiä, joiden mielestä muilla ei ole ihmisarvoa. Sellaista tikapuujalkahermostomenoa. Kaikki tällaiset ahdistelijamiehet, joihin olen törmännyt, ovat olleet enemmän tai vähemmän yksinkertaisia ja vahvasti narsistisia piirteitä omaavia röyhkeitä yksilöitä. Näistä eivät yleisesti pidä miehet eivätkä naiset.

Vierailija
106/109 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään rajatapausta. Minihame tai tiukat housut eivät oikeuta ahdisteluun, raiskaamiseen tai törkypuheisiin. Se on pelkkää moukkamaisuutta ja pidän ahdistelevia miehiä ja naisia pahasti häiriintyneinä ja oikeastaan vähän jälkeenjääneinä. Nyt ei puhuta halailusta, ihastumisesta eikä treffikutsuista tai mistään vienoista hymyistä tai silmäniskuista. Toki noissakin voi käyttää hyvää makua.

Ahdistelijat ovat ylimielisiä ja luonnehäiriöisiä, joiden mielestä muilla ei ole ihmisarvoa. Sellaista tikapuujalkahermostomenoa. Kaikki tällaiset ahdistelijamiehet, joihin olen törmännyt, ovat olleet enemmän tai vähemmän yksinkertaisia ja vahvasti narsistisia piirteitä omaavia röyhkeitä yksilöitä. Näistä eivät yleisesti pidä miehet eivätkä naiset.

Helpoiten pääsisitte jos pukeutuisitte kaikki burkaan. Ottakaa oppia musliminaisilta. TEHKÄÄ ITSE jotakin asian eteen. Houkutuslintuna toimiminen alkaa jo kyllästyttämään miehiä. Olemme nähneet jo niin paljon paljasta pintaa katukuvassa että meitä etoo jo naisten itsensä esitteleminen.

Älkää väittäkö etteikö asia ole näin. Mitä enemmän suomalaiset miehet kyllästyvät suomalaisiin naisiin, sitä paljastavammin naiset alkavat pukeutumaan. Ja miehiä kyllästyttää entistä enemmän.

Kukaan teistä ei voi väittää olevansa seksikkäin, koska netistä löytyy kasoittain naisia jotka ovat tuhat kertaa seksikkäämpiä kuin te. Maksullisia naisia, joita suomalaiset naiset yrittävät imitoida huonolla menestyksellä.

Nykyään säädyllisesti pukeutuneet naiset viehättävät miehiä enemmän kuin vähissä vaatteissa keikkuvat naikkoset. Kampanjasta paistaa läpi naisten kateus ja mustasukkaisuus muita naisia kohtaan. Jos haluatte miesten huomiota seuratkaa miten säädylliset naiset pukeutuvat. Tosin olisi parempi jos kaikki kampanjan naiset alkaisivat käyttämään burkaa. Ei teitä kukaan mies muutenkaan huomaa. Onhan se alentavaa teillekin kun matkitte maksullisia naisia koska ette pärjää niille missään vaiheessa.

Vierailija
107/109 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies joka välttelee naiskontakteja. Olen kieltämättä pitkä ja komea mutta en edes vastaa naisten iskuyrityksiin. Minusta tämä kampanja on inhottava ja tuntuu syyllistävän meitä kaikkia miehiä.

Tavallinen heteromies.

Ruotsalaiset miehet ovat lopen kyllästyneitä naisten iskuyrityksiin. Siksi eivät katso naisia silmiin eivätkä puhu naisille mitään. Baarissa käyttävät käsimerkkiä stop kun naiset yrittävät lähennellä heitä. Stop-merkki kuulemma toimii hyvin, jopa humalainenkin nainen tajuaa perääntyä kun mies nostaa käden ylös kuin liikennemerkin.

Naiset syyllistäköön kaikkia miehiä, se on heidän oma ongelmansa. Miesten itstunto kasvaa kasvamistaan mitä enemmän naislauma syyllistää miehiä olemattomista asioista. Naiset eivät ymmärrä että miehet tietävät itse mitä ovat tehneet tai jättäneet tekemättä. Loan heittäminen miesten päälle johtaa siihen, että loka valuu kuin vesi hanhen selästä ja palautuu loan heittäjille. Heidän selästään loka ei valu kuin vesi. Naisten markkina-arvo on nollassa.

Vierailija
108/109 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuminen on ihanaa!

Vierailija
109/109 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpoiten pääsisitte jos pukeutuisitte kaikki burkaan. Ottakaa oppia musliminaisilta. TEHKÄÄ ITSE jotakin asian eteen. Houkutuslintuna toimiminen alkaa jo kyllästyttämään miehiä. Olemme nähneet jo niin paljon paljasta pintaa katukuvassa että meitä etoo jo naisten itsensä esitteleminen.

Älkää väittäkö etteikö asia ole näin. Mitä enemmän suomalaiset miehet kyllästyvät suomalaisiin naisiin, sitä paljastavammin naiset alkavat pukeutumaan. Ja miehiä kyllästyttää entistä enemmän.

Kukaan teistä ei voi väittää olevansa seksikkäin, koska netistä löytyy kasoittain naisia jotka ovat tuhat kertaa seksikkäämpiä kuin te. Maksullisia naisia, joita suomalaiset naiset yrittävät imitoida huonolla menestyksellä.

Nykyään säädyllisesti pukeutuneet naiset viehättävät miehiä enemmän kuin vähissä vaatteissa keikkuvat naikkoset. Kampanjasta paistaa läpi naisten kateus ja mustasukkaisuus muita naisia kohtaan. Jos haluatte miesten huomiota seuratkaa miten säädylliset naiset pukeutuvat. Tosin olisi parempi jos kaikki kampanjan naiset alkaisivat käyttämään burkaa. Ei teitä kukaan mies muutenkaan huomaa. Onhan se alentavaa teillekin kun matkitte maksullisia naisia koska ette pärjää niille missään vaiheessa.

Jos et ole trolli niin... Kuten sanottu. Yksinkertaisia ja luonnehäiriöisiä. Jos sinua etoo tiukkoihin housuuhin pukeutunut nainen ja kiihotut peittävästi pukeutuneista niin miten tiukat housut voivat olla ahdistelullesi ärsykkeenä. T. Vedän töihin jatkossa verkkosukat ja korsetin jos se auttaa pitämään urpot loitolla! En varmasti pärjää maksullisille. Kiitos neuvosta. :D